Jij bent zo'n type dat gezellig in het hoekje zit gezellig te zijn zonder alcohol?quote:
Toen ik 18 was heb ik ooit een hele zomervakantie zo'n 12 uur per dag gewerkt en daarna standaard de kroeg inquote:
Nee, op zaterdagavond drink ik altijd meer dan goed voor me isquote:Op maandag 10 maart 2014 19:33 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Jij bent zo'n type dat gezellig in het hoekje zit gezellig te zijn zonder alcohol?
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:35 schreef Sarasi het volgende:
Ik drink nooit alcohol als ik de dag erna moet sporten of leren, en dat is vaak.Eigenlijk drink ik alleen als ik echt lekker uit eten ga met mijn vriend ofzo. Of als het echt heel prachtig weer is bij een barbeque oid.
Breek me de bek daar niet over open, ik dacht dat een vriendin krijgen erg was... Maar als ze serieus gaan werken...quote:Op maandag 10 maart 2014 19:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Meeste van mijn vrienden zijn ook arbeider inmiddels, dus gewoon netjes om 22.30-23.00 het bedje in
Vijf doosjes paracetamol, en acht kratten bier. Wil je het voor jezelf nog enigszins draagbaar houdenquote:Op maandag 10 maart 2014 19:39 schreef Kiprollade het volgende:
Over vriendinnen gesproken, hoeveel kosten die dingen in de maand ongeveer?
Geen idee, ze lopen wel 1 op kruik zo'n beetjequote:Op maandag 10 maart 2014 19:39 schreef Kiprollade het volgende:
Wat? Sporten is lekker en leren vrij noodzakelijk.quote:
Ik merk het nu aan mezelf ookquote:Op maandag 10 maart 2014 19:38 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Breek me de bek daar niet over open, ik dacht dat een vriendin krijgen erg was... Maar als ze serieus gaan werken...
Ik weet het niet precies, maar denk dat ik met de inhoud van Sarasi's varkentje voorlopig wel vooruit kanquote:Op maandag 10 maart 2014 19:39 schreef Kiprollade het volgende:
Eikel.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:40 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, maar denk dat ik met de inhoud van Sarasi's varkentje voorlopig wel vooruit kan
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vijf doosjes paracetamol, en acht kratten bier. Wil je het voor jezelf nog enigszins draagbaar houden
Hmm, lastige zaak dan.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Geen idee, ze lopen wel 1 op kruik zo'n beetje
Sporten is vermoeiend, daar hou ik niet zo van. Leren idem dito, samenvattingen lezen en opletten tijdens colleges gaat tot nu toe prima.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:39 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Wat? Sporten is lekker en leren vrij noodzakelijk.Bovendien vind ik een blikje cola of fanta ofzo ook erg lekker, normaal drink ik alleen water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |