Bovenstequote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HMFbaas kan ze allemaal regelenNet als die HOERRRRRRREH in de OP
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HMFbaas kan ze allemaal regelenNet als die HOERRRRRRREH in de OP
Ik fix zelfs homo's man.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
hmf is ook een keertje wezen stappen hoor
kendrick lamarquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:17 schreef Typisch het volgende:
hebben jullie nog wat chille playlists op spotify?
beetje rustige muziek maar wel met wat stemmen erin
Dit zeggen is uitermate homofielquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik fix zelfs homo's man.
Maar nee, mijn stapleeftijd is wel geweest.
stappenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
hmf is ook een keertje wezen stappen hoor
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
stappen
Gewoon relaxed een biertje of 40-45 gedronken
ohja, jullie kunnen dat niet meer aanquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
stappen
Gewoon relaxed een biertje of wat gedronken
Ik wel, hmf nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
ohja, jullie kunnen dat niet meer aan
En jij welquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
ohja, jullie kunnen dat niet meer aan
elke maandquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
3 a 4 keer per jaar zeg ik toch kut
Nee hoor, alleen Love the 90's, Go Apres Ski. De rest gewoon feestje bouwen in de kroegquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat echt naar die kutfeesten man. Jaren '90 housepoep enzo.
Dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen Love the 90's, Go Apres Ski. De rest gewoon feestje bouwen in de kroeg
ok.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:29 schreef Tyron het volgende:
Nieuwe aflevering van Suits is ook te downloaden. Moet de eerste van Vikings seizoen 2 ook nog kijken.
Nee ik moet er nog 2 kijkenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb jij de laatste aflevering van tvd al gezien? En dan niet die van gister.
Verraderquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat tweede wereld oorlog grapjes not dun zijn.
Wat een nsb'er ben je toch héquote:
Vind je dat ook van HMF?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een nsb'er ben je toch héSmerig kutjong dat je bent
HMF pik je dat?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer hij TR's plaatst? Ja zeker.
90's, geniale shit niets mis mee.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haat niet op de 90's. Sommige waren toen al aan het feesten ipv hun luier vol te schijten.
quote:
In Rotterdam zijn ze trots op mensen die joden doen verdwijnen. Snap je dat nou nog niet?quote:
Ik zal jou eens vol schijten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haat niet op de 90's. Sommige waren toen al aan het feesten ipv hun luier vol te schijten.
je staat nog niet op elkaar, in elkaar, dus niet zo zeuren. Dit is niet volquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Zo vol zit de trein.
En ja, er zijn dus ook negers ingestapt
Dven is een Bulgaar. Ken je feiten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
In Rotterdam zijn ze trots op mensen die joden doen verdwijnen. Snap je dat nou nog niet?
Met je fiets.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Zo vol zit de trein.
-quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Zo vol zit de trein.
Uh, jij.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie zegt dat Dven door mij verdwenen is (buiten ik)?
picsquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:36 schreef Tyron het volgende:
Ik heb vandaag twee nieuwe broeken gekocht, een beige en een grijze.
VBL / [FAQ en FB] #128quote:
ja nu netquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb je de laatste aflevering van TVD en TO al gekeken?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
VBL / [FAQ en FB] #128
Het is schandalig dat een gozer - die jullie klaarblijkelijk adoreren - als enige steun kan verwachten van iemand die hem nauwelijks kent.
Maargoed, joden zijn beter in rennen dan opkomen voor elkaar, zo bleek al vaker in het verleden.
Oké.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:32 schreef Helpmefok het volgende:
Het zal ongetwijfeld bullshit zijn, maar Dven is gewoon tot 2 april geband als hij niet lult (wat hij wel doet).HMF, Verantwoordelijk voor de val van Dven
quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dankzij mij.
Liep die gek me ook nog eens te DM'en.
Ik ben faberge nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uitpissen, en opnieuw opdrinken
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schandalig
Tyron achtige praktijken HMF![]()
![]()
Denk jij serieus dat FOK! ook maar een minuut aandacht aan mij gespendeerd heeft?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie zegt dat Dven door mij verdwenen is (buiten ik)?
Hoe het ook zij, nsb praktijken zijn nsb praktijkenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Denk jij serieus dat FOK! ook maar een minuut aandacht aan mij gespendeerd heeft?.
Het was Dven zijn tijd gewoon.
Hamas, hamasquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe het ook zij, nsb praktijken zijn nsb praktijken
Ik app je zo nog wel even, gewoon, om er zeker van te zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even de hond uitlaten. Dan weten jullie waar ik ben
Ik dacht dat ik een ban had en keek heel verschrokken. Toen bleek het een incognitotabblad en was mijn leven gelukkig weer prima.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik app je zo nog wel even, gewoon, om er zeker van te zijn
ok.waarom krijg ik geen app danquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik app je zo nog wel even, gewoon, om er zeker van te zijn
Joden hebben Kishna!quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:03 schreef Helpmefok het volgende:
Leuk man, al die gasten die me lopen te TR'en..
Thuisvak?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Rensje!
Ik gaat naar Groningen zondag. Zin an.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vertel, wat TR'de je? Die ene kanker die ik postte, of was er meer? Ben erg benieuwd..
Nee, maar wel een stouterd.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, maar wel een stouterd.
Tijd voor straf... billekoek!
Ja maar de laatste 8 zijn nepnotes dus nu stop ik bij 108.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je zou stoppen met fok bij de 100 notes toch?
Broek omlaag en over de knie.quote:
ok.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja maar de laatste 8 zijn nepnotes dus nu stop ik bij 108.
Ik mag geen racistische opmerkingen meer maken over negers in kooien.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik verveel me
Dus dan maak je selfies
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik verveel me
Dus dan maak je selfies
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk anders deze film
gr gr Amanda
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2014 19:40:10 ]
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Waarom blijf je die foto maar rondsturen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik steek me tong naar je uitquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom blijf je die foto maar rondsturen?
wat dan? Een knakworstje?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik iets anders naar jou.
Jezus, wat flauw..
Ik ook niet omg we have liek so much in common we should probably have sex!quote:
sex? Serieus? Oelalalalalaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook niet omg we have liek so much in common we should probably have sex!
rookworstquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij kan beter een lijst maken van wat je wel lekker vindt.
Mensen die rookworst smerig vindenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb ik nieuws voor jou....
Dat is fucking smerig.
tja wat had ik dan moeten zeggen? Hotdog? Die zijn net zo dun als knakworstjesquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb ik nieuws voor jou....
Dat is fucking smerig.
Ik eet het wel, maar het is echt de meest inferieure worst in de wereld. Als je zoiets hebt als Chorizo (oke, feitelijk geen worst) dan is een rookworst toch gewoon mishandeling voor je smaakpapillen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mensen die rookworst smerig vinden
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik eet het wel, maar het is echt de meest inferieure worst in de wereld. Als je zoiets hebt als Chorizo (oke, feitelijk geen worst) dan is een rookworst toch gewoon mishandeling voor je smaakpapillen.
doe eens niet zo vaag johquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Is lekker man, men neme een krentebol, rookworst aan plakjes snijden en op die krentenbol leggen, flinke klaai mosterd eroverheen en smullen maar.
Worst op krentenbol? What the fuck manquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Is lekker man, men neme een krentebol, rookworst aan plakjes snijden en op die krentenbol leggen, flinke klaai mosterd eroverheen en smullen maar.
Dat zijn dus gewoon drie extreem smerige zaken gecombineerd.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:51 schreef TwenteFC het volgende:
Moffen joh.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Worst op krentenbol? What the fuck man
quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Worst op krentenbol? What the fuck man
Proef het een keer, en oordeel dan.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zijn dus gewoon drie extreem smerige zaken gecombineerd..
ok wanneer?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[..]
[..]
Proef het een keer, en oordeel dan.
Goddelijk, ik zeg het je.
Is dit normaal in Enschede?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[..]
[..]
Proef het een keer, en oordeel dan.
Goddelijk, ik zeg het je.
Lidl had een Curryworstpizza. Jezus christus, três bien. En dat van iemand die pizza's vers maakt in een houtovenquote:
Nee.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dit normaal in Enschede?
Gaat Twente winnen zondag?
Pizza's van de LIDLquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lidl had een Curryworstpizza. Jezus christus, três bien. En dat van iemand die pizza's vers maakt in een houtoven
Wat is normaal?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dit normaal in Enschede?
Gaat Twente winnen zondag?
Veruit de prettigste supermarkt in Nederland. Ondanks dat ik echt geen goedkope boodschappen hoef te doen (inb4 rijke tata dit dat), ben ik liever in de Lidl dan elke andere supermarkt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
LidlWat een skere winkel is dat zeg. Sommige dingen gaan nog wel, maar de meeste dingen.
ik ben luiquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gewoon even in de winkel kopen, dit krijg je (nog!) nergens kant en klaar.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
LidlWat een skere winkel is dat zeg. Sommige dingen gaan nog wel, maar de meeste dingen.
[..]
[..]
quote:
Ik vind het echt niks. Ze hebben heel veel dingen niet waardoor je weer naar een andere supermarkt moet zoals goeie chips. Winkels zonder goeie chips kunnen sowieso neervallen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Veruit de prettigste supermarkt in Nederland. Ondanks dat ik echt geen goedkope boodschappen hoef te doen (inb4 rijke tata dit dat), ben ik liever in de Lidl dan elke andere supermarkt.
Allemaal zo'n gedoe man. Foto maken, telefoon aankoppelen, overzetten, uploaden, posten. Voor wat in godsnaam.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Allemaal zo'n gedoe man. Foto maken, telefoon aankoppelen, overzetten, uploaden, posten. Voor wat in godsnaam.
uploaden heb je puush voor.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Allemaal zo'n gedoe man. Foto maken, telefoon aankoppelen, overzetten, uploaden, posten. Voor wat in godsnaam.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hmf heeft voor alles een hypertechnische oplossing maar voor een foto uploaden moet ie z'n telefoon nog aan de pc leggen
O ja, even voor de duidelijkheid. Ik weiger NSA-troep te gebruiken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Foto maken, syncen met dropbox, op PC 10 sec later openen.
Wat een gedoe
je kan via je telefoon ook via img uploaden en op fok zettenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oké Hmf. We geloven jequote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
O ja, even voor de duidelijkheid. Ik weiger NSA-troep te gebruiken.
Wat heb ik sowieso te bewijzen man, rot even gauw op. Ik heb nog geen dag van mijn leven moeite gedaan mijn diploma's online te pleuren, mijn harde schijven met daaropstaande bestanden te screenshotten of anderssoortige gekkigheid uit te halen.quote:
Je wilde wel screenshotten maar niet je disk hernoemen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat heb ik sowieso te bewijzen man, rot even gauw op. Ik heb nog geen dag van mijn leven moeite gedaan mijn diploma's online te pleuren, mijn harde schijven met daaropstaande bestanden te screenshotten of anderssoortige gekkigheid uit te halen.
Ben jij er zo een die zegt 'ik heb niets te verbergen?'quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:06 schreef Geo4kant het volgende:
Kan beter vragen wat je te verbergen hebt dat je zo bang ben dat de NSA komt te zien..
Klopt, ik moet dan op alle Raspberry's opnieuw alle series en films inladen. Dat kost dagen werk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je wilde wel screenshotten maar niet je disk hernoemen.
Neequote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben jij er zo een die zegt 'ik heb niets te verbergen?'
Want geef me dan even 30 seconden om je argumentatie compleet naar de tering te helpen.
Vanaf nu heb je nooit meer het recht om kleren te dragen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neewant ik vind ook dat ze niet mee hoeven te kijken ondanks ik niks te verbergen heb..
Zo, die staat nu mooi voor schut.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vanaf nu heb je nooit meer het recht om kleren te dragen.
dan ga ik over 15 jaar doodquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij gaat echt no way ouder worden dan 50.
Ben jij al zo oudquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan ga ik over 15 jaar dood
Bedankt he
Want?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vanaf nu heb je nooit meer het recht om kleren te dragen.
Daar ook al geen smaak in. Club, vrouwen, motoren... Het wordt nooit wat met jou.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:12 schreef Tyron het volgende:
Mocht ik ooit een motor kopen:
[ afbeelding ]
Wees blij.. niet aftakelen, geen kanker, geen diabetisquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan ga ik over 15 jaar dood
Bedankt he
Je hebt toch niets te verbergen? Loop dan gewoon in je blote lul rond op straat als het 25 graden is, oermanstijl.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Want?
Zitten deze vol afluisterapparatuur?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neewant ik vind ook dat ze niet mee hoeven te kijken ondanks ik niks te verbergen heb..
Maar als je zin hebt mag je die 30seconde alsnog gebruiken hoor
ik wil nog nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wees blij.. niet aftakelen, geen kanker, geen diabetis
Niet iedereen hoeft dezelfde smaak als jou te hebben HMF.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar ook al geen smaak in. Club, vrouwen, motoren... Het wordt nooit wat met jou.
Dingen hebben godverdomme gewoon een autoband.
Ach leeftijd boeit dan niet zoveel. Als je je jong voelt is het toch primaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik kan het me ook niet voorstellen. 28 vind ik beter bij mij passen
ik voel me ook jongquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach leeftijd boeit dan niet zoveel. Als je je jong voelt is het toch prima
Deel 1 keek nog wel lekker weg.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kutfilms zijn dat. 1 heb ik afgekeken maar 2 heb ik afgezet
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
broekie uit.
Nu ik het zeg, ik was bijna vergeten dat VI zo begint
'Mijn motor'quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:21 schreef Tyron het volgende:
Dat zal hem leren, beetje mijn motor afzeiken.
Dus? Ik heb momenteel ook geen vriendin, maar wel een pakje condooms hier liggen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
'Mijn motor'
Je hebt godverdomme niet eens een rijbewijs joh gek.
okquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
broekie uit.
Nu ik het zeg, ik was bijna vergeten dat VI zo begint
Die zijn voor Eriksen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus? Ik heb momenteel ook geen vriendin, maar wel een pakje condooms hier liggen.
Hahaha fucking hopeloos jij gaat nooit een wijf neukenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus? Ik heb momenteel ook geen vriendin, maar wel een pakje condooms hier liggen.
Je vriendin weet anders.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hahaha fucking hopeloos jij gaat nooit een wijf neuken
Zo wauw wat een terugkomst ik denk dat ik dit maar even ga verwerken huilend in een hoekje onder de warme douchequote:
Nou, sorry hoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zo wauw wat een terugkomst ik denk dat ik dit maar even ga verwerken huilend in een hoekje onder de warme douche
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nou, sorry hoor.Het was maar een grapje, ik val niet op bolle wijven.
Niet teveel verwachten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tyron en HMF doe eens lief tegen elkaar
We hebben al bevestigd dat mijn smaak beter is dan die van jou, dus wat voor jou lekker is, is voor mij (en wss vele anderenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
A is echt 40-45 keer mooier dan het lekkerste wijf dat jij ooit gaat neuken in je leven. Dat kan iedereen die haar kent bevestigen. Zelden vrouwen gezien met zo'n perfect figuur.
Maar nice try. In ieder geval hoop voor je: zelfs dikke mannen kunnen een lekker wijf aan de haak slaan, kijk maar naar mij.
Ja uh, nee dus.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
We hebben al bevestigd dat mijn smaak beter is dan die van jou
Deze kleurstelling is zoooo nice. Is daar geen motor van.quote:
Als ik niet op wereldreis ga kan ik m betalenquote:
Ik heb een powdercoatinstallatie tot mijn beschikkingquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Deze kleurstelling is zoooo nice. Is daar geen motor van.
Nee man, wij gaan voor de 2e plek.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geloof je nog een beetje in een kampioenschap?
Viel wel tegen ja. Normaal gesproken had ik dan gekeken naar de Eredivisiewedstrijd op vrijdag maar die is er nu niet.quote:
quote:Man belt escort en krijgt schoondochter aan de deur
Toen een 70-jarige Italiaan zin had in een spannende avond, belde hij een escortbureau. Een tijdje later stond tot zijn grote verbazing zijn schoondochter op de stoep. Dat meldt het Italiaanse Treviso II Gazettino.
De bejaarde man snelde zich naar zijn zoon, om hem te vertellen wat zijn 40-jarige vrouw allemaal uitspookte, maar dat werd hem niet in dank afgenomen. Het gesprek tussen vader en zoon eindigde in een vechtpartij.
Het incident gebeurde al vier jaar geleden, maar is nu pas aan het licht gekomen vanwege een rechtzaak die begon na het voorval.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik speel pokemon blauw omdat het kan.
Intussen heeft mijn pokemon een totaal aantal HP van 45 en is er zojuist vijf schade gedaan aan mijn pokemon.
Dit vind ik leuk
Ze spelen al een potje. Dus je moet wachten tot ze klaar zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:45 schreef Helpmefok het volgende:
Die groep staat er niet tussen. Doe eens uitleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |