kijk maar terug , dan zie je het zelfquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:03 schreef wimbo het volgende:
Ik zie in dat screenshot maar 1 envelop, die heeft ze in haar hand.
Dat lichte stukje is toch gewoon de brievenbus zelf?
Je zou het inderdaad zo zeggen ja. Maar het kwam mij tijdens de aflevering anders over, maar inderdaad. Al lijkt het mij nog steeds dat de mol een envelop heeft achtergelaten, daar was alle vrijheid voor. Sowieso vreemd dat ze nooit met z'n tweeën naar een brievenbus liepen om deze te openen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:03 schreef wimbo het volgende:
Ik zie in dat screenshot maar 1 envelop, die heeft ze in haar hand.
Dat lichte stukje is toch gewoon de brievenbus zelf?
Maar Suus is niet de winnaar, dat zei Art toch?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Art zei deze aflevering, een toneelspeler, een actrice en een presentratrice, respectievelijk de verliezer, winnaar en de mol.
Sofie is de mol?
Hij had wel lopen spreiden volgens mij.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:07 schreef Xummon het volgende:
Zat Tygo niet op Susan bij zijn excecutie? Zo ja dan moet Sofie wel de mol zijn.....
Waarom zou een mol 2 van de 3 strandopdrachten goed doen terwijl er nog een stuk of 5 kandidaten waren ? Sofie deed -weer- niks goed, die opdracht leverde mede dankzij Susan 2000 Euro op, wel een beetje veelquote:
Jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Maar Suus is niet de winnaar, dat zei Art toch?
Waarom zou een mol Jan-Willem herkennen tijdens die parade? Al weet ik niet meer wat voor geldbedrag daarmee werd binnengehaald.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:09 schreef TLC het volgende:
[..]
Waarom zou een mol 2 van de 3 strandopdrachten goed doen terwijl er nog een stuk of 5 kandidaten waren ? Sofie deed -weer- niks goed, die opdracht leverde mede dankzij Susan 2000 Euro op, wel een beetje veel
Freek op Sofiequote:Op donderdag 13 maart 2014 22:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hij had wel lopen spreiden volgens mij.
Niet echt een valide conclusie aan de hand van jouw genoemde argumenten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:14 schreef Xummon het volgende:
[..]
Freek op Sofie
Susan op Sofie
Sofie op Susan
Tygo op Susan (met sofie als 2e)
Sofie is dus de mol
Dat weer welquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De afleveringtitels kunnen ook later bedacht zijn toch
Als Susan de Mol is, hadden Sofie en Tygo het beide goed, maar er moest er toch eentje uit. Freek heeft het dan fout, maar hij ging door naar de finale door de vrijstelling. Dus Susan kan het ook nog zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:22 schreef Xummon het volgende:
[..]
Tygo klikte bij wie is de mol Susan aan.
Lijkt mij de belangrijkste vraag, als er 2 overblijven en die je aanklikt is niet de mol,moet het toch wel de ander zijn. Toch, of ben ik nou gek.
ja was te snel,daarom mijn edit...quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:23 schreef BobW het volgende:
[..]
Als Susan de Mol is, hadden Sofie en Tygo het beide goed, maar er moest er toch eentje uit. Freek heeft het dan fout, maar hij ging door naar de finale door de vrijstelling. Dus Susan kan het ook nog zijn.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:34 schreef Cee het volgende:
Ik zit te kloten met die titels die vast niks betekenen, maar ach...
Vindingrijk
Jennifer
Schijnbeweging
5 op een [1/2]
Een heilige aanwijzing
Rij [2/2] > 'Rij' stond in de titel met een hoofdletter
De lachende derde
Een zware keuze
...moet je zien![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:38 schreef Xummon het volgende:
[..]
Visser de mol, kun je eruit halen met een beetje fantasie
ligt dan wel aan de volgende titels
Vindingrijkquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:54 schreef Xummon het volgende:
volgende aflevering hoeft idd geen O te zijn, met
een iets wat lijkt op een o, i of l, zou de theorie wel bevestigen
meet beetje fantasie kun je namelijk in de J ook weer een L zien
quote:Links van de tafel:
Afvallers eerdere afleveringen
Freek
Susan
Je gaat niet de mol of de winnaar niet direct bij Art zetten, dus Freek verliest.quote:Rechts van de tafel:
Afvallers, met Tycho
Sofie
Nee want meer molens over des te meer keuze voor JW, die niet wist welke toren hij precies moest hebben (ja de meest linkse maar welke ?)quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:12 schreef Smeich het volgende:
[..]
Waarom zou een mol Jan-Willem herkennen tijdens die parade? Al weet ik niet meer wat voor geldbedrag daarmee werd binnengehaald.
Maar okay. Zonder Susan had Jan-Willem dat geld ook gepakt, die was zeker van zijn zaak. En die opdrachten waren wel zo makkelijk trouwens, die gehele opdracht sloeg naar mijn mening echt nergens op. Beetje tot 70 tellen enzo.
Alleen bij Tygo en Sofie tochquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Kut, zat ik er toch naast
Wel balen dat De Mol zo duidelijk in de picture was bij andere kandidaten
Zowel Susan als Sophie waren toch wel nadrukkelijk in beeld bij kandidatenquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Alleen bij Tygo en Sofie toch
Vergeet niet dat Susan best een goede actrice is he...quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:24 schreef TLC het volgende:
In de 'lopen naar de hotelkamer van Aaf en Daphne' opdracht ;
JW zegt dat ineens het telefoonnummer van Daphne is gewist, hij was samen met Sofie en Freek.
En Freek is de mol niet.
Verder is ook de lichamelijke emotie van Susan te oprecht, Sofie is na het mislukken van deze opdracht veel afstandelijker.
Ja maar gecombineerd met een lichamelijk zware inspanning geloof ik niet dat ze hier zat te acteren, verder viel het me op dat Sofie zich sterk bezighoudt met het verdelen van de groepjes in de stad bij deze opdracht (waar Susan zich niet mee bemoeit) en dat Sofie meteen gebruikt maakt van omgekeerde psychologie bij de keuze van de lichte koffer.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Susan best een goede actrice is he...
Dat is waar, als je het bij elkaar optelt. Wat ik niet snap is dat er zoveel kandidaten op Aaf zaten als mol. En blijkbaar vonden de kandidaten Freek en JW (terecht) totaal niet verdacht, wat natuurlijk opvallend is aangezien ze door het publiek wel erg verdacht waren (wat ik bij Freek nog steeds niet snap).quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zowel Susan als Sophie waren toch wel nadrukkelijk in beeld bij kandidaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |