De vrouwen die aanwezig waren, waren niet mijn grootste fans.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zouden vrouwen een naakte Kaneel niet waarderen?
Twi was gisteren aan het haten omdat ik gisteren zo mijn broek uit deed.quote:
Wat? Waren die naakt?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar met naakte vrouwen in je huis hou jij je broek toch niet aan? Staat ook weer zo raar.
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Twi was gisteren aan het haten omdat ik gisteren zo mijn broek uit deed.Beetje wiebelen tot die op de grond valt en eruit stappen. Op bed neerploffen en klaar.
Haters.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De vrouwen die aanwezig waren, waren niet mijn grootste fans.
Dingen die elastisch zijn schiet ik wel eens weg als een soort katapult.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Twi was gisteren aan het haten omdat ik gisteren zo mijn broek uit deed.Beetje wiebelen tot die op de grond valt en eruit stappen. Op bed neerploffen en klaar.
Ik dacht dat je het over naakte vrouwen in je crib had.quote:
Blijkbaar is het wiebeltje raar voor mannen. Het is gewoon zo makkelijk. Ik weet niet hoe mensen anders hun broek uitdoen.quote:
Huisdieren, altijd leuk.quote:Dat heb ik ook meegemaakt. Ben wel eens wakker geworden met een kat die op mijn nek lag te slapen. Ik dacht dat ik doodging.
Ik denk er nu over na en het gaat zo automatisch dat ik het even niet weet. Ik zou dus nu m'n broek uit moeten doen om te kijken hoe ik dat aanpak.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blijkbaar is het wiebeltje raar voor mannen. Het is gewoon zo makkelijk. Ik weet niet hoe mensen anders hun broek uitdoen.
Als ik met naakte vrouwen in mijn crib ben ga ik Kaneel toch niet uitnodigen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over naakte vrouwen in je crib had.
Ik had de lapo.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:09 schreef yats het volgende:
Jeej, ik ben een keer de eerste met een topic!
[..]
Huisdieren, altijd leuk.
Dat hangt van de situatie af. Als ik alleen ben en geen haast heb trek ik hem rustig uit. Is er een leuke dame bij weet ik nooit hoe ik het doe maar is hij snel uit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blijkbaar is het wiebeltje raar voor mannen. Het is gewoon zo makkelijk. Ik weet niet hoe mensen anders hun broek uitdoen.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik met naakte vrouwen in mijn crib ben ga ik Kaneel toch niet uitnodigen?
Dan hosselt die ze allemaal.
Ik doe ook altijd met mijn ene voet de sok van de ander voet zo uittrekken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meervoud? ?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik met naakte vrouwen in mijn crib ben ga ik Kaneel toch niet uitnodigen?
Dan hosselt die ze allemaal.
Met mijn schoenen doe ik dat wel, sokken denk ik ook. Gaat gewoon vanzelf.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd met mijn ene voet de sok van de ander voet zo uittrekken.
Ik voel me altijd een bazin als me dat lukt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen in bed.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan het liefst je sokken met je tenen oprapen zodat je 'm aan kan pakken met je hand om in de wasmand te gooien.....quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me altijd een bazin als me dat lukt.
Ja, 2 wortelkanaalbehandeling en een nieuwe vulling/kroon op een oudequote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die gaat ff lekker innen. Katsjing.
Had je maar eerder naar de tandarts moeten gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |