durrrr wilde je rakenquote:
Opkomst was wel wat minder groot dan ik had verwacht eigenlijk..quote:Op zondag 16 maart 2014 18:45 schreef Jimbolino het volgende:
ben ik de enige die zich stoorde aan het kleine scherm en het slechte geluid?
quote:
quote:
Haan doet hbo, jij?quote:
Haan doet HBO? Wat?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Haan doet hbo, jij?
Was idd wel kutfilm, te weinig spanning en actie, en het verhaal was ook nergens te bekennen.
Wordt er dan eindelijk geneukt, moeten we een shot/scene zien van de morning after.
En O ja geen tieten.
Neuh, het was niet echt een topzaal nee.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:45 schreef Jimbolino het volgende:
ben ik de enige die zich stoorde aan het kleine scherm en het slechte geluid?
hele internet staat vol tieten, blijf dan thuis op je zolder als je die wil zienquote:Op zondag 16 maart 2014 19:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Haan doet hbo, jij?
Was idd wel kutfilm, te weinig spanning en actie, en het verhaal was ook nergens te bekennen.
Wordt er dan eindelijk geneukt, moeten we een shot/scene zien van de morning after.
En O ja geen tieten.
Ik heb geen zolder, wat nu?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:49 schreef Bart het volgende:
[..]
hele internet staat vol tieten, blijf dan thuis op je zolder als je die wil zien
wat doe je dan op fokquote:
ha dat zei je vriendin gister ookquote:Op zondag 16 maart 2014 18:46 schreef tharonny het volgende:
[..]
Opkomst was wel wat minder groot dan ik had verwacht eigenlijk..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |