Ja, maar baby's in onze familie komen altijd te laat en ik ben nog niet eens 39 weken! Op de een of andere manier reken ik er nog echt niet op eigenlijk, maar het kan natuurlijk primaquote:
in de negende week na conceptie is het idd een foetus. Maar wij zitten pas in de zevende week als je het zo rekentquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:28 schreef kwakz0r het volgende:
jamaar... bij acht weken is t toch al geen blastocyst meer? dan is t toch in de negende week al een foetus? ik snapperniksmeervan...jeuh Twinkle, fijn dat alles goed is!
Ik heb trouwens nog maar 1 rennie gegeten, ergens vorige week toen ik teveel avondeten gehad had...
herkenbaarquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:45 schreef kwakz0r het volgende:
Ik waas in slaap gevallen met die rennie in mijn bakkes,en toen werd ik na een uurtje wakker met een droge pepermuntmond... gatverredamme.
Kan maar zo, weet er alles vanquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:23 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben heel benieuwd of ik er een of twee heb stiekem. Mijn vader is een van een twee eiige tweeling en daarboven zijn er nog een paar in de familie geloof ik...
Huh, heb je er twee in je buik?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:24 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Kan maar zo, weet er alles van
nou liever niet hoor! ik dacht dat t sowieso erfelijk was. ik heb van mn vader ook een x-chromosoom gekregen immers? *zoekt op*quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:35 schreef Dyre het volgende:
Twee-eiige tweelingen worden toch alleen via de moederskant 'doorgegeven'?
iets met dubbele eisprong wat erfelijk is ofzo?
Maar ik gun je wel een tweeling hoor
wel erfelijk via de vader, maar niet zo'n grote kans. van mn tantes weet ik t niet! die hebben allebei geen kinderen (één is alleenstaand en de ander was wel getrouwd maar kon geen kindjes krijgen...)quote:De grootste kans om als vrouw een twee-eiige tweeling te krijgen is als je een moeder, zus of tante (langs moeders of vaders kant) hebt met twee-eiige tweelingen. Je beste kans als man is om een vrouw te huwen met vorige kenmerken, omdat hij zelf geen tweeling kan voortbrengen, wel kan hij het kenmerk doorgeven aan zijn dochters die op hun beurt dan wel een twee-eiige tweeling kunnen krijgen.
Dat zou kunnen ja, weet ik ook niet. Bij mij is het inderdaad mijn moeder.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:35 schreef Dyre het volgende:
Twee-eiige tweelingen worden toch alleen via de moederskant 'doorgegeven'?
iets met dubbele eisprong wat erfelijk is ofzo?
Maar ik gun je wel een tweeling hoor
Dank je wel!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:32 schreef Burdie het volgende:
Beterschap Bolletje!en jompel voor je 36 weken
.
Oo echt, dus dat zou betekenen dat mijn kinderen er dus weer 'erfelijk' voor zijn 'aangelegd'?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:45 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Het slaat ook een generatie over ja.
Je moeder is de helft van een tweeling? Dan heb jij juist die kans. Mijn moeder is ook van een tweeling, zelf heeft ze alleen eenlingen (dus zij is 'overgeslagen') en ik heb nu de grotere kans.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:46 schreef Danaa het volgende:
[..]
Oo echt, dus dat zou betekenen dat mijn kinderen er dus weer 'erfelijk' voor zijn 'aangelegd'?
Haha ja klopt, maar dit was voor de hormonen injectiesquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
Krijg je met ivf niet juist hormonen om zo veel mogelijk eitjes te kunnen oogsten?
24!!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:14 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Haha ja klopt, maar dit was voor de hormonen injectiesNa de injecties had ik er 24 geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |