30 jaar terug in de tijd leven.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:40 schreef Grietje-tit het volgende:
Thermometer pakken, effe bukke en even de temperatuur anaaliseren.
Het is niet te geloven.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik. Maar misschien heeft het bij mij ook wat te maken met dat ik kleren wou dragen die ik mooi vind, maar die niet zoveel bedekken. Dan heb je het best koud als je 's avonds laat op je fietsje naar huis fietst.
Je hoeft ze niet in een keer op te eten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Met suiker zijn die best te doen.
Maar ik denk dat ik van een handvol wel misselijk word.
Pannenkoek met stroop?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wie niet?.
Wat mag ik verder nog voor lekkers eten?
Nee, met poedersuikerquote:
Dan zul je eerst naar de winkel moeten gaan om poedersuiker op te halen maar dat kan niet want je voelt je niet lekker.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, met poedersuiker.
KLB / Poffertjes, maar geen poedersuiker :(
En als ik nou beter word van veel chocolade eten dan is dat ook goed.
Kun jij het niet halen dan???quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:06 schreef HSG het volgende:
[..]
Dan zul je eerst naar de winkel moeten gaan om poedersuiker op te halen maar dat kan niet want je voelt je niet lekker.
Gaat niet want ik voel me ook niet lekker. Ik heb ook nog chocopasta.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kun jij het niet halen dan???
* AdoraBelle kijkt HSG lief aan...
Ohquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:14 schreef HSG het volgende:
[..]
Gaat niet want ik voel me ook niet lekker. Ik heb ook nog chocopasta.
Hoezo?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh. Ja, maar chocopasta is het net niet he
.
Je druk maken om die onzin.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:18 schreef Aardappelfabriek het volgende:
Maak je liever druk over derde wereldoorlog die eraan zit te komen. Ipv deze onzin
Dan smelt je die en vervolgens giet je die over de pannenkoek heen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, een echte chocoladereep is gewoon lekkerderder.
Nee, die wil ik gewoon zo eten,niet over m'n pannenkoekquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:21 schreef HSG het volgende:
[..]
Dan smelt je die en vervolgens giet je die over de pannenkoek heen.
Je kunt ook de pannenkoek om de reep chocola wikkelen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, die wil ik gewoon zo eten,niet over m'n pannenkoek.
Ja maar ik wil geen pannenkoek, ik wil gewoon chocoladequote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Je kunt ook de pannenkoek om de reep chocola wikkelen.
Goed dan neem ik wel de pannenkoek. Eet jij maar die reep chocola op.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar ik wil geen pannenkoek, ik wil gewoon chocolade.
Mannen....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |