Ik denk dat de gemidelde blender niet suiker kan malen aangezien (kristal)suiker al redelijk fijn is en best klein.. Dat wordt niet goed gepakt door die messenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:55 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Is makkelijker te maken dan poffertjes
http://nl.wikihow.com/Poedersuiker-maken
Heb je wel een hamer en boterhamzakjes? Dan kun je het met een hamer verpulveren.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemidelde blender niet suiker kan malen aangezien (kristal)suiker al redelijk fijn is en best klein.. Dat wordt niet goed gepakt door die messen
Maar mijn poffertjes zijn al opquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Heb je wel een hamer en boterhamzakjes? Dan kun je het met een hamer verpulveren.
Dan doe je het met je rijst stamperquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemidelde blender niet suiker kan malen aangezien (kristal)suiker al redelijk fijn is en best klein.. Dat wordt niet goed gepakt door die messen
En dan zakje goed sluiten met wat lucht er inquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Heb je wel een hamer en boterhamzakjes? Dan kun je het met een hamer verpulveren.
Mijn wat?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:59 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dan doe je het met je rijst stamper
hier stond een plaatje van een vrouw met een stuk hout in haar handen.quote:
Dit is natuurlijk de echte klacht in dit topic.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |