Ik denk dat de gemidelde blender niet suiker kan malen aangezien (kristal)suiker al redelijk fijn is en best klein.. Dat wordt niet goed gepakt door die messenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:55 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Is makkelijker te maken dan poffertjes
http://nl.wikihow.com/Poedersuiker-maken
Heb je wel een hamer en boterhamzakjes? Dan kun je het met een hamer verpulveren.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemidelde blender niet suiker kan malen aangezien (kristal)suiker al redelijk fijn is en best klein.. Dat wordt niet goed gepakt door die messen
Maar mijn poffertjes zijn al opquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Heb je wel een hamer en boterhamzakjes? Dan kun je het met een hamer verpulveren.
Dan doe je het met je rijst stamperquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemidelde blender niet suiker kan malen aangezien (kristal)suiker al redelijk fijn is en best klein.. Dat wordt niet goed gepakt door die messen
En dan zakje goed sluiten met wat lucht er inquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Heb je wel een hamer en boterhamzakjes? Dan kun je het met een hamer verpulveren.
Mijn wat?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:59 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dan doe je het met je rijst stamper
hier stond een plaatje van een vrouw met een stuk hout in haar handen.quote:
Dit is natuurlijk de echte klacht in dit topic.quote:
Ah, daar heb ik overheen gelezen. Dat is serieus klachtwaardig natuurlijkquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk de echte klacht in dit topic.
Moet je haar naam eens volledig uitspreken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Een bos hout voor de deur, net als Haywood.
quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Een bos hout voor de deur, net als Haywood.
ZIE IK ERUIT ALS IEMAND DIE VAAK BUITENKOMT EN DUS VEEL VAN HOUT WEET JA??quote:
Dan ga je maar wat vaker naar buitenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ZIE IK ERUIT ALS IEMAND DIE VAAK BUITENKOMT EN DUS VEEL VAN HOUT WEET JA??
Hoe zie je eruit?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ZIE IK ERUIT ALS IEMAND DIE VAAK BUITENKOMT EN DUS VEEL VAN HOUT WEET JA??
Hier staat ze ergensquote:
Ja ik ken hemquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet je haar naam eens volledig uitspreken.
Dat is inderdaad een zeer flatteuze foto van me jaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hier staat ze ergens
ONZ / Poepselfies
Lekker ding hoor.![]()
![]()
Wel jammer dat je haar bos hout niet ziet, anders had je daar nog op kunnen fappen ofzo.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hier staat ze ergens
ONZ / Poepselfies
Lekker ding hoor.![]()
![]()
Eigenlijk best wel hoe ik me haar had voorgesteldquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hier staat ze ergens
ONZ / Poepselfies
Lekker ding hoor.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wel jammer dat je haar bos hout niet ziet, anders had je daar nog op kunnen fappen ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |