Tis een meisje....quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hahaha turken zijn viessss, echt hyena's hoe ze op meisjes hitten.
Ook op de online okey @ facebook, altijd lachen geblazen.
Je wordt oud, jongedame.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis een meisje....
Omg zo druk op werk. Ben t niet gewend meer.
Jaaa, de oude Stimo komt langzaam maar zeker terug.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee josti. Vorige baan deed ik geen moer.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gewoon met zn twee naar stadhuis
En dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gewoon met zn twee naar stadhuis
Nog 2 uur.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Dag is al bijna voorbij, toch?![]()
www.ishetalweekend.nl
Zo raar ben ik niet dus.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Fijn dat wij het ook eens eens zijn.
Ik zou t mijn schoonouders gunnen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon alleen een krabbeltje zetten ipv een dom feest eromheen...
Ik heb er echt totaal geen last van.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Niet eens okey, ook als je gewoon op een Turkse pagina comment. Of zelfs liked.
Ik ook niet, want men wil niet weten waar deze anti-Turk kaaskop vandaan komt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb er echt totaal geen last van.
Vind ik leuk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:23 schreef Stimorol- het volgende:
Vanwaar de behoefte je continu te profileren als ik val uit de boot type.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |