Ja helemaal met je eens man. En je helemaal afzonderen van de mensen natuurlijk. Krijg je zo min mogelijk bezoek > hoef je geen koekjes bij de thee te kopen > minder watergebruik > minder elektriciteitsgebruik > geldbesparing. Ook geen verjaardagen en feestdagen met familie en vrienden meer > geen cadeautjes hoeven kopen > ook geldbesparing.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:13 schreef sylvesterrr het volgende:
Afhankelijk van de gemeente.
Iedere ¤uro die ik daar bespaar kan ik gebruiken om een drankje te kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu je het zegt...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Zijn echt rare mensen. Alle Kayserililer die ik ken zijn raar.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Zijn echt rare mensen. Alle Kayserililer die ik ken zijn raar.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:28 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja helemaal met je eens man. En je helemaal afzonderen van de mensen natuurlijk. Krijg je zo min mogelijk bezoek > hoef je geen koekjes bij de thee te kopen > minder watergebruik > minder elektriciteitsgebruik > geldbesparing. Ook geen verjaardagen en feestdagen met familie en vrienden meer > geen cadeautjes hoeven kopen > ook geldbesparing.
Niet overdrijven jongedame. Ik geef graag geld uit, maar niet aan een huwelijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil m'n eventuele huwelijksdag niet herinneren als de dag dat ik een godsvermogen heb uitgegeven om de kennissen/vrienden van m'n ouders te entertainen.
![]()
![]()
* Isetmyfriendsonfire is schuldigquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:43 schreef Stimorol- het volgende:
via mail contact met leverancier. Standaardvraag: nerelisin
Als jij betaalt hebben zij niks te willen lijkt me...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Niet overdrijven jongedame. Ik geef graag geld uit, maar niet aan een huwelijk...Ik wil m'n eventuele huwelijksdag niet herinneren als de dag dat ik een godsvermogen heb uitgegeven om de kennissen/vrienden van m'n ouders te entertainen.
![]()
Dan ken jij m'n familie niet (houden zo).quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:45 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Als jij betaalt hebben zij niks te willen lijkt me...
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
* Isetmyfriendsonfire is schuldig
Dat is zo'n 75.000 euro aan goudquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Sommige mensen overdrijven wel.
Laatst hadden ze op een verloving 2,5 kilo goud gegeven. Kom op, een verloving...
Maar verder ben ik het met jullie eens.
Sylvie is mijn sugar daddyquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:45 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Als jij betaalt hebben zij niks te willen lijkt me...
Niet claimen...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Sylvie is mijn sugar daddy![]()
Afblijven kreng
Maaarquote:
Hahaha turken zijn viessss, echt hyena's hoe ze op meisjes hitten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:43 schreef Stimorol- het volgende:
via mail contact met leverancier. Standaardvraag: nerelisin
Gewoon met zn twee naar stadhuisquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan ken jij m'n familie niet (houden zo).
Eén achterneef uitnodigen betekent dat ik alle achterneven moet uitnodigen ter voorkoming van een familieruzie.
Niet eens okey, ook als je gewoon op een Turkse pagina comment. Of zelfs liked.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hahaha turken zijn viessss, echt hyena's hoe ze op meisjes hitten.
Ook op de online okey @ facebook, altijd lachen geblazen.
strakke actie van het kindquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Collega van me zou over twee weken gaan "trouwen" (geregistreerd partnerschap) omdat over 7 weken het kind wordt verwacht ivm erkenning van het kind enzo.
Het kind heeft besloten om wat eerder kennis te maken met de wereld.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |