Wat gaat los?quote:
zgn?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh wacht. Jij was uit Irak zgn.
Of toch Iran
Ik ben te lui om brood te bakken. Te lui om schoon te maken. Te lui om een filmpje op te zetten en besloot even deze afgeragde topic te checkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Cursus "hoe kan ik me uiten op het internet" gevolgd? Keep trying.. next!
Waarom posten al die turken hier trouwens?
Jullie hebben een eigen topic toch
ehmmquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij denkt dat ik 3 jaar aan topics heb gelezen.
Heb jij een film tip?
Medcezir.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij denkt dat ik 3 jaar aan topics heb gelezen.
Heb jij een film tip?
Toen de Hollanders zelf Marokkaans warenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:04 schreef TheMagnificent het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=824066817607345
Amour?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vond het onderwerp te zwaar..
Iets romantisch zeg maar. Gaan we samen kijken?
Nee nee geen zware film. Zeg maar humor. Luchtig. Waarvan ik moet glimlachen. Enkele zoenscenes kunnen, maar geen bats scenes. Een feelgood movie. Of een saaie kutfilm, waardoor ik ga slapen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Amour?Mooie film. Maar ook beetje zwaar.
Ga 500 days of summer kijken.
500 days of summerrrrrr!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee nee geen zware film. Zeg maar humor. Luchtig. Waarvan ik moet glimlachen. Enkele zoenscenes kunnen, maar geen bats scenes. Een feelgood movie. Of een saaie kutfilm, waardoor ik ga slapen.
Zoiets. Het liefst met een boodschap erin. Dat ik mijn lapje uit doe en denk, hey, zo kan het ook. Ik ga naar AFrika om mensen te helpen, maar ga me eerst inschrijven bij de vrijwilligersinstanties hier. (nog steeds niet gedaan...............)
Snap je, mijn liefste?
Heeee KBquote:
oh alleen met wikke gevierd , niemand kon voorderestquote:
En als je wat terugzegt, dan lachen ze je gewoon uit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:04 schreef TheMagnificent het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=824066817607345
geloof me, hardstikke feel-good en licht, en ik geeft nimmer slechte tips. Doe er je voordeel meequote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:19 schreef Stimorol- het volgende:
Oke KB, die film is leuk.
En leelll, nee. wtf is dat voor gare film.
hardstikke..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:21 schreef leeell het volgende:
[..]
geloof me, hardstikke feel-good en licht, en ik geeft nimmer slechte tips. Doe er je voordeel mee
haha kut, hij blijft mooi staan, want ik edit niet.quote:
IK WAS WEL BIJ JE IN GEDACHTEN MET MIJN EIGEN TAART.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:18 schreef leeell het volgende:
[..]
oh alleen met wikke gevierd , niemand kon voorderestMAAR WEL PRIMA
quote:
das waar, xoxox lobi daarvoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK WAS WEL BIJ JE IN GEDACHTEN MET MIJN EIGEN TAART.
dus die is het geworden?quote:
vinden ze je nu wel lief?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:23 schreef leeell het volgende:
In mijn verdediging; net terug van schoonouders, dus redelijk aangeslagen.
Nee.. Het punt is dat ik gewend ben films in gezelschap te kijken. Godver wat ben ik lastigquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dus die is het geworden?
[..]
vinden ze je nu wel lief?
Iedereen vindt mij lief.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dus die is het geworden?
[..]
vinden ze je nu wel lief?
voorderest zijn feel-good films altijd kut , dus dingen zoals Grease worden lastig.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee.. Het punt is dat ik gewend ben films in gezelschap te kijken. Godver wat ben ik lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |