Doen ze dat?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En de volgende dag weer teruggevraagd zeker?
Oh jazeker.quote:
Wow.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh jazeker.
Ze huren gewoon dure/mooie sieraden, geven het cadeau en vragen het de volgende dag weer terug. Dit is allemaal een onderonsje.
watquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh jazeker.
Ze huren gewoon dure/mooie sieraden, geven het cadeau en vragen het de volgende dag weer terug. Dit is allemaal een onderonsje.
Wat een rare omgeving heb jijquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh jazeker.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wow.Dat wist ik niet, haha.
quote:
Komt dat bij jullie niet voor dan?quote:
Als nakomeling van twee Konyalilar zeg ik je: trouw niet met een Konyali.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:20 schreef Bortecinem het volgende:
Het komt niet voor maar heb het sowieso ook nooit eerder gehoord.
Sowieso Konya.!!!
Mijn moeder zei ooit dat ze ons liever 'uithuwelijkt' aan een zwijn dan aan een Konyali.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als nakomeling van twee Konyalilar zeg ik je: trouw niet met een Konyali.
Enige wat ik heb meegemaakt is dat er af en toe eem gehuurde auto terug moest.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had willen zeggen dat het aan de kaas ligt, maar dit gebeurt vooral in Turkije...
Nee, niet in Adana.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
[..]
Komt dat bij jullie niet voor dan?![]()
Dat heb ik van meer meiden gehoord... Zou dat de, een reden zijn dat het niet echt botert tussen Turkse meiden en mij?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn moeder zei ooit dat ze ons liever 'uithuwelijkt' aan een zwijn dan aan een Konyali.![]()
Echt?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat heb ik van meer meiden gehoord... Zou dat de, een reden zijn dat het niet echt botert tussen Turkse meiden en mij?
Gelukkig ben ik slechts een nakomeling van twee Konyali, meer niet.
Hoor slechtere dingen over Kayserililer.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn moeder zei ooit dat ze ons liever 'uithuwelijkt' aan een zwijn dan aan een Konyali.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het met je eens.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hoor slechtere dingen over Kayserililer.Zij zijn toch gierig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.
Dat gaat niet goed Stimorol-. Eén van ons is goed ziek, jij plaagt mij niet meer en ik ben het warempel met je eens....
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hoor slechtere dingen over Kayserililer.Oh over Kayserililer hoor ik weinig. We kennen ook weinig Kayserililer trouwens. Bijna niet. De enige Kayserililer hier komen oorspronkelijk uit Yozgat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |