https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2014 11:48:55 ]
Zo boeiend is het Satoshi verhaal toch niet voor de koers?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:31 schreef Ranjit het volgende:
PS. Ik zie de koers nog wel onder 600 gaan (minstens) dit weekend.
Satoshi verhaal, die coins die opeens verscheept worden, 18 graden zondag.... the plot thickens
NEEquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:31 schreef Ranjit het volgende:
PS. Ik zie de koers nog wel onder 600 gaan (minstens) dit weekend.
Satoshi verhaal, die coins die opeens verscheept worden, 18 graden zondag.... the plot thickens
Totdat er straks een paniekbericht à la nu.nl (of mogen we hier al newsweek zeggen?) komt met de kop:quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Zo boeiend is het Satoshi verhaal toch niet voor de koers?
Blijkbaar. Ik wil nog even uitstappen op 630.quote:
Jij woont in Gilze-Rijen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:40 schreef roislecxe het volgende:
Wow dit is toch wel echt helemaal mooi. Van zaterdagmiddag tot vrijdagavond (op het plaatje donderdagavond, vrijdag past er niet bij) alleen maar zon![]()
[ afbeelding ]
Jammer, daar ben ik een keer op bezoek geweestquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee. Maar Breda heeft geen officieel meetpunt.
Helaas, ik ken niemand uit Gilsquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jammer, daar ben ik een keer op bezoek geweest
Rustig dorpje, als er even geen trein langs komt.
Kielegatquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:40 schreef roislecxe het volgende:
Wow dit is toch wel echt helemaal mooi. Van zaterdagmiddag tot vrijdagavond (op het plaatje donderdagavond, vrijdag past er niet bij) alleen maar zon![]()
[ afbeelding ]
Ik zie alleen een droge kat onder die struiken links liggenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je iemand achter de paal staan.
Dat is de FOK!Stok™quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie alleen een droge kat onder die struiken links liggen.
Die is weggefotoshoptquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je iemand achter de paal staan.
Gelukkig niks opstaanquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:19 schreef DaMart het volgende:
Mocht nog iemand coins van Coinmarket willen halen, de site doet het nu weer even.
Ik ook niks meer. En pas als ze bewezen hebben over langere tijd stabiel te kunnen draaien, zal ik pas weer overwegen om daar weer te gaan handelen.quote:
Zo te zien: MZC, TAK en FLAPquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:17 schreef brombeer_ het volgende:
Worden zo weer 4 nieuwe coins zo te zien toegevoegd bij cryptsy!
Het is Roisquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Quote dan die van Toto zelf, hoef je niet eens wat te veranderen
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Quote dan die van Toto zelf, hoef je niet eens wat te veranderen
Zoietsquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nachtbagger?
Zit in de overgang van late naar nachtdienst
Oja... dat gaat snelquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Over Alina gesproken, moet die niet ondertussen met pensioen?
Is goedkoper dan via iDeal of PayPalquote:
Ook dat, en ook makkelijker wmb. Heb ik dat rottige dingetje van de bank niet nodig waarvan ik nooit weet waar ik die gelaten hebquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:30 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Is goedkoper dan via iDeal of PayPal
Voor een betaling van ¤11 moest ik 0,0238 BTC betalen.
Bij iDeal en Paypal betaal je ¤1 transactiekosten, bij Bitcoin niets.
De exchanges wisselen elkaar bijna net zo snel af als de coinsquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:47 schreef Maxbet het volgende:
Nog even en ik hou behalve de coins ook de exchanges niet meer uit elkaar
Liefst overal een andere login + wachtwoord. Dan is het helemaal feest.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:47 schreef Maxbet het volgende:
Nog even en ik hou behalve de coins ook de exchanges niet meer uit elkaar
Keepass.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Liefst overal een andere login + wachtwoord. Dan is het helemaal feest.
Ik gebruik er maar 2. Craptsy ben ik al tijden terug weer beu geraakt. Zo onoverzichtelijk. Toen naar coinmarket gegaan, maar ja das dood. En nu Mintpal, Nu blijf ik daar voorlopig.
Alleen Mintpal en BTCe dus
Ik zit nu op 6 exchanges of zoquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Liefst overal een andere login + wachtwoord. Dan is het helemaal feest.
Ik gebruik er maar 2. Craptsy ben ik al tijden terug weer beu geraakt. Zo onoverzichtelijk. Toen naar coinmarket gegaan, maar ja das dood. En nu Mintpal, Nu blijf ik daar voorlopig.
Alleen Mintpal en BTCe dus
http://www.cryptocoincharts.infoquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:31 schreef DaMart het volgende:
Is er eigenlijk een website waarop je in een overzicht kunt zien op welke exchanges verschillende coins staan?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:45 schreef TimKuik het volgende:
https://soundcloud.com/d-(...)ts/flutedrop-bangers
Wacht voor het...
Ziet er strak uit, maar ik ben geen gokkertquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:54 schreef µ het volgende:
Zentrade is a betting platform for real-life event outcomes via Bitcoin (฿). We list sports, politics, entertainment, and any other interesting world events for you to bet on. We all love voicing our opinions. Now Zentrade will let you put your ฿ where your mouth is!
http://www.zentrade.io/
Ben tientallen bitcoins verloren op satoshidice, ik ga er ook niet meer aan beginnenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Ziet er strak uit, maar ik ben geen gokkert
Dat blijft zuur inderdaadquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:05 schreef µ het volgende:
[..]
Ben tientallen bitcoins verloren op satoshidice, ik ga er ook niet meer aan beginnen.
Je hebt 5000+ euro vergokt?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:05 schreef µ het volgende:
[..]
Ben tientallen bitcoins verloren op satoshidice, ik ga er ook niet meer aan beginnen.
Ah okay. Als je een beetje kan pokeren kan je op SWC wel goed cashen. Ze letten namelijk niet op samenspel enzo.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat was het toen natuurlijk nog niet he
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:44 schreef VDL018 het volgende:
Ik ga voor de MINTcoin, staat nu op Cryptsy! Ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:44 schreef VDL018 het volgende:
Ik ga voor de MINTcoin, staat nu op Cryptsy! Ben benieuwd.
Hoor ik vaker van SWC, ik ben niet goed genoeg in poker om me daar aan te wagen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:37 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ah okay. Als je een beetje kan pokeren kan je op SWC wel goed cashen. Ze letten namelijk niet op samenspel enzo.
Ik kan ook een grafiek lezen!quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:53 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik kan ook een grafiek lezen!
[ afbeelding ]
Kopen kopen!
Is niet handig. Je kan beter een coin pumpen met lage support. Daarbij moet je er voor zorgen dat andere mensen (die je niet kent) ook in stappen.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:01 schreef roislecxe het volgende:
TAK wordt ook even massaal weggemieterd
En Cryptsy is blijkbaar het hoogst haalbare voor die coins en dan gaan ze dood.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toch al grappig, al die wegwerpcoins
Das niet pumpen, dat is arbitragequote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Been there, done that.
Kopen op 3 en op Cryptsy verkopen voor 8.
Klopt. Maar die munt stond net op Cryptsy, dus in zekere zin hielp ik even mee om de prijs omhoog te halen. Op Cryptorush steeg hij ook even mee toen namelijkquote:
Helaas. Ik heb ook het hoogtepunt gemist.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:42 schreef R4m0n_46 het volgende:
Damn, heb niet in de gaten gehad dat Flappy gister behoorlijke sprong maakte, heb nog wat van die meuk
Sounds interesting, heb menig potje poker gespeeld.. ervaring hiermee?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:37 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ah okay. Als je een beetje kan pokeren kan je op SWC wel goed cashen. Ze letten namelijk niet op samenspel enzo.
Dumpcoin!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:50 schreef robin007bond het volgende:
Flappy de nieuwe DOGE of dumpcoin? Wat denken jullie?
Ik zou proberen 4 te halen, nu het nog kan. Prijs zat rond de 2 a 3 op Cryptorush de afgelopen dagen en zal daar wel weer naartoe terug gaan zakken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vrees het ook. Ik zit nu constant op Cryptsy te turen, wachtend op een goed moment.
FTFY, weekendquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
GratisBier te ruilen voor geitenmelk bij Maxbet!
Jaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog driekwart krat Hertog Jan staan, hoeveel geitenmelk is dat waard?
Nerd. Je bent de aids in de pokerscene met je collusion.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:37 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Hoe vroeg sta jij op in je weekendquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:25 schreef µ het volgende:
Ik ga maar slapen zo. Anders kom ik niet aan mijn 9 uur per nacht.
quote:
quote:
quote:
Ik dacht dat je al lang weer terug wasquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:30 schreef µ het volgende:
[..]
5.30 morgen.
Het vliegtuig wacht niet denk ik.
Heb je mijn verlofmelding achter de schermen niet gelezen ofzoquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik dacht dat je al lang weer terug was
Dat is inderdaad flink op tijd, zeker voor in het weekend
Jij was hier net nog, daarom vroeg ik het nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik merk al wanneer ik niet welkom ben
Jawel, maar vergeetachtig enzo. Kan komen voor afgelopen weekendquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:33 schreef µ het volgende:
[..]
Heb je mijn verlofmelding achter de schermen niet gelezen ofzo?
(nu hoop ik dat ik daar een tijd bij gezet heb)
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:34 schreef µ het volgende:
Het is mij gelukt om achttien jaar geen alcohol te drinken.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Onze geheelonthouder
In other news: fles Apfelkorn gevonden net
Ik heb ook er ook 2,5 miljoen gekochtquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:50 schreef robin007bond het volgende:
Overigens ga ik ContinuumCoin gewoon proberen met dat kleine beetje BTC dat ik heb.
Enjoy en sterkte.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Onze geheelonthouder
In other news: fles Apfelkorn gevonden net
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier 34 jaar amper alcohol... gemiddeld 1 a 2 keer per jaar een half glas.
Ik begrijp de lol daar nog steeds niet vanquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:00 schreef Toto69 het volgende:
* Toto69 speelt de hele dag door CurvEFever
Gelukkig kan ik prima maar houdenquote:
Wie mij een pimp/full abo geeft zorgt ervoor dat de 100k zo behaald isquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
BIT / Nog ongeveer 5000 posts
Dat schiet ook niet op.
Is ook leuk op FOK!-meets. Om 10 uur 's avonds in de Stairway een warme chocomel of een kop thee bestellenquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is ook leuk op FOK!-meets. Om 10 uur 's avonds in de Stairway een warme chocomel of een kop thee bestellen.
Midden in de nacht aan de fristiequote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is ook leuk op FOK!-meets. Om 10 uur 's avonds in de Stairway een warme chocomel of een kop thee bestellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was er op tijd bij met dat topicquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
BIT / Nog ongeveer 5000 posts
Dat schiet ook niet op.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Midden in de nacht aan de fristieDat deed toen ook iemand... bestelde een bierpul vol met FristiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Midden in de nacht aan de fristieChocomel+VodkaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
జ్ఞా
Opzich ook wel epic.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat deed toen ook iemand... bestelde een bierpul vol met Fristi.
Dan verdien je lijfstraffenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat deed toen ook iemand... bestelde een bierpul vol met Fristi.
Misschien was het een fristipul.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dan verdien je lijfstraffen
Fristie krijg je er nooit meer fatsoenlijk uit, volgende keer dat er bier in die pul gaat slaat het al dood voordat het getapt is
O ja, de verbinding wordt daar opgebouwd met Legoblokken zeker?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:16 schreef µ het volgende:
[..]
Niet eens.
Mijn mobiep heeft hier geen internet...
Prima, heb ik 50% winstquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:23 schreef smiths het volgende:
CTM word alweer iets meer gekocht op cryptorush.
zal wel eerst naar 3 satoshi gaan op mintpal en dan weer naar 2.
Wordt nu rond de 4 a 5 verkocht op zowel Cryptsy als Crypto Rush.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helaas. Ik heb ook het hoogtepunt gemist.
Heb nog op 5 alles kunnen verkopen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wordt nu rond de 4 a 5 verkocht op zowel Cryptsy als Crypto Rush.
Netjes!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb nog op 5 alles kunnen verkopen.
Toen mijn FLAP op Cryptsy was, stonden er buy orders van 100 tot 180... maar voor ik een sell order kon zetten, waren die buy orders al weg. Nog wel 30 geprobeerd, maar ze zaten al snel op 9... toen op 8 gezet en dat was snel weg. Toen een tweede lading, op 4 gekocht op Cryptorush en 'maar' voor 5 verkocht. Maar goed, toch 58% winst, mijn beste handelmoment tot nu toequote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Yeah. Ik twijfelde even om een sell order op 6 te plaatsen, maar kon me nog bedwingen.
Gefeliciteerd man. Heerlijk zulk soort momenten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen mijn FLAP op Cryptsy was, stonden er buy orders van 100 tot 180... maar voor ik een sell order kon zetten, waren die buy orders al weg. Nog wel 30 geprobeerd, maar ze zaten al snel op 9... toen op 8 gezet en dat was snel weg. Toen een tweede lading, op 4 gekocht op Cryptorush en 'maar' voor 5 verkocht. Maar goed, toch 58% winst, mijn beste handelmoment tot nu toe.
Ja, ook een beetje lopen spelen met TAK en AUR vandaag. Alles tezamen had ik 70% meer dan waar ik mee begon vanochtend. Ten opzichte van gisteren zelfs iets van 99% meerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man. Heerlijk zulk soort momenten.
PXL is bijna niets waard meerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:53 schreef robin007bond het volgende:
Waarom is PXL nergens meer te bekennen?
You win some you lose somequote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja echt flink klote. Ik had gehold.
Die staat nog gewoon op Cryptorush hoor: https://cryptorush.in/index.php?p=trading&m=PXL&b=BTCquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:53 schreef robin007bond het volgende:
Waarom is PXL nergens meer te bekennen?
Ja, maar belachelijk laag.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die staat nog gewoon op Cryptorush hoor: https://cryptorush.in/index.php?p=trading&m=PXL&b=BTC
Alleen nog geen balance om coins naar over te maken...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:58 schreef smiths het volgende:
https://www.mintpal.com/market/ctm/BTC#
hij is online
Dat klopt. zullen zo wel komen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen nog geen balance om coins naar over te maken...
Groot verschil ook tussen vraag en aanbod... maar dat is wel bij meer coins op Cryptorush het gevalquote:
Yep, heb mijn CTM van Cryptorush naar Mintpal gestuurd nuquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:01 schreef smiths het volgende:
[..]
Dat klopt. zullen zo wel komen.
Maar ik heb nu wel mooi de eerste orders geplaatst op 2 en 1 satoshi.
En, was je de eerste?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yep, heb mijn CTM van Cryptorush naar Mintpal gestuurd nu.
Nee... wilde een sell order op 20 gaan zetten zodra het er was, maar ik denk niet dat ik ze daar ooit voor kwijt ga raken nuquote:
Ik begin ook wel flink altcoinmoe te worden moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:31 schreef MaGNeT het volgende:
Geen wonder, er komen dagelijks meer altcoins bij dan er Bitcoins in circulatie zijn.
Vind je het gek dat alles op 1 Satoshi blijft hangen?
Met die andere coins ging hij wel eerst 1 satoshi hoger. Maarja, heb je ze weer voor 2 satoshi van hand gedaan of hold je?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:33 schreef DaMart het volgende:
Ik hoopte eigenlijk op een tijdelijke waardevermeerdering omdat het op een nieuwe exchange kwam. Maar dat werkt blijkbaar alleen bij Cryptsy.
Ik word er echt moe van. Zit maar weer SolarCoin te minen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:31 schreef MaGNeT het volgende:
Geen wonder, er komen dagelijks meer altcoins bij dan er Bitcoins in circulatie zijn.
Vind je het gek dat alles op 1 Satoshi blijft hangen?
Nee, sell order van 3 Satoshi nu. Staat als het goed is in de eerste 20% van die muur. Alleen stopt men met kopen als de sell orders van 2 weg zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:35 schreef smiths het volgende:
[..]
Met die andere coins ging hij wel eerst 1 satoshi hoger. Maarja, heb je ze weer voor 2 satoshi van hand gedaan of hold je?
4 sterren, FOK! Pimp abbo. Geen idee van wiequote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:03 schreef Toto69 het volgende:
Ik zit mobiel en heb een abo gekregen merk ik, hpe veel sterren heb ik? En van wie? Ik vermoed een BITtee dus hartelijk bedankt!
Wat liefquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
4 sterren, FOK! Pimp abbo. Geen idee van wie
Dus nu kunnen we weer flinke TotoSpam™ verwachtenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat liefwil de donateur zich melden? Bedank graag persoonlijk
It was me Totootjequote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat liefwil de donateur zich melden? Bedank graag persoonlijk
Wel iets meer, vind die 10 seconden regel namelijk heel kut. zmaar geen 2kquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dus nu kunnen we weer flinke TotoSpam™ verwachten
Lurkerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:13 schreef Kale het volgende:
[..]
It was me Totootje
Use it wisely, you must
Echt? Dankjewel kerelquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:13 schreef Kale het volgende:
[..]
It was me Totootje
Use it wisely, you must
Als mijn agenda het ook wil ben ik er, heb ik tijdje terug al in het meettopic gemeldquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Echt? Dankjewel kerel![]()
als je naar de BIT meet komt krijg je een biertje
Wat een gezelligheidquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:15 schreef Kale het volgende:
[..]
Als mijn agenda het ook wil ben ik er, heb ik tijdje terug al in het meettopic gemeld
Komt goed dan!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:15 schreef Kale het volgende:
[..]
Als mijn agenda het ook wil ben ik er, heb ik tijdje terug al in het meettopic gemeld
Leuk man.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:03 schreef Toto69 het volgende:
Ik zit mobiel en heb een abo gekregen merk ik, hpe veel sterren heb ik? En van wie? Ik vermoed een BITtee dus hartelijk bedankt!
Oh, premine gedumpt zeker?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:07 schreef smiths het volgende:
Die TAK coin (dev) stopt er dus mee.
https://twitter.com/TakeiCoin/status/442071217261256704
Twitter is verwijderd.
In de OP stond dat er geen pre of instamine was.quote:
Lol, ja...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:24 schreef smiths het volgende:
[..]
In de OP stond dat er geen pre of instamine was.
Maar kan goed zijn dat de dev al zijn coins heeft gedumpt en toen zijn twitter en website offline heeft gehaald.
Wel een gruwelijke naaistreek, hij had wel in de bitcointalk thread gezegd dat er zondag groot nieuws zou komen. Niet meer dan een uur later is alles offline
Oh verkeerd gelezen, zat wel een paar uur meer tussen het was een quote die in het bericht stond.quote:
quote:Quote from: Wh1teKn1ght on Today at 07:13:18 PM
why isn't EDIE WINDSOR showing up on the WHO ARE WE section of the website anymore?
Due to recent bad bitcoin press her lawyers thought it better to remove her from page, understandable.
Ik weet niet of ik moet lachen of huilenquote:Als ik het goed begrijp is de bitcoin een fictieve digitale munt die rechtstreeks via computernetwerken (P2P) kan worden verhandeld. Alles goed en wel, maar als "minen" vooral betekent dat een stel whizkids met hyper-computers zoveel mogelijk van die munten bij elkaar kan harken, dan haak ik nu al af. Op meer nerd-miljonairs zitten we niet te wachten, nog afgezien van het feit dat geld eerlijk verdient moet worden en niet met ingewikkelde abstracte digitale tovenarij kan worden bijeengegraaid.
omgquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:51 schreef Sands het volgende:
Mensen op nu.nl
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen
Dat is wel een pareltje zegquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:51 schreef Sands het volgende:
Mensen op nu.nl
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen
Is hem niet. Wat een schijtartikel is het trouwens "Still, Bitcoin is having a rocky start." 10000% in een jaar. Nou nou, wat rocky.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 05:35 schreef µ het volgende:
http://money.cnn.com/2014(...)in-satoshi-nakamoto/
Vandaar dat die koers ineens instortte gisterenavond. Ben blij dat ik er toen al uit was.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:07 schreef smiths het volgende:
Die TAK coin (dev) stopt er dus mee.
https://twitter.com/TakeiCoin/status/442071217261256704
Twitter is verwijderd.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaar dat die koers ineens instortte gisterenavond. Ben blij dat ik er toen al uit was.
Mijn sell order voor CTM heb ik maar verlaagd naar 2 nu. Dan maar een klein beetje verlies nemen door de fees.
Binnenkort zien ze waarschijnlijk weer dit plaatjequote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:38 schreef MaGNeT het volgende:
HeavyCoin heeft bij z'n IPO al >173 BTC opgehaald![]()
https://bitcointalk.org/index.php?topic=470391.0
En nu krijg ik PM's van mensen ("investeerders"?) dat ze het niet leuk vinden dat ik mensen waarschuw dat het een scam zou kunnen zijn
'Maybe'quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:25 schreef µ het volgende:
Did You Invent Bitcoin? Take our simple quiz to find out whether you are the mysterious Satoshi Nakamoto.
http://www.slate.com/arti(...)_simple_quiz_to.html
Blijft een geniaal plaatje.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Binnenkort zien ze waarschijnlijk weer dit plaatje
[ afbeelding ]
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Die van Malasia Airlines (of hoe je het ook schrijft)?
Voorlopig is de launch al 10 minuten te laatquote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Binnenkort zien ze waarschijnlijk weer dit plaatje
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Voorlopig is de launch al 10 minuten te laat
quote:Time to prepare "RealHeavyCoin"?
Ik snap niet waarom daar 173 BTC ingepompt isquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Voorlopig is de launch al 10 minuten te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |