jaaa jongen, jij welquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
Zondag hoogstwaarschijnlijk een date. CPC renners uitlachen.
Beetje afhankelijk van of ze moet werken of niet (onregelmatig werk).
Als je er onverhoopt toch alleen staat, laat het even weten. Komen wij jou uitlachenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
Zondag hoogstwaarschijnlijk een date. CPC renners uitlachen.
Beetje afhankelijk van of ze moet werken of niet (onregelmatig werk).
Zij wel voor jou?quote:
Tja, ze zouden zich lelijk kunnen bezeren aan zo'n splinter.quote:
Hoongelach als je passeert in je lokale kroeg!quote:
"Kijk, daar is ze weer! Als ze op de barkruk gaat zitten schuift ze er zo overheen!"quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:38 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Hoongelach als je passeert in je lokale kroeg!
Geil wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Kijk, daar is ze weer! Als ze op de barkruk gaat zitten schuift ze er zo overheen!"
Genoeg andere kroegen beschikbaar.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:38 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Hoongelach als je passeert in je lokale kroeg!
En als ze opstaat hoor je zo'n slorpend geluidquote:
Scherp, scherper, scherpst. M'n drinken ging over m'n toetsenbordquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tja, ze zouden zich lelijk kunnen bezeren aan zo'n splinter.
LOLquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:03 schreef SilentChaos het volgende:
Gister in de kroeg, groep vrouwen volop bezig met TinderKomen ze mij tegen (ik stond ernaast aan de bar)
Ik zie er eentje opkijken zo van: HUH, da's hij!
Ik: ja wat ga je er mee doen...
zij: ik wil naar rechts swipen
ik:(ondanks dat ik haar totaal niet aantrekkelijk vond)
begon ze een heel gesprek, aangezien ik er toch was is het makkelijker om elkaar op die manier te leren kennen
zij: heb je een hond?
ik: nee een kat
bam, werd ik keihard naar links geswiped...
Ja groep van 5 vrouwen, de minst aantrekkelijke was aan het tinderenquote:
Ik zou het niet doen. Als er echt geen klik is van beide kanten (qua aantrekkingskracht, vonk, wat noemen ze het nu ook) en dat heel duidelijk voor jullie beide is, maar jullie vinden elkaar anders zeer leuk, dan zou het wel mogelijk zijn om af en toe afspreken als gewone vrienden. Maar als je moet tegen iemand uitleggen waarom je geen date meer wilt terwijl zij het toch wel zou willen, en toch een keer afspreekt, vraag je alleen maar voor problemenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:59 schreef Rickario het volgende:
Afgelopen donderdag date maar verteld dat ik er niet veel meer in zag. Dat blijft altijd kut. Het waren eigenlijk vooral praktische redenen waarom ik er geen relatiekansen in zag. Daarom kon ze het uiteindelijk wel begrijpen.![]()
Ze wil nog wel zo nu en dan 'afspreken'. Maar ik ben er wat huiverig voor dat ze toch blijft hopen dat het wel wat wordt
En daar heb je volgende week een date mee?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja groep van 5 vrouwen, de minst aantrekkelijke was aan het tinderen
vriendin van haar zei ook al: kijk om je heen, er zijn ook echte mannenik mocht haar wel
Nee, ben snel weer teruggegaan naar mijn collega's.. Het werd me iets te heet onder m'n voetenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:18 schreef habitue het volgende:
[..]
En daar heb je volgende week een date mee?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:03 schreef SilentChaos het volgende:
Gister in de kroeg, groep vrouwen volop bezig met TinderKomen ze mij tegen (ik stond ernaast aan de bar)
Ik zie er eentje opkijken zo van: HUH, da's hij!
Ik: ja wat ga je er mee doen...
zij: ik wil naar rechts swipen
ik:(ondanks dat ik haar totaal niet aantrekkelijk vond)
begon ze een heel gesprek, aangezien ik er toch was is het makkelijker om elkaar op die manier te leren kennen
zij: heb je een hond?
ik: nee een kat
bam, werd ik keihard naar links geswiped...
Ik ben gister afgetroefd door een zwerver dus mij hoor je nergens over.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, ben snel weer teruggegaan naar mijn collega's.. Het werd me iets te heet onder m'n voetenik blijf een Fokker he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |