Ja die filmpjes ken ik, wel geinig over het algemeen, al zeurt hij soms wel iets teveel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:08 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat nummer is echt een verschrikking inderdaad. Ik weet niet of je bekend bent met a dose of Buckley maar hij had er wel wat zinnigs over te zeggen
10:50
Geef ik die indruk? Ik was gewoon verbaasd hier een nieuw 'gezicht' te zien,quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:14 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Waardeer je mijn aanwezigheid niet?
Even testen:quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:14 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Waardeer je mijn aanwezigheid niet?
Gruisman zit hier best vaak toch? Dat dat volstrekt wordt overschaduwd door ons gespam, is een ander verhaalquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:20 schreef DO2 het volgende:
[..]
Geef ik die indruk? Ik was gewoon verbaasd hier een nieuw 'gezicht' te zien,.
Je kijkt hier over het algemeen voortdurend tegen dezelfde 'koppen' aan.
Laat eens wat meer van je horen, zou ik juist willen zeggen, [ afbeelding ].
Ja, ik las ook al dat hij wel gewoon in Australië aan het optreden was. Maar in Amerika was hij toch niet bekend?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 07:43 schreef Pat-sounds het volgende:
Je weet dat die docu nogal rammelend in elkaar zit? Zo trad Sixto nog behoorlijk vaak op, alleen niet in Zuid-Afrika. Behoorlijk geromantiseerd verhaal eigenlijk.
Maar verder inderdaad wel een erg toffe docu
Nee, ze hebben alleen maar lopen spammenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:42 schreef Grobbel het volgende:
Heb ik inhoudelijks nog iets gemist de afgelopen week? We zijn weer 23 delen verder zie ik.
Enfin, ga dit anders maar luisteren. Wel netjes tot het einde natuurlijk. En op vol volume. En de rest van het topic gaan we het alleen nog maar hebben over hoe tof dit nummer is. Go!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |