Ik heb altijd wel wat beters....uhm nvmquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:32 schreef Vilya het volgende:
Dus... is dit nu de plek voor de mensen die niks beters te doen hebben in het midden van het nacht?
allemaal harde werkers.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:38 schreef Vilya het volgende:
Ben pas thuis van werk en meestal hyperactief tot rond 2u 's nachts zoals altijd na een werkdag... soms wel balen, als je zin hebt om ff lekker kletsen en iedereen ligt aan het slapen
Maar dat lijkt me ook helemaal niet zo gek. Zelf heb ik het ook dat als ik een hele drukke dag gehad heb, dat zodra ik thuis ben ik eerst eventjes een paar uurtjes lang tot rust moet komenquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:38 schreef Vilya het volgende:
Ben pas thuis van werk en meestal hyperactief tot rond 2u 's nachts zoals altijd na een werkdag... soms wel balen, als je zin hebt om ff lekker kletsen en iedereen ligt aan het slapen
Gek is het ook niet, maar wel af en toe lastig voor je sociale leven als je een andere soort dagritme hebt dan de anderenquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat lijkt me ook helemaal niet zo gek. Zelf heb ik het ook dat als ik een hele drukke dag gehad heb, dat zodra ik thuis ben ik eerst eventjes een paar uurtjes lang tot rust moet komen
Ja zoietsquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:47 schreef Vilya het volgende:
[..]
Gek is het ook niet, maar wel af en toe lastig voor je sociale leven als je een andere soort dagritme hebt dan de anderen
Maar dit is nu dus de SC van allerlei ouwehoeren, en de SC op relaties en liefde is de plek waar we het over belastingzaken hebben?
Ik heb iets dat werkt!quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:37 schreef Vilya het volgende:
[..]
Ik heb iets dat werkt!Mijn ex-vriend probeerde me ooit geïnteresseerd te krijgen in Don Quixote. Ik deed mijn best, maar mijn record is toch
"Dorotea said:....."
En hoe Apple beter is dan Android.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:41 schreef Sinceria het volgende:
Maar goed, laten we praten over hoe kut werk is en hoe goed bier smaakt. Veel leuker.
Oh, en hoe het bijna weekend is!
Leuk!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:39 schreef Sinceria het volgende:
En wat helemaal leuk is: ik krijg een epileptische aanval als ik niet genoeg heb geslapen.
Nee man, andersom.quote:
Aw sorry, dat wist ik niet. Anders had ik er wss geen grapjes dan gemaakt. Ben je nu al lang wakkerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:39 schreef Sinceria het volgende:
Pretty sure dat dat ook niet gaat werken. Ik heb sinds mijn pubertijd een slaapstoornis.
Nee, niet echt he.quote:
Ah joh, je kon het ook niet weten. Maak je geen zorgen, ik vond hem nog steeds grappigquote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:43 schreef Vilya het volgende:
[..]
Aw sorry, dat wist ik niet. Anders had ik er wss geen grapjes dan gemaakt. Ben je nu al lang wakker
Ik heb eindelijk een vrije dag maar zo lijkt het echter niet. Maar het is ook een beetje te vroeg voor een biertjequote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:41 schreef Sinceria het volgende:
Maar goed, laten we praten over hoe kut werk is en hoe goed bier smaakt. Veel leuker.
Oh, en hoe het bijna weekend is!
Heb je zo veel te doen dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:49 schreef Vilya het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk een vrije dag maar zo lijkt het echter niet. Maar het is ook een beetje te vroeg voor een biertje
Ah, ja dat is altijd veel werk. Heb je niemand om je te helpen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:58 schreef Vilya het volgende:
Nou, anders valt het wel mee, is maar gewone drukte met werk, maar ik zit nog in het midden van verhuizingEr is altijd meer te doen dan je denkt, en sommige klusjes nemen gewoon veel tijd. Ik erger me in de feite dat in de woonkamer is de behang maar 1/5 klaar. Ik ben er niet zo handig mee. Maar vloeren heb ik iig al gelegd, ook voor het eerste keer in mijn leven.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:00 schreef Vilya het volgende:
Maar hé, ik heb vele manieren gevonden om hoe je de behang niet moet doen. En voldoende grapjes erover om nog een jaar lang blijven lachen
Niemand die ik ken heeft verstand van behangen dus ik dacht ik leer het gewoon zelf. En met mijn werktijden (en de levenssituaties van mijn vrienden) zie ik mijn vrienden nu al veels te weinig, dan ga ik met hun liever iets leuks mee doen dan klussenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ah, ja dat is altijd veel werk. Heb je niemand om je te helpen?
Waar woon je? Misschien kunnen mijn vriend en ik helpen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:07 schreef Vilya het volgende:
[..]
Niemand die ik ken heeft verstand van behangen dus ik dacht ik leer het gewoon zelf. En met mijn werktijden (en de levenssituaties van mijn vrienden) zie ik mijn vrienden nu al veels te weinig, dan ga ik met hun liever iets leuks mee doen dan klussen
En ook niet een klein beetje beter, nog steedsquote:
Nee! Nooit genoeg!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ook niet een klein beetje beter, nog steeds.
Al moet ik zeggen dat de Galaxy S4 wel beter is dan de 3, maar nog steeds zit dat Android zo amateuristisch in elkaar soms.
Maar goed, genoeg maar weer.
quote:
Maar dan moet ik wel stofzuigenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Huishoudtip #2: vouw gelijmde banen behang dubbel, rol ze op en zet ze rechtop zodat je er niet per-ongeluk op gaat staan.
Huishoudtip #1-oneinding, huur iemand in voor dit soort kutklussen en ga bier drinken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Huishoudtip #2: vouw gelijmde banen behang dubbel, rol ze op en zet ze rechtop zodat je er niet per-ongeluk op gaat staan.
Tenzij heeeeeeeeeeeeeeele lange benen of vallen van een ladder op de rollen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:12 schreef KomtTijd... het volgende:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:09 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Waar woon je? Misschien kunnen mijn vriend en ik helpen?
Dit lijkt een heel passende aanmerking te zijn. Zomaar je hulp bieden aan iemand die je niet kent?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
Huishoudtip #3: Doe dat niet en koop bier van het geld dat je bespaart.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Huishoudtip #1-oneinding, huur iemand in voor dit soort kutklussen en ga bier drinken.
Ja, hoor, geen probleem. En afstand maakt niet zoveel uit, de baas betaalt de benzine.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:15 schreef Vilya het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt een heel passende aanmerking te zijn. Zomaar je hulp bieden aan iemand die je niet kent?
Huishoudtip #666, zoek een fatsoenlijke baan en maak je gewoon nooit druk om dat soort geneuzelquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Huishoudtip #3: Doe dat niet en koop bier van het geld dat je bespaart.
Verleidelijk.... Maar ik moet dingen ook zelf leren doenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Huishoudtip #1-oneinding, huur iemand in voor dit soort kutklussen en ga bier drinken.
Natuurlijk niet, daar heb je Polen voorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:18 schreef Vilya het volgende:
[..]
Verleidelijk.... Maar ik moet dingen ook zelf leren doen
Het is jouw keuze.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:18 schreef Vilya het volgende:
[..]
Verleidelijk.... Maar ik moet dingen ook zelf leren doen
Ik zit ff in de war, werk je in een klusbedrijf of heb je gewoon een zeer aardige baasquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, hoor, geen probleem. En afstand maakt niet zoveel uit, de baas betaalt de benzine.
Mijn vriend heeft een tankpas waarmee hij gratis onbeperkt kan tanken. En we vinden autorijden wel leuk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:20 schreef Vilya het volgende:
[..]
Ik zit ff in de war, werk je in een klusbedrijf of heb je gewoon een zeer aardige baas
Wow, ik heb het nooit meegemaakt dat iemand zo aardig tegen een complete vreemdeling doet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft een tankpas waarmee hij gratis onbeperkt kan tanken. En we vinden autorijden wel leuk.
Nee hoor, we zien het als een soort pay it forward. Que_ heeft ons bijvoorbeeld meerder malen helpen verhuizen. En nieuwe contacten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:35 schreef Vilya het volgende:
[..]
Wow, ik heb het nooit meegemaakt dat iemand zo aardig tegen een complete vreemdeling doet.
(of krijg ik een maand later 2000 euro rekening)
Dan moet je even een paar dagen wachten. Kun je mijn Dm wel lezen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:50 schreef Vilya het volgende:
Ik kan trouwens op je dm niet antwoorden, foutmelding over de feite dat ik nog niet lang genoeg lid ben hier
Ja, je zult een paar dagen moeten wachten denk ik. Ik zal je een PM sturen, laat maar weten of je die wel kunt lezen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:52 schreef Vilya het volgende:
De pop-up ging weg en in de dm-inbox kom ik dus niet in... Misschien werkt pm wel? Of moet ik daarmee ook wachten
Misschien moet je dan zeggen wanneer je wel kan en niet elke keer nee zeggen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:00 schreef Vilya het volgende:
Net een telefoongesprek gehad met een timmerman over een nog te uitvoeren klus. Na de vijfde poging om een afspraak te kunnen maken en ik elke keer moeten zeggen nee, dan kan ik niet (ik moest elke keer werken als ze langs zouden kunnen komen) hij een aanmerking gedaan...
"Dit begint nu echt als een gesprek met mijn vrouw te lijken"
Deed ik dat? Ongelukje, sorryquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Een topicreport heeft in dit geval dan ook echt heel erg weinig zin.
Ik probeerde dat ook wel maar dat lukte dus ook niet (hetzelfde verhaal andersom...)quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien moet je dan zeggen wanneer je wel kan en niet elke keer nee zeggen.
Ik heb hem maar even afgevinkt voor je, zo ben ik, collegiaal, kindvriendelijk, plantaardigquote:
dank u mijn mede-mod, waar was jij ook alweer van?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb hem maar even afgevinkt voor je, zo ben ik, collegiaal, kindvriendelijk, plantaardig.
Geen idee meer eigenlijkquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:05 schreef Re het volgende:
[..]
dank u mijn mede-mod, waar was jij ook alweer van?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, je zult een paar dagen moeten wachten denk ik. Ik zal je een PM sturen, laat maar weten of je die wel kunt lezen.
Te snel vrienden aan het maken zie ikquote:Je moet minimaal 7 dagen geregistreerd zijn op FOK!, én 10 reacties geplaatst hebben op het forum, voordat je berichten kunt versturen met het PM-systeem. Je bent nog maar 3,0 dagen lid en hebt tot nu toe 44 reacties geplaatst. Deze beperking kunnen we niet opheffen.
dan kun je altijd nog naar het algemene gedeelte denk ikquote:
En een soort legerbevelhebber nadoen ofzo?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:07 schreef Re het volgende:
[..]
dan kun je altijd nog naar het algemene gedeelte denk ik
veldmaarschalk iets voor je?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En een soort legerbevelhebber nadoen ofzo?.
Sorry, ongelukjequote:
Nou, verschonen hoeft niet maar hij mag best in mijn onderbroekje hoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nat plekje in je onderbroekje en nu moet Re je verschonen?
Misschien had je dat in de TR moeten zettenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou, verschonen hoeft niet maar hij mag best in mijn onderbroekje hoor.
Mooie beginpositie om me op te werken naar totaaldictatorquote:
Ik houd wel een beetje rekening met zijn vrouw.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien had je dat in de TR moeten zetten
Dubbel vingeren? Hij heeft twee handenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik houd wel een beetje rekening met zijn vrouw.
Vraag het hem zou ik zeggenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dubbel vingeren? Hij heeft twee handen
Ooit geprobeerd?quote:
Nee.quote:
Ik ook niet.quote:
Niet per se, maar er zijn ergere dingen in de wereldquote:
quote:
Maar jij hebt de wens. Ik probeer slechts vraag en aanbod te matchen.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou, verschonen hoeft niet maar hij mag best in mijn onderbroekje hoor.
Dat vast en zeker.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet per se, maar er zijn ergere dingen in de wereld.
En het is iig iemand waarmee ik dat nog niet gedaan hebquote:
Ik heb de wens, maar nog niet de ervaring (behalve dan een biertje met hem drinken enzo).quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar jij hebt de wens. Ik probeer slechts vraag en aanbod te matchen.
[..]
Maar dank je voor de moeite hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar jij hebt de wens. Ik probeer slechts vraag en aanbod te matchen.
[..]
Je hebt zijn lul gezien en was niet tevreden met de afmetingen? Vertel, te groot, te klein?quote:
Tietenquote:
Liefst beetje een middelmaat. Cup C/D vind ik perfect!quote:
En jij?quote:
Ligt ook aan de dame in kwestie, de verhoudingen zijn belangrijk. En een handvol is geen garantie voor een geile snol.quote:
Geweldig, wil je nou een koekje?quote:
Auwiequote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:00 schreef Seikcid het volgende:
We hadden het pas nog over mijn eerste keer vingeren. Hoe ik zo dacht dat je als een malle die vingers erin en eruit moest raggen.
Werkt niet voor iedereen nee.quote:
Ga je nu 10 mensen tegelijk vingeren?quote:
Ja is ook wel een goed punt, hoewel ik een AA echt wel een afknapper zou vinden. Net als een GG.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:55 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ligt ook aan de dame in kwestie, de verhoudingen zijn belangrijk. En een handvol is geen garantie voor een geile snol.
Jij bent de beste kandidaat met zowel een poesje als een muts.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:08 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ga je nu 10 mensen tegelijk vingeren?
Leg uit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:11 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Jij bent de beste kandidaat met zowel een poesje als een muts.
Helemaal vergeten hahaha, die muts is van 3 jaar geleden geloof ik.quote:
Ik zou ook op mijn woorden passen iddquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:25 schreef Re het volgende:
vingers om mee te typen natuurlijk he, en koekjes zijn altijd lekker
Je hebt geen tien vingers nodig om mee te typen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:25 schreef Re het volgende:
vingers om mee te typen natuurlijk he, en koekjes zijn altijd lekker
Een natte boel?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:52 schreef Sinceria het volgende:
Heb eindelijk de moed verzameld mijn ijskast te ontdooien. Wat een pokkeklus weer zeg.
Ja, een natte boel ja. En geen leuke geile natte boelquote:
Het klinkt niet geweldig aantrekkelijk nu, helaas.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:05 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, een natte boel ja. En geen leuke geile natte boel![]()
Kom jij het voor me opruimen?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:10 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Het klinkt niet geweldig aantrekkelijk nu, helaas.
Nee, want dan wil ik je vriend erbij voor een MVM trio.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:16 schreef Vilya het volgende:
Ik kom wel de vriezer ontdooien voor je Sinceria als je met me wilt wisselen vandaag. Dan zit je namelijk alleen vast met 2 projecten voor werk die af moeten, schoonmaken, afwas, was, behangen en dozen uitpakken (mijn avond uit met een vriend wil ik zelf graag hebben)
Wisselen?
Voor een DP of lafjes een beetje afwisselen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, want dan wil ik je vriend erbij voor een MVM trio.
Voorkeur voor DP maar wie waar mag ligt aan de grootte.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:24 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Voor een DP of lafjes een beetje afwisselen?
Ok als ik badkamer schoonmaken erbij toe voeg op de to-do lijst, dan mag je hem wel hebbenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, want dan wil ik je vriend erbij voor een MVM trio.
Deal. Ziet ie wel wel een beetje uit of moet ik me eerst helemaal lam zuipen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:27 schreef Vilya het volgende:
[..]
Ok als ik badkamer schoonmaken erbij toe voeg op de to-do lijst, dan mag je hem wel hebben
FFM natuurlijk maar met vooraf een aantal regels zou zwaardvechten een optie zijn. Pure dienstverlening dan wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:27 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Voorkeur voor DP maar wie waar mag ligt aan de grootte.
En jij?
Ja, graag.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Deal. Ziet ie wel wel een beetje uit of moet ik me eerst helemaal lam zuipen?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:31 schreef Seikcid het volgende:
[..]
FFM natuurlijk maar met vooraf een aantal regels zou zwaardvechten een optie zijn. Pure dienstverlening dan wel.
Dat ging niet over jou!quote:
Je stelt me wel teleur dat je niet een beetje bischierig bent.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:31 schreef Seikcid het volgende:
[..]
FFM natuurlijk maar met vooraf een aantal regels zou zwaardvechten een optie zijn. Pure dienstverlening dan wel.
Als ik mijn gat al beschikbaar stel dan zeker niet voor een andere gozer.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je stelt me wel teleur dat je niet een beetje bischierig bent.
Nu moet ik mezelf lam zuipen omdat ik aan het denken was. Maar ik denk jij redt het wel zonder zuipenquote:
Je hebt meerdere gaten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:37 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Als ik mijn gat al beschikbaar stel dan zeker niet voor een andere gozer.
Is hij een chrush? Dan blijf ik weg hoor!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:40 schreef Vilya het volgende:
[..]
Nu moet ik mezelf lam zuipen omdat ik aan het denken was. Maar ik denk jij redt het wel zonder zuipen
Je bent zo'n voorbinddildo type?quote:
Ow ik dacht ik had al een antwoord gestuurd, waarschijnlijk per ongeluk weggeklikt. Ik kon het wel lezen, maar mag daar ook niet op antwoorden. Moet nog 7 dagen wachtenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Is hij een chrush? Dan blijf ik weg hoor!
En kon je mijn PM nog lezen of niet?
Alleen vandaag?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:09 schreef Belsezar het volgende:
Wtf is er vandaag met dit topic aan de hand?
Ik ben net een weekje terug van vakantie dus ik ben nog vrij onbekend op het moment.quote:
Kan je al PMen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben net een weekje terug van vakantie dus ik ben nog vrij onbekend op het moment.
Ik zal je nog beter vertellen! Ik heb zelfs het DMen al ontdekt!quote:
Ben ik een ordeverstoorder?quote:
ENORM!quote:
Oh dear. What am I to do now?quote:
Doorgaan totdat het licht uitgaat.quote:
*schrijft op, doorgaan tot licht uit gaat. Barb's advies*quote:
Een ekte fokker tatoeert Barb's advies gewoon in spiegelbeeld op z'n voorhoofdquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
*schrijft op, doorgaan tot licht uit gaat. Barb's advies*
Just did it was awesome!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een ekte fokker tatoeert Barb's advies gewoon in spiegelbeeld op z'n voorhoofd
Ik heb al genoeg littekens en dergelijke op mijn lichaam, een tattoo past er gewoon niet meer bijquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een ekte fokker tatoeert Barb's advies gewoon in spiegelbeeld op z'n voorhoofd
Ik ben er te mieterig voorquote:
A joh, je hebt vast nog wel een plekkie overquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg littekens en dergelijke op mijn lichaam, een tattoo past er gewoon niet meer bij
Ruim 300 hechtingen tot nu toe, naast de overige littekens. Ik hou de rest liever zoals het isquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben er te mieterig voor
[..]
A joh, je hebt vast nog wel een plekkie over
Wat heb jij gerookt?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:11 schreef HeatWave het volgende:
Hoppa Bill Clinton komt gewoon even op bezoek, teringdrukte hier opeens.
Je maakt een grapje, zoniet ik ik rook graag een sigaartjequote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:11 schreef HeatWave het volgende:
Hoppa Bill Clinton komt gewoon even op bezoek, teringdrukte hier opeens.
Nope, heb hem net zelfs een hand gegevenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, zoniet ik ik rook graag een sigaartje
Ok best cool dan, laatste goede president die de USA heeft gehad. Toffe dag op kantoor voor jou dusquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, heb hem net zelfs een hand gegeven.
Ach, het was echt eens leuk iets om te zien, opeens de hele straat vol zwarte busjes met security etc, motoragenten etc. En toen ik buiten stond kwam ie ff voorbij en kreeg ik een hand van hemquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok best cool dan, laatste goede president die de USA heeft gehad. Toffe dag op kantoor voor jou dus
Hij kwam ook afscheid nemen natuurlijk!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het was echt eens leuk iets om te zien, opeens de hele straat vol zwarte busjes met security etc, motoragenten etc. En toen ik buiten stond kwam ie ff voorbij en kreeg ik een hand van hem.
Lijkt me erg cool om mee te maken! Wat voor mij een beetje in de buurt komt is dat ik Pele in Rio op het vliegveld een hand heb mogen geven.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het was echt eens leuk iets om te zien, opeens de hele straat vol zwarte busjes met security etc, motoragenten etc. En toen ik buiten stond kwam ie ff voorbij en kreeg ik een hand van hem.
Het was wel ff leuk ja, hij is alweer wegquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lijkt me erg cool om mee te maken! Wat voor mij een beetje in de buurt komt is dat ik Pele in Rio op het vliegveld een hand heb mogen geven.
Maar ja voetballer of voormalig leider van de vrije wereld, is nogal een verschil haha
Want er zijn er zoveel geweest sinds hem?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok best cool dan, laatste goede president die de USA heeft gehad. Toffe dag op kantoor voor jou dus
Ja, die blijven nooit langquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was wel ff leuk ja, hij is alweer weg.
Nee dat niet maar ik vond hem toch wel 1 van de betere, ook voorgangers meegerekend.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Want er zijn er zoveel geweest sinds hem?
Vorige maand was Desmond Tutu er, maar daar kwam je niet echt bij in de buurt, alleen vanaf de tribune in Carre gezienquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, die blijven nooit lang
[..]
Nee dat niet maar ik vond hem toch wel 1 van de betere, ook voorgangers meegerekend.
Vrije wereld.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lijkt me erg cool om mee te maken! Wat voor mij een beetje in de buurt komt is dat ik Pele in Rio op het vliegveld een hand heb mogen geven.
Maar ja voetballer of voormalig leider van de vrije wereld, is nogal een verschil haha
Whehe, nicequote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had hij een schep bij zich? Ja flauw ik weet hetquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vorige maand was Desmond Tutu er, maar daar kwam je niet echt bij in de buurt, alleen vanaf de tribune in Carre gezien.
Nee, maar het is wel gewoon een old fool, met zijn slappe gelulquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Had hij een schep bij zich? Ja flauw ik weet het
Kregen wij maar betaald voor slap gelul, dan zouden alle fokkers schatrijk zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel gewoon een old fool, met zijn slappe gelul.
Heb je Rhutje nou al geregeld als tweede vrouw?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:26 schreef Sinceria het volgende:
Jammer dat ik vandaag niet in Amsterdam hoefde te zijn.
Damn ja, als ik tekstschrijver zou zijn en per woord betaald had gekregen de afgelopen 10+ jaar was ik nu aan het rentenierenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kregen wij maar betaald voor slap gelul, dan zouden alle fokkers schatrijk zijn
Mwe, ze loopt een beetje te zeuren over wat ze met haar vent gaat doen dan, Misschien voorstellen dat hij ook meedoet?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb je Rhutje nou al geregeld als tweede vrouw?
Lijkt de sex sc hier welquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:38 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mwe, ze loopt een beetje te zeuren over wat ze met haar vent gaat doen dan, Misschien voorstellen dat hij ook meedoet?
Vind je het zo vervelend dan?quote:
Komt omdat we toch allemaal weten dat het er niet van gaat komen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal verder niet bitchen, maar het komt een beetje geforceerd over.
Gelukkigquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Huh? O nee hoor, helemaal niet!
I know, al blijft het FOK!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:05 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Komt omdat we toch allemaal weten dat het er niet van gaat komen.
Truequote:
Dan heb je mij niet meer nodig, have fun!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:38 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mwe, ze loopt een beetje te zeuren over wat ze met haar vent gaat doen dan, Misschien voorstellen dat hij ook meedoet?
Het is nu nog vrij tam, jaren geleden was het helemaal een wilde zooiquote:
Ice queen doet ook een duit in het zakjequote:
All hail the Sun King and his pretty bitchquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ice queen doet ook een duit in het zakje
Dank u, en dit weekend zal ik de zon laten verschijnenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
All hail the Sun King and his pretty bitch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Gedaan. Sorryquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Barb, dat had wel in een spoiler gemogen
Zoals het hoort dus.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dat kind keek een beetje verzuurd anders
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:41 schreef Barbusse het volgende:
Omdat we zo van kinderen houden:Vlek zit nog steeds in de bank trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is niet heel duidelijk, maar je ziet aan een kant een kring zitten, alsof er iemand heeft zitten zeiken
Tap tap tap
Charmingquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vlek zit nog steeds in de bank trouwenshet is niet heel duidelijk, maar je ziet aan een kant een kring zitten, alsof er iemand heeft zitten zeiken
En ik met decavia's steeds lopen kloten met plasdekens en handdoeken enzo, er komt een keer een peuter langs en hoppaquote:
Je hebt die vlek met liefde gekregen van een wondertje, daar moet je niet zo over zeuren.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vlek zit nog steeds in de bank trouwenshet is niet heel duidelijk, maar je ziet aan een kant een kring zitten, alsof er iemand heeft zitten zeiken
Zo zijn kinderen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik met decavia's steeds lopen kloten met plasdekens en handdoeken enzo, er komt een keer een peuter langs en hoppaVoortaan moeten die ook op het plaskleed, maar dan zal ik me wel weer aanstellen 'want zo zijn kinderen' en 'een bank is een gebruiksvoorwerp'. Ja, om op te zitten en te liggen, niet om troep op te knoeien
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt die vlek met liefde gekregen van een wondertje, daar moet je niet zo over zeuren.
Hebben vrouwen het toch een stuk beter voor elkaar.quote:
Yay!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hebben vrouwen het toch een stuk beter voor elkaar.
Is rechtsvoor geen Scottish Fold?quote:
Kinderoppas?quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:41 schreef Barbusse het volgende:
Omdat we zo van kinderen houden:Dat heb ik inderdaad wel eens (meerdere keren) gedaan bij de mijneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ik vind dat je gelijk hebt hoor. Als ze thuis zo met hun zooi om gaat best maar op andermans spullen moeten ze gewoon zuinig zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik met decavia's steeds lopen kloten met plasdekens en handdoeken enzo, er komt een keer een peuter langs en hoppaVoortaan moeten die ook op het plaskleed, maar dan zal ik me wel weer aanstellen 'want zo zijn kinderen' en 'een bank is een gebruiksvoorwerp'. Ja, om op te zitten en te liggen, niet om troep op te knoeien
Dat kan natuurlijkquote:
Whehehehequote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad wel eens (meerdere keren) gedaan bij de mijne
Kids, leuk voor een uurtje en handig als je de ouders kunt bellen dat ze ze weer op mogen komen halen.quote:
Ik bewaar altijd gepaste afstand. Je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kids, leuk voor een uurtje en handig als je de ouders kunt bellen dat ze ze weer op mogen komen halen.
Mijn gepaste afstand is zo dichtbij mogelijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik bewaar altijd gepaste afstand. Je weet maar nooit.
Ik hoef dat niet te doen, geen vriendin die bij overmatig contact een "stille" wens krijgt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik bewaar altijd gepaste afstand. Je weet maar nooit.
En als ik er per ongeluk toch te dicht bij in de buurt kom dan hou ik oogcontact, en maak langzame en kleine stappen naar achteren zonder mijn rug toe te keren totdat de afstand weer groot genoeg is. Je weet tenslotte maar nooit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet te doen, geen vriendin die bij overmatig contact een "stille" wens krijgt.
Maar ik snap je punt
De back away slowly techniek. Uitstekende keuze!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als ik er per ongeluk toch te dicht bij in de buurt kom dan hou ik oogcontact, en maak langzame en kleine stappen naar achteren zonder mijn rug toe te keren totdat de afstand weer groot genoeg is. Je weet tenslotte maar nooit.
Ben jij nog een kind dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:57 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mijn gepaste afstand is zo dichtbij mogelijk.
Van binnen wel.quote:
Dat klinkt een beetje raarquote:
Ik ben ook een beetje raar.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje raar![]()
Ik gedraag mij nog als kind (puber) volgens mijn leidinggevendeik weet nu niet of ik dit als compliment moet opvatten
Ik weet wel een passend antwoord maar ik denk niet dat dit in goede aarde gaat vallen bij hem. Dat ik mij aanpas aan zijn niveauquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje raar.![]()
Je leidinggevende noemt je een puber? Dat lijkt me geen compliment.
Beter van niet inderdaad.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet wel een passend antwoord maar ik denk niet dat dit in goede aarde gaat vallen bij hem. Dat ik mij aanpas aan zijn niveau
Nee, daarom doe ik het ook maar nietquote:
Voor je het weet valt het je aan!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De back away slowly techniek. Uitstekende keuze!
Zo hoort het. I may grow old, but I'll never grow up!quote:
Ja inderdaad! Altijd opletten!quote:
Gelukkig zijn we mannen, wij mogen altijd pubers blijven. Dat verwachten ze dus daar voldoen we graag aanquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo hoort het. I may grow old, but I'll never grow up!
Idd. Het enige verschil is dat ons speelgoed wat duurder en groter isquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Altijd opletten!
[..]
Gelukkig zijn we mannen, wij mogen altijd pubers blijven. Dat verwachten ze dus daar voldoen we graag aan
Big Boys Toysquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Idd. Het enige verschil is dat ons speelgoed wat duurder en groter is
Ook vrouwen mogen altijd pubers blijven hoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:19 schreef Belsezar het volgende:
Gelukkig zijn we mannen, wij mogen altijd pubers blijven. Dat verwachten ze dus daar voldoen we graag aan
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo hoort het. I may grow old, but I'll never grow up!
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Idd. Het enige verschil is dat ons speelgoed wat duurder en groter is
ah. compensatiedrang?quote:
Ik kan maar niet op de naam van je oorspronkelijke account komen.quote:
Technisch Legoquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:12 schreef perro. het volgende:
[..]
[..]
ah. compensatiedrang?
technisch lego, mannen!
dawgquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik kan maar niet op de naam van je oorspronkelijke account komen.
Oh ja, dank je.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh ja, dank je.
Hoi dawg.![]()
Hoi iedereen trouwens.
Dawgquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:23 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb geen koelkast voor je, maar je mag wel door. voor de eer.
Tally!quote:
Ze one and only! *saluut*quote:
quote:
Ik heb teveel koelkasten. Staan er sinds de verhuizing twee in de schuur die ik nog op Marktplaats moet zetten... ooit.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:23 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb geen koelkast voor je, maar je mag wel door. voor de eer.
zet ze op fhf hier op fok!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:27 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb teveel koelkasten. Staan er sinds de verhuizing twee in de schuur die ik nog op Marktplaats moet zetten... ooit.
Ja, dat kan ook, is in principe hetzelfde als Marktplaats natuurlijk. Het zijn alleen nogal van die grote Amerikaanse dingen en voor het ophalen is iemand in de buurt wel handig.quote:
Kan inderdaad. Ben tot nu toe te lui geweest de hele schuur leeg te halen en alles schoon te maken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:31 schreef perro. het volgende:
dan stel je dat ie opgehaald wordt als eis.
Ik heb nog een grote eikenhouten tafel in de schuur staan (zelf ophalen, dat ding is loodzwaarquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Kan inderdaad. Ben tot nu toe te lui geweest de hele schuur leeg te halen en alles schoon te maken.
Nee nee, jullie moeten klagen over ons puberale gedrag en ons waarschuwen als we iets gevaarlijks doenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ook vrouwen mogen altijd pubers blijven hoor.
Ga je die verkopen? Ik heb hem in ieder geval niet nodig, ik heb al teveel spullen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb nog een grote eikenhouten tafel in de schuur staan (zelf ophalen, dat ding is loodzwaar![]()
)
Nee jullie!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee nee, jullie moeten klagen over ons puberale gedrag en ons waarschuwen als we iets gevaarlijks doen
Geen idee, dan zou ik ook foto's moeten schieten van dat ding en dat ding was zo groot dat er 2 balken afgeschroefd moesten worden omdat ie anders eeecht niet te tillen was en nergens doorheen pasttequote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ga je die verkopen? Ik heb hem in ieder geval niet nodig, ik heb al teveel spullen.
Welke bewolking?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:45 schreef Belsezar het volgende:
Oh, en hallo allemaal![]()
Wat een redelijk goed weertje vandaag, jammer van de bewolking.
Echt niet! Klagen over onze gevaarlijke ondernemingen!quote:
Geen blauwe lucht te zien hierquote:
Het is hier sinds eind van de ochtend opeens weer heerlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen blauwe lucht te zien hierAnders ging ik wel ff in de patio zitten, bbq erbij, caipirinha, brazilie dunnetjes overdoen
Morgen 18 graden hier volgens internet! Ik ga zo wat houtskool kopenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is hier sinds eind van de ochtend opeens weer heerlijk
Krassen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt niet! Klagen over onze gevaarlijke ondernemingen!
Hoe kom ik anders aan nog meer littekens
Nee dat zijn geen geldige littekensquote:
BBQ freakquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Morgen 18 graden hier volgens internet! Ik ga zo wat houtskool kopen
Vlees grillen doet een braziliaan bij elke mogelijkheid!quote:
BBQquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vlees grillen doet een braziliaan bij elke mogelijkheid!
Nu nog even zien wat voor vlees het gaat worden
Ik denk aan een surf 'n turfquote:
Ik heb in Januari al de fazantenboutjes op de BBQ gehadquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk aan een surf 'n turfGambas en een goede steak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bohquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hou op. Het water loopt me in de mond.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb in Januari al de fazantenboutjes op de BBQ gehad
Wel met goede afzuigkap neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Patio is windstil en volledig in de zon, dus dat is goed te doenquote:
quote:
Stokbroodje erbij, beetje saladequote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:50 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hou op. Het water loopt me in de mond.
hihihihihiquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wel met goede afzuigkap neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt heerlijk, ik wil graag maar moet even overleggen! Zou mijn vent ook meemogen en waar woon je ongeveer?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Patio is windstil en volledig in de zon, dus dat is goed te doen
[..]
[..]
Stokbroodje erbij, beetje salade
Komen jullie langs?
Dit vind ik dan toch wel een beetje flauw hoorquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
hihihihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar zul je nog wel een paar dagen van hebben nagenoten, die geur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
20 minuten van amsterdamquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk, ik wil graag maar moet even overleggen! Zou mijn vent ook meemogen en waar woon je ongeveer?
We doen het nog wel een keertje over van de zomerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit vind ik dan toch wel een beetje flauw hoor
Hou ik je aan!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
20 minuten van amsterdamIk weet alleen niet of ik het nou morgen of vandaag al ga doen, ik heb mezelf lekker gemaakt
[..]
We doen het nog wel een keertje over van de zomer
quote:
De volgende ochtend rook je het nog in de keuken, maar gewoon de buitendeur een uurtje open en het trok allemaal weer wegquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Daar zul je nog wel een paar dagen van hebben nagenoten, die geur.
Hee, helemaal goed!quote:
Kon ie weer een knuffel krijgen, doet ie alles voorquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hee, helemaal goed!![]()
Ondanks het gestalkt van D. Hij wilde gewoon zo graag helpen.
Komt omdat jouw knuffels gewoon onweerstaanbaar zijn!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kon ie weer een knuffel krijgen, doet ie alles voor
Ik zag een mini bbq in de schuur staanquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:27 schreef Sinceria het volgende:
Zomer BBQ is helemaal lekker natuurlijk!
Zin in! (mits uitgenodigd natuurlijk)quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zag een mini bbq in de schuur staan
Maar denk dat ik gewoon een gewone housewarming ga geven
Natuurlijk mag jij niet komenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:30 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zin in! (mits uitgenodigd natuurlijk)
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk mag jij niet komen
Als (helpende) schat ben je meer dan welkom
Die weet je alquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:48 schreef Sinceria het volgende:
Strakjes bios, kijken of we American Hustle en 300: Rise of an Empire in 1 avond kunnen proppen.
Jullie nog plannen?
American Hustle is niet zo goedquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:48 schreef Sinceria het volgende:
Strakjes bios, kijken of we American Hustle en 300: Rise of an Empire in 1 avond kunnen proppen.
Jullie nog plannen?
Veel plezier alvast! Hoop dat het luktquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:48 schreef Sinceria het volgende:
Jullie nog plannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |