Ik heb altijd wel wat beters....uhm nvmquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:32 schreef Vilya het volgende:
Dus... is dit nu de plek voor de mensen die niks beters te doen hebben in het midden van het nacht?
allemaal harde werkers.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:38 schreef Vilya het volgende:
Ben pas thuis van werk en meestal hyperactief tot rond 2u 's nachts zoals altijd na een werkdag... soms wel balen, als je zin hebt om ff lekker kletsen en iedereen ligt aan het slapen
Maar dat lijkt me ook helemaal niet zo gek. Zelf heb ik het ook dat als ik een hele drukke dag gehad heb, dat zodra ik thuis ben ik eerst eventjes een paar uurtjes lang tot rust moet komenquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:38 schreef Vilya het volgende:
Ben pas thuis van werk en meestal hyperactief tot rond 2u 's nachts zoals altijd na een werkdag... soms wel balen, als je zin hebt om ff lekker kletsen en iedereen ligt aan het slapen
Gek is het ook niet, maar wel af en toe lastig voor je sociale leven als je een andere soort dagritme hebt dan de anderenquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat lijkt me ook helemaal niet zo gek. Zelf heb ik het ook dat als ik een hele drukke dag gehad heb, dat zodra ik thuis ben ik eerst eventjes een paar uurtjes lang tot rust moet komen
Ja zoietsquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:47 schreef Vilya het volgende:
[..]
Gek is het ook niet, maar wel af en toe lastig voor je sociale leven als je een andere soort dagritme hebt dan de anderen
Maar dit is nu dus de SC van allerlei ouwehoeren, en de SC op relaties en liefde is de plek waar we het over belastingzaken hebben?
Ik heb iets dat werkt!quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:37 schreef Vilya het volgende:
[..]
Ik heb iets dat werkt!Mijn ex-vriend probeerde me ooit geïnteresseerd te krijgen in Don Quixote. Ik deed mijn best, maar mijn record is toch
"Dorotea said:....."
En hoe Apple beter is dan Android.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:41 schreef Sinceria het volgende:
Maar goed, laten we praten over hoe kut werk is en hoe goed bier smaakt. Veel leuker.
Oh, en hoe het bijna weekend is!
Leuk!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:39 schreef Sinceria het volgende:
En wat helemaal leuk is: ik krijg een epileptische aanval als ik niet genoeg heb geslapen.
Nee man, andersom.quote:
Aw sorry, dat wist ik niet. Anders had ik er wss geen grapjes dan gemaakt. Ben je nu al lang wakkerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:39 schreef Sinceria het volgende:
Pretty sure dat dat ook niet gaat werken. Ik heb sinds mijn pubertijd een slaapstoornis.
Nee, niet echt he.quote:
Ah joh, je kon het ook niet weten. Maak je geen zorgen, ik vond hem nog steeds grappigquote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:43 schreef Vilya het volgende:
[..]
Aw sorry, dat wist ik niet. Anders had ik er wss geen grapjes dan gemaakt. Ben je nu al lang wakker
Ik heb eindelijk een vrije dag maar zo lijkt het echter niet. Maar het is ook een beetje te vroeg voor een biertjequote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:41 schreef Sinceria het volgende:
Maar goed, laten we praten over hoe kut werk is en hoe goed bier smaakt. Veel leuker.
Oh, en hoe het bijna weekend is!
Heb je zo veel te doen dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:49 schreef Vilya het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk een vrije dag maar zo lijkt het echter niet. Maar het is ook een beetje te vroeg voor een biertje
Ah, ja dat is altijd veel werk. Heb je niemand om je te helpen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:58 schreef Vilya het volgende:
Nou, anders valt het wel mee, is maar gewone drukte met werk, maar ik zit nog in het midden van verhuizingEr is altijd meer te doen dan je denkt, en sommige klusjes nemen gewoon veel tijd. Ik erger me in de feite dat in de woonkamer is de behang maar 1/5 klaar. Ik ben er niet zo handig mee. Maar vloeren heb ik iig al gelegd, ook voor het eerste keer in mijn leven.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:00 schreef Vilya het volgende:
Maar hé, ik heb vele manieren gevonden om hoe je de behang niet moet doen. En voldoende grapjes erover om nog een jaar lang blijven lachen
Niemand die ik ken heeft verstand van behangen dus ik dacht ik leer het gewoon zelf. En met mijn werktijden (en de levenssituaties van mijn vrienden) zie ik mijn vrienden nu al veels te weinig, dan ga ik met hun liever iets leuks mee doen dan klussenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ah, ja dat is altijd veel werk. Heb je niemand om je te helpen?
Waar woon je? Misschien kunnen mijn vriend en ik helpen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:07 schreef Vilya het volgende:
[..]
Niemand die ik ken heeft verstand van behangen dus ik dacht ik leer het gewoon zelf. En met mijn werktijden (en de levenssituaties van mijn vrienden) zie ik mijn vrienden nu al veels te weinig, dan ga ik met hun liever iets leuks mee doen dan klussen
En ook niet een klein beetje beter, nog steedsquote:
Nee! Nooit genoeg!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ook niet een klein beetje beter, nog steeds.
Al moet ik zeggen dat de Galaxy S4 wel beter is dan de 3, maar nog steeds zit dat Android zo amateuristisch in elkaar soms.
Maar goed, genoeg maar weer.
quote:
Maar dan moet ik wel stofzuigenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Huishoudtip #2: vouw gelijmde banen behang dubbel, rol ze op en zet ze rechtop zodat je er niet per-ongeluk op gaat staan.
Huishoudtip #1-oneinding, huur iemand in voor dit soort kutklussen en ga bier drinken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Huishoudtip #2: vouw gelijmde banen behang dubbel, rol ze op en zet ze rechtop zodat je er niet per-ongeluk op gaat staan.
Tenzij heeeeeeeeeeeeeeele lange benen of vallen van een ladder op de rollen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:12 schreef KomtTijd... het volgende:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:09 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Waar woon je? Misschien kunnen mijn vriend en ik helpen?
Dit lijkt een heel passende aanmerking te zijn. Zomaar je hulp bieden aan iemand die je niet kent?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
Huishoudtip #3: Doe dat niet en koop bier van het geld dat je bespaart.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Huishoudtip #1-oneinding, huur iemand in voor dit soort kutklussen en ga bier drinken.
Ja, hoor, geen probleem. En afstand maakt niet zoveel uit, de baas betaalt de benzine.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:15 schreef Vilya het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt een heel passende aanmerking te zijn. Zomaar je hulp bieden aan iemand die je niet kent?
Huishoudtip #666, zoek een fatsoenlijke baan en maak je gewoon nooit druk om dat soort geneuzelquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Huishoudtip #3: Doe dat niet en koop bier van het geld dat je bespaart.
Verleidelijk.... Maar ik moet dingen ook zelf leren doenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Huishoudtip #1-oneinding, huur iemand in voor dit soort kutklussen en ga bier drinken.
Natuurlijk niet, daar heb je Polen voorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:18 schreef Vilya het volgende:
[..]
Verleidelijk.... Maar ik moet dingen ook zelf leren doen
Het is jouw keuze.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:18 schreef Vilya het volgende:
[..]
Verleidelijk.... Maar ik moet dingen ook zelf leren doen
Ik zit ff in de war, werk je in een klusbedrijf of heb je gewoon een zeer aardige baasquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, hoor, geen probleem. En afstand maakt niet zoveel uit, de baas betaalt de benzine.
Mijn vriend heeft een tankpas waarmee hij gratis onbeperkt kan tanken. En we vinden autorijden wel leuk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:20 schreef Vilya het volgende:
[..]
Ik zit ff in de war, werk je in een klusbedrijf of heb je gewoon een zeer aardige baas
Wow, ik heb het nooit meegemaakt dat iemand zo aardig tegen een complete vreemdeling doet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft een tankpas waarmee hij gratis onbeperkt kan tanken. En we vinden autorijden wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |