Mis gemikt/geklikt op die tientallen kleine afkortinkjes in het forumoverzicht. Desalniettemin had ik dat al meteen in een EDIT onderaan de OP gezet, maar heeft het helaas een halve dag geduurd voordat het topic echt naar R&P geschopt werd.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:21 schreef Leandra het volgende:
Voor iemand die zo goed het reilen en zeilen op FOK! claimt te kennen is het verbazingwekkend dat een topic dat kennelijk als discussietopic bedoeld was in WGR geopend werd.
Ah, je kent FOK! en al haar kliekjes nog niet zo goed dat je het juiste feedbacktopic weet te vinden....quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:24 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
[..]
Mis gemikt/geklikt op die tientallen kleine afkortinkjes in het forumoverzicht. Desalniettemin had ik dat al meteen in een EDIT onderaan de OP gezet, maar heeft het helaas een halve dag geduurd voordat het topic echt naar R&P geschopt werd.
Ik geef net letterlijk aan mis geklikt te hebben, en toch wil je er weer je eigen draai aan geven. Ontzettend vermoeiend ben je. En al stond het topic in eerste instantie verkeerd, so what? Een topic in ONZ of KLB openen staat garant voor een shitstorm aan bagger, maar in zowel R&P als WGR zou dat niet het geval moeten zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:26 schreef Leandra het volgende:
Ah, je kent FOK! en al haar kliekjes nog niet zo goed dat je het juiste feedbacktopic weet te vinden....
Maar fijn dat je je mening al klaar had.
Ja, inderdaad. Topic mag wat mij betreft ook dicht want nut heeft het niet meer. Jammer dat een poging tot discussie over een onderwerp weer zo verpest moet worden. Mede door een typische selectie Fokkers. Steeds. Maar. Weer.quote:
Je moet je moeder ook niet op je zolderkamer laten komen.....quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:44 schreef Grietje-tit het volgende:
Zit ik gezellig op FOK! begint dat mens een heel verhaal op hangen over zijn ergernissen op straat.![]()
Hebben jullie dat nou ook?
Een discussie over dit onderwerp nog welquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:45 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
[..]
Ik geef net letterlijk aan mis geklikt te hebben, en toch wil je er weer je eigen draai aan geven. Ontzettend vermoeiend ben je. En al stond het topic in eerste instantie verkeerd, so what? Een topic in ONZ of KLB openen staat garant voor een shitstorm aan bagger, maar in zowel R&P als WGR zou dat niet het geval moeten zijn.
[..]
Ja, inderdaad. Topic mag wat mij betreft ook dicht want nut heeft het niet meer. Jammer dat een poging tot discussie over een onderwerp weer zo verpest moet worden. Mede door een typische selectie Fokkers. Steeds. Maar. Weer.
Wat mij betreft stond je topic prima in ONZ of KLB. Je praat namelijk pure poep. Steeds.Maar.Weer.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:45 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
[..]
Ik geef net letterlijk aan mis geklikt te hebben, en toch wil je er weer je eigen draai aan geven. Ontzettend vermoeiend ben je. En al stond het topic in eerste instantie verkeerd, so what? Een topic in ONZ of KLB openen staat garant voor een shitstorm aan bagger, maar in zowel R&P als WGR zou dat niet het geval moeten zijn.
[..]
Ja, inderdaad. Topic mag wat mij betreft ook dicht want nut heeft het niet meer. Jammer dat een poging tot discussie over een onderwerp weer zo verpest moet worden. Mede door een typische selectie Fokkers. Steeds. Maar. Weer.
Dit is gewoon niet vriendelijk en jij als TS zou zich in ieder geval niet zo moeten gedragen je topic. Bahquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:00 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
[..]
Nou, bravo voor jouw uitsekende de communicatievermogen, je uitmuntende intellect en de enorme inhoudelijke diepgang van je reacties dan maar. Chapeau! En nu stofzuigen, hup!
Dit is inderdaad ook weer herkenbaar. Vooral dat krampachtig blijven vasthouden aan een bepaald onderwerp waar iemand het per sé over wilt hebben of het fijne van wilt weten. Als iemand ongevraagd zijn of haar hele doen en laten aan me verteld doe ik ook mijn uiterste best om het gesprek een andere wending te geven, maar het lukt heel vaak gewoon niet omdat ze elke gelegenheid aangrijpen om weer terug te schakelen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Grappig, want ik ken het van de andere kant.
Als ik een nieuw iemand ontmoet en het gesprek loopt lekker en op een vriendelijke manier, dan komen al snel de vragen "wat voor werk doe je?" en "hoeveel verdien je?" ter sprake...en ik heb geprobeerd de boot af te houden maar hoe hard ik ook mn best doe om er omheen te lullen, op de vlakte te blijven en een onderwerpswitch probeer, ze blijven maar doorvragen en doorvragen totdat ik tegen wil en dank de halve beerput zit open te trekken
Ik bedoel het is wel goedbedoeld enzo hoor, maar jezus, als je dit "gezeik" niet wilt, wees dan niet zo'n ongevoelige botte balkanhork en ZIE dat ik probeer van onderwerp te wisselen!
Ja precies en het valt me op dat vooral mensen uit de hogere klasses zich daaraan schuldig makenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:49 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
[..]
Dit is inderdaad ook weer herkenbaar. Vooral dat krampachtig blijven vasthouden aan een bepaald onderwerp waar iemand het per sé over wilt hebben of het fijne van wilt weten. Als iemand ongevraagd zijn of haar hele doen en laten aan me verteld doe ik ook mijn uiterste best om het gesprek een andere wending te geven, maar het lukt heel vaak gewoon niet omdat ze elke gelegenheid aangrijpen om weer terug te schakelen.
Ligt er ook wel aan hoever en hoelang ze door blijven gaan over hun problemen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:58 schreef Grietje-tit het volgende:
Je moet gewoon over je problemen kunnen praten. Mensen die ze niet aan willen horen zijn egoisten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |