abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:24:02 #76
421920 StefDeStuntpiloot
Vlieg toch op joh
pi_137483404
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:21 schreef Leandra het volgende:
Voor iemand die zo goed het reilen en zeilen op FOK! claimt te kennen is het verbazingwekkend dat een topic dat kennelijk als discussietopic bedoeld was in WGR geopend werd.
Mis gemikt/geklikt op die tientallen kleine afkortinkjes in het forumoverzicht. Desalniettemin had ik dat al meteen in een EDIT onderaan de OP gezet, maar heeft het helaas een halve dag geduurd voordat het topic echt naar R&P geschopt werd.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:26:10 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137483463
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:24 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:

[..]

Mis gemikt/geklikt op die tientallen kleine afkortinkjes in het forumoverzicht. Desalniettemin had ik dat al meteen in een EDIT onderaan de OP gezet, maar heeft het helaas een halve dag geduurd voordat het topic echt naar R&P geschopt werd.
Ah, je kent FOK! en al haar kliekjes nog niet zo goed dat je het juiste feedbacktopic weet te vinden....
Maar fijn dat je je mening al klaar had.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:34:16 #78
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_137483712
Je openingsverhaal getuigt van een grote sociale bewogenheid.
pi_137483921
Wat een toestand hier ;(
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:44:30 #80
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_137483988
Zit ik gezellig op FOK! begint dat mens een heel verhaal op hangen over zijn ergernissen op straat. 8)7

Hebben jullie dat nou ook?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:45:39 #81
421920 StefDeStuntpiloot
Vlieg toch op joh
pi_137484018
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:26 schreef Leandra het volgende:
Ah, je kent FOK! en al haar kliekjes nog niet zo goed dat je het juiste feedbacktopic weet te vinden....
Maar fijn dat je je mening al klaar had.
Ik geef net letterlijk aan mis geklikt te hebben, en toch wil je er weer je eigen draai aan geven. Ontzettend vermoeiend ben je. En al stond het topic in eerste instantie verkeerd, so what? Een topic in ONZ of KLB openen staat garant voor een shitstorm aan bagger, maar in zowel R&P als WGR zou dat niet het geval moeten zijn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:42 schreef Queller het volgende:
Wat een toestand hier ;(
Ja, inderdaad. Topic mag wat mij betreft ook dicht want nut heeft het niet meer. Jammer dat een poging tot discussie over een onderwerp weer zo verpest moet worden. Mede door een typische selectie Fokkers. Steeds. Maar. Weer.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:49:02 #82
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_137484129
Ben je altijd zo negatief?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:49:26 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137484143
Wat voor discussie had je in gedachten? Want iedereen die jouw mening niet voor zoete koek slikt verwijt je te trollen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:50:05 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137484170
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:44 schreef Grietje-tit het volgende:
Zit ik gezellig op FOK! begint dat mens een heel verhaal op hangen over zijn ergernissen op straat. 8)7

Hebben jullie dat nou ook?
Je moet je moeder ook niet op je zolderkamer laten komen..... |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_137485031

Waar nog niet langsgevlogen? ;(
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  Moderator vrijdag 7 maart 2014 @ 15:18:31 #86
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_137485054
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:45 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:

[..]

Ik geef net letterlijk aan mis geklikt te hebben, en toch wil je er weer je eigen draai aan geven. Ontzettend vermoeiend ben je. En al stond het topic in eerste instantie verkeerd, so what? Een topic in ONZ of KLB openen staat garant voor een shitstorm aan bagger, maar in zowel R&P als WGR zou dat niet het geval moeten zijn.

[..]

Ja, inderdaad. Topic mag wat mij betreft ook dicht want nut heeft het niet meer. Jammer dat een poging tot discussie over een onderwerp weer zo verpest moet worden. Mede door een typische selectie Fokkers. Steeds. Maar. Weer.
Een discussie over dit onderwerp nog wel :') je wil dus alleee maar horen of meer mensen dit hebben of niet. In de OP doe je zelf waar je over klaagt en als je daar op gewezen wordt ga je huilen.

Dan kun je 2 dingen doen. Of geen topics meer openen, of internet, en dan met name Fok!, en jezelf niet zo ontzettend serieus nemen.

Beiden lossen je issue op maar je kunt de verantwoordelijkheid natuurlijk ook lekker makkelijk buiten jezelf zoeken, das zo inderdaad.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_137485156
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:45 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:

[..]

[..]

Wat mij betreft stond je topic prima in ONZ of KLB. Je praat namelijk pure poep. Steeds.Maar.Weer.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:28:24 #88
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_137485388
:D
pi_137507545
Gedeelde smart is halve smart ts, die mensen vinden het prettig om hun verhaal te doen en medeleven te ontvangen.
pi_137508872
Verschrikkelijke moeimakers dat soort mensen :O
Mensen die alleen maar klagen, zelf nooit initiatief nemen om er iets van te maken en alles afgeven op andere :r

Met die houding wordt het nooit beter.
Het valt inderdaad wel op dat het vaak mensen zijn die zelf niet echt een opleiding hebben gedaan, of waarvan de ouders dat niet gedaan hebben...
pi_137508929
Het is zeker herkenbaar. Vorig jaar zat er iemand bij me op school waarna dat meisje na een korte kennismaking meteen over haar woonsituatie begon te vertellen, dat ze geen ouders had en haar oma als huisgenoot had, een minimainkomen had, al verschillende jaren was blijven zitten maar dat ze per se naar de uni wilde, hoeveel ze vroeger gepest was, door wie ze een keer gevingerd was, wat haar levensvisie was enzovoort.

Maar waarom ze dat doen weet ik ook niet.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_137509221
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:00 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:

[..]

Nou, bravo voor jouw uitsekende de communicatievermogen, je uitmuntende intellect en de enorme inhoudelijke diepgang van je reacties dan maar. Chapeau! En nu stofzuigen, hup!
Dit is gewoon niet vriendelijk en jij als TS zou zich in ieder geval niet zo moeten gedragen je topic. Bah

Verder wel herkenbaar. Ik heb zo'n vriendin, vertelt aan iedereen haar levensverhaal. Het liefst uren. Alsof ze tegen haar hulpverleners zit te praten. Erg irritant, een avondje uitgaan en lachen kan simpelweg niet helemaal leuk verlopen omdat er elke keer wel iets in haar leven is gebeurd waar minimaal een uur over gepraat moet worden. Met een beetje geluk niet een uur achter elkaar, maar als we dan een ander onderwerp hebben komt ze er daarna gewoon op terug.

Komt ze een wildvreemd persoon tegen met wie ze aan de praat raakt en vraagt wat haar zoal bezig houdt, vertelt ze alles. Vanaf toen ze 6 jaar oud was tot nu :') met bijbehorend zielig hoofd en toontje.

Echt kut, zulke mensen
  zaterdag 8 maart 2014 @ 12:11:19 #93
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_137510189
Waar het hart vol van is, loopt de mond van over. Daarom houden mensen maar niet op over hun problemen/nieuwe partner/hobby/seksuele escapades/politiek etc., wat ze maar bezig houdt. Gemiddeld hebben mensen in een lagere sociale klachten meer problemen, dus op zich logisch als ze daar meer over praten. Maakt ze in principe niet anders dan mensen uit een hogere sociale klasse.
...as always
  zaterdag 8 maart 2014 @ 12:16:29 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137510281
Nee, maar klagen dat je niet met je motorjacht mocht aanmeren in Monaco is natuurlijk een stuk stijlvoller.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_137510289
Grappig, want ik ken het van de andere kant.

Als ik een nieuw iemand ontmoet en het gesprek loopt lekker en op een vriendelijke manier, dan komen al snel de vragen "wat voor werk doe je?" en "hoeveel verdien je?" ter sprake...en ik heb geprobeerd de boot af te houden maar hoe hard ik ook mn best doe om er omheen te lullen, op de vlakte te blijven en een onderwerpswitch probeer, ze blijven maar doorvragen en doorvragen totdat ik tegen wil en dank de halve beerput zit open te trekken :')

Ik bedoel het is wel goedbedoeld enzo hoor, maar jezus, als je dit "gezeik" niet wilt, wees dan niet zo'n ongevoelige botte balkanhork en ZIE dat ik probeer van onderwerp te wisselen! :')
  zaterdag 8 maart 2014 @ 12:19:13 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137510338
Als je een gesprek met de vriendin van TS had gehad, dan had TS jou nu verweten je hele hebben en houwen er uit te gooien :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 8 maart 2014 @ 12:49:47 #97
421920 StefDeStuntpiloot
Vlieg toch op joh
pi_137510921
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 12:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Grappig, want ik ken het van de andere kant.

Als ik een nieuw iemand ontmoet en het gesprek loopt lekker en op een vriendelijke manier, dan komen al snel de vragen "wat voor werk doe je?" en "hoeveel verdien je?" ter sprake...en ik heb geprobeerd de boot af te houden maar hoe hard ik ook mn best doe om er omheen te lullen, op de vlakte te blijven en een onderwerpswitch probeer, ze blijven maar doorvragen en doorvragen totdat ik tegen wil en dank de halve beerput zit open te trekken :')

Ik bedoel het is wel goedbedoeld enzo hoor, maar jezus, als je dit "gezeik" niet wilt, wees dan niet zo'n ongevoelige botte balkanhork en ZIE dat ik probeer van onderwerp te wisselen! :')
Dit is inderdaad ook weer herkenbaar. Vooral dat krampachtig blijven vasthouden aan een bepaald onderwerp waar iemand het per sé over wilt hebben of het fijne van wilt weten. Als iemand ongevraagd zijn of haar hele doen en laten aan me verteld doe ik ook mijn uiterste best om het gesprek een andere wending te geven, maar het lukt heel vaak gewoon niet omdat ze elke gelegenheid aangrijpen om weer terug te schakelen. :D
pi_137511052
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 12:49 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:

[..]

Dit is inderdaad ook weer herkenbaar. Vooral dat krampachtig blijven vasthouden aan een bepaald onderwerp waar iemand het per sé over wilt hebben of het fijne van wilt weten. Als iemand ongevraagd zijn of haar hele doen en laten aan me verteld doe ik ook mijn uiterste best om het gesprek een andere wending te geven, maar het lukt heel vaak gewoon niet omdat ze elke gelegenheid aangrijpen om weer terug te schakelen. :D
Ja precies en het valt me op dat vooral mensen uit de hogere klasses zich daaraan schuldig maken :)
  zaterdag 8 maart 2014 @ 12:58:36 #99
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_137511112
Je moet gewoon over je problemen kunnen praten. Mensen die ze niet aan willen horen zijn egoisten.
pi_137511239
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 12:58 schreef Grietje-tit het volgende:
Je moet gewoon over je problemen kunnen praten. Mensen die ze niet aan willen horen zijn egoisten.
Ligt er ook wel aan hoever en hoelang ze door blijven gaan over hun problemen.
Zeker als het steeds herhaling wordt, heeft het op een gegeven moment niet zoveel zin meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')