Daar zou je best eens gelijk ik kunnen hebben. Poetin zal niet blij zijn met de 11 miljard die de EU aan Oekraïne heeft toegezegd. Was een middelvinger naar hem.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:00 schreef Scrummie het volgende:
Zeker. Putin was nog steeds uitgenodigd begreep ik. Maar iets in mij zegt dat er geen Rus Nederland in komt volgende week.
Wat maakt dan dat dat referendum de aanleiding zal zijn?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:25 schreef Scrummie het volgende:
Maandag word de dag. Of zondag avond/nacht al gok ik.
Hm, hoe bedoel je die vraag?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:26 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Wat maakt dan dat dat referendum de aanleiding zal zijn?
Ik neem aan dat je bedoelde te zeggen dat de Derde Wereldoorlog op maandag of op zondagavond/nacht zal beginnen. Dat is vlak na het referendum. Dus hoe komt het dan dat dat zo snel achter elkaar gebeurd?quote:
Dat denk ik, omdat Rusland dan echt de Krim gaat opeisen. Al denk ik niet dat er dan gelijk WW3 begint, maar wel de start van het begin is.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:34 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelde te zeggen dat de Derde Wereldoorlog op maandag of op zondagavond/nacht zal beginnen. Dat is vlak na het referendum. Dus hoe komt het dan dat dat zo snel achter elkaar gebeurd?
Jetzt geh'ts losquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:42 schreef Scrummie het volgende:
Schieten en doden in Kharkov volgens den twit en http://rt.com/news/ukraine-kharkov-radicals-attack-982/
Spanning is om te snijden in elk geval..quote:
Ik begrijp wat je bedoeltquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Spanning is om te snijden in elk geval..
kijk dit dan:
Krijg echt een raar gevoel bij die man zo, alsof je een sprongetje in de tijd maakt.
India en Pakistan?quote:Op zondag 16 maart 2014 17:57 schreef SanMarcoo het volgende:
Als er een derde wereldoorlog komt zullen er twee blokken ontstaan:
Blok 1:
NAVO
Japan
Blok 2:
China
Rusland (inc. bondgenoten)
Noord-Korea
Kazachstan
India
Pakistan
Iran
Syrie
Servie
Afghanistan (?)
Ik denk dat de VS het zullen moeten afleggen maar niet zonder slag of stoot.
Uit deze oorlog zal er 1 grote supermacht ontstaan: CHINA
China wil de supermacht worden! Maar China wint nooit alleen van de VS, daarvoor hebben ze Rusland nodig. Als de VS en China Rusland uitschakelen. Dan heeft China voorlopig geen kans om haar doel te bereiken.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
India en Pakistan?
India en China?
Wat is Afghanistan?
En over China+Rus zou ik maar niet zo zeker zijn. NAVO+ China = verzekerde win, Chibn+Rus = alles behalve zeker.
Afghanistan een land in afrika met een redelijk leger???quote:Op zondag 16 maart 2014 18:47 schreef SanMarcoo het volgende:
[..]
China wil de supermacht worden! Maar China wint nooit alleen van de VS, daarvoor hebben ze Rusland nodig. Als de VS en China Rusland uitschakelen. Dan heeft China voorlopig geen kans om haar doel te bereiken.
Afghanistan is een land in Afrika met een redelijk leger.
India en China zijn bondgenoten.
Pakistan en China zijn ook bondgenoten.
India en Pakistan vechten apart ze zijn beide waarnemend lid in de samenwerkingsorganisatie van China en Rusland.
India en Pakistan lijkt me ook niet die liggen in de clinch met mekaar sinds de Britten weg zijn daarquote:Op zondag 16 maart 2014 18:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
India en Pakistan?
India en China?
Wat is Afghanistan?
Syrië? Bestaat dat nog?
En over China+Rus zou ik maar niet zo zeker zijn. NAVO+ China = verzekerde win, Chibn+Rus = alles behalve zeker.
Met jouw opdeling wordt het gewoon einde wereld... met een China en NATO einde Rusland (wat ook heel voordelig voor China kan uitpakken).quote:Op zondag 16 maart 2014 18:47 schreef SanMarcoo het volgende:
China wil de supermacht worden! Maar China wint nooit alleen van de VS, daarvoor hebben ze Rusland nodig. Als de VS en China Rusland uitschakelen. Dan heeft China voorlopig geen kans om haar doel te bereiken.
Afghanistan is een land in Afrika met een redelijk leger.
India en China zijn bondgenoten.
Pakistan en China zijn ook bondgenoten.
India en Pakistan vechten apart ze zijn beide waarnemend lid in de samenwerkingsorganisatie van China en Rusland.
Dat kan nog steeds. Koop gewoon goud en bewaar het thuisquote:Op woensdag 19 maart 2014 06:32 schreef meth1745 het volgende:
Eerder the beginning of Cold War 2. Lijkt na Putin's toespraak wel een feit te zijn.
Was ervan overtuigd dat het zou komen, komt het toch nog onverwacht, net nu ik m'n spaargeld wou investeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |