Broer van Slogan Krkić.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is dat de dochter van Hulk Slogan?
Van die veers. Dus erg dunne chicks, maar deze wijven zijn echt mongolen. Lopen halfnaakt rond in Redneck cafeetjes.quote:
ze hebben de kiss & ride niet voor niets uitgevondenquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Nou nou.
[..]
Moet mijn oma toch kunnen uitzwaaien op het station.
hoop tuig gezien anders in deventer vorige weekquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:08 schreef Chai het volgende:
Op welke andere stations moeten er nog meer poortjes komen dan in paupersteden als Rotterdam?
Duur nutteloos grapje weer.
Daar gaan ze echt geen poortjes plaatsen. Alleen partytenten om nieuwe perrons aan te leggen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoop tuig gezien anders in deventer vorige week
Slogan Lobont. Ik stop, dit is te slecht.quote:
poortnung muß sein!quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar gaan ze echt geen poortjes plaatsen. Alleen partytenten om nieuwe perrons aan te leggen.
Recep Tayyip Ersloğan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Slogan Lobont. Ik stop, dit is te slecht.
Had al gevonden zonder jullie HAHAHAHAHquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe gewoon een keer niet zo pervers, jezusmina.
Schijnveiligheidquote:
als de poortjes dichtgaan komt de conducteur niet langs met een kaartlezer maar met limonade, koffie, bier en gevulde koekenquote:
Dat is nu ook al. Altijd van die rare types. Net als conducteurs trouwens.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als de poortjes dichtgaan komt de conducteur niet langs met een kaartlezer maar met limonade, koffie, bier en gevulde koeken
ik zie ze ook alleen maar van utrecht richting zwolle of richting enschede v.v.quote:
jellyquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Van die veers. Dus erg dunne chicks, maar deze wijven zijn echt mongolen. Lopen halfnaakt rond in Redneck cafeetjes.
mtv? je bent toch niet gek?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet gekeken. Kijk even.
mtvquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet gekeken. Kijk even.
Stoeien? Ik breek je.quote:
Wat dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |