Nee.quote:
Waarom niet ?quote:
Oh, wat deed je daar dan?quote:
WIL JE NIET MIJN WOONPLAATS POSTEN!quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:27 schreef Salatrel het volgende:
Ik was vandaag niet in leiden. Wel ik Rotterdam, Gouda Utrecht Amersfoort Zwolle Steenwijk Heerenveen en Leeuwarden.
Dat ene gehandicapte minibroertje van Utrecht?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
WIL JE NIET MIJN WOONPLAATS POSTEN!
Amsterdam heeft hetquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat ene gehandicapte minibroertje van Utrecht?
Ja.quote:
Ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Amsterdam heeft het
Er gaat niets boven Groningen
Nieuwegein dat zijn geen oude grappen.
waarom in leiden? Ben je nu in de bieb ofzo?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Onderzoeksopzet voor scriptie maken
Dijenkletsersquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Amsterdam heeft het
Er gaat niets boven Groningen
Wauwquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:31 schreef LudoSanders het volgende:
450 x fantastischquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag niet in Leiden zijn geweest
Ik zou in de slogan business moeten gaan.quote:
Doe gewoon een keer niet zo pervers, jezusmina.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:42 schreef VeerEli het volgende:
Ey ik kan dat artikel niet vinden van die dude die zich in de trein aftrok. Iemand hier die snel een linkje kan fixen van die picca?
http://www.dumpert.nl/mediabase/6565878/086fd975/treinfapper.htmlquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:42 schreef VeerEli het volgende:
Ey ik kan dat artikel niet vinden van die dude die zich in de trein aftrok. Iemand hier die snel een linkje kan fixen van die picca?
Heb je de trailer nu al gekeken?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:42 schreef VeerEli het volgende:
Dit lijkt me nou een puik plan he.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:44 schreef LudoSanders het volgende:
Hé Veer, zal ik jou een keer een cursus Google geven. *wink* *wink*
hihihi ik ben mij er eentjequote:Op donderdag 6 maart 2014 21:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
WIL JE NIET MIJN WOONPLAATS POSTEN!
Yesquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
waarom in leiden? Ben je nu in de bieb ofzo?
Controleren ze de controleurs?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:53 schreef Salatrel het volgende:
vandaag zo productief geweest dat ik morgen kan lanterfanten zonder dat mijn gemiddelde eronder te leiden (haha) heeft
Gemiddelde van wat?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:53 schreef Salatrel het volgende:
vandaag zo productief geweest dat ik morgen kan lanterfanten zonder dat mijn gemiddelde eronder te leiden (haha) heeft
Je moeder zal wel blij met al die kaartjes zijn vanuit het hele land. Hoe bedoel je kaartjes schrijven, is toch allemaal chipkaart?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geen idee ik ben geen controleur
[..]
aantal kaartjes dat ik schrijf
jezusquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
Doet me denken aan een vuilraper die een vuilnisbak aan het leeghalen was. Kon die wss hele middag chillen en toch een volle zak afleveren
liefs uit londenquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moeder zal wel blij met al die kaartjes zijn vanuit het hele land. Hoe bedoel je kaartjes schrijven, is toch allemaal chipkaart?
Waarom krijg ik vandaag allemaal kutantwoorden terwijl ik eens oprecht geïnteresseerd in mijn medemens ben?quote:
we krijgen binnenkort zelfs nieuwe formulierkjens waar we vervoerbewijzen op kunnen schrijven waar een barcode opstaat waarmee men het ovchippoortje kunnen openen om het station te verlatenquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom krijg ik vandaag allemaal kutantwoorden terwijl ik eens oprecht geïnteresseerd in mijn medemens ben?
Maar volgens mij was er vandaag juist discussie of die poortjes überhaupt dicht moesten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
we krijgen binnenkort zelfs nieuwe formulierkjens waar we vervoerbewijzen op kunnen schrijven waar een barcode opstaat waarmee men het ovchippoortje kunnen openen om het station te verlaten
Lindsay Slogan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zou in de slogan business moeten gaan.
Is dat de dochter van Hulk Slogan?quote:
populistisch geneuzel zo vlak voor de verkiezingenquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar volgens mij was er vandaag juist discussie of die poortjes überhaupt dicht moesten.
quote:
Nou nou.quote:
Moet mijn oma toch kunnen uitzwaaien op het station.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
populistisch geneuzel zo vlak voor de verkiezingenwaar waren die partijen toen bekend werd dat die poortjes er gingen komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |