Geen silky smooth huidje hebben.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Kk laatste tijd weer wat puistjes op mijn schouders. Ben ik door gado gezegend met grote schouders en dan worden ze bezoedeld door zulke shite
Mag ik wel hazelnootbonbons dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
het gebrek aan zeevruchtenbonbons gaat daar voor zorgen
heb littekens op m'n borst-schouder overgang van die keer dat ik met een beer moest vechten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen silky smooth huidje hebben.#silkydWc
schaaltje broccoli en sperziebonen met kipfilet mag je hebben. Papzakquote:
Oké Mowgli.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb littekens op m'n borst-schouder overgang van die keer dat ik met een beer moest vechten.
#boerenlibi
Kook voor me.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
schaaltje broccoli en sperziebonen met kipfilet mag je hebben. Papzak
doe niet zo kk luiquote:
Doe zelf niet zo lui, kook gewoon.quote:
BEK HOUWE en koken anders sla ik je tanden er uit met mijn 11,3 centimeterquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe zelf niet zo lui, kook gewoon.
Heb hekel aan koken.quote:
Zal je huid eens glad schuren.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
BEK HOUWE en koken anders sla ik je tanden er uit met mijn 11,3 centimeter
Maakt me niet uit wat jij vindt.quote:
graag ja. Kk maanlandschapquote:
Ga langs dermatoloog dan.quote:
kill zo extreem is t nou ook weer niet. Pffffffffquote:
kut voor je. Bollequote:
Ga dubbeldaten met cbquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:30 schreef Dimachaerus het volgende:
hey chcolade beartje
komend weekend patatje eten ergens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |