als je 26 ben kan je geen vrienden meer opdoen hoogstens kennissen..quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:21 schreef harrydeboer het volgende:
Geachte fokkers,
Sinds dat ik op de middelbare school zit, ben ik erg gepest. Dit komt vooral omdat ik als blank persoon op een zwarte school zat. Er werden hier veel grapjes gemaakt om mijn blanke uiterlijk, werd ik vaak op school opgewacht en in elkaar geslagen. Ook kon ik in deze periode met niemand aansluiting vinden.
Door dit alles ben ik erg onzeker over mijzelf geworden, en durf ik met niemand te praten. Ik heb geen werk of opleiding hierdoor, en zit ik dus hele dagen thuis. Inmiddels ben ik 26 jaar.
Weten jullie hoe ik aan vrienden kan komen ?
Waarom zou dat na je 26ste niet meer kunnen volgens jou? Ik ken namelijk genoeg voorbeelden die het tegendeel bewijzen.quote:Op zondag 10 mei 2015 11:36 schreef hoechst het volgende:
[..]
als je 26 ben kan je geen vrienden meer opdoen hoogstens kennissen..
ga opleiding volgen
Dit trouwens, vraag maar aan mensen die iets van kanker hebben gehad of iets dergelijks. Maarja wordt je hard van.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:51 schreef Grietje-tit het volgende:
Troost je een ding: Vriendschap is een illusie. Het liedje is gewoon waar. Het begin is leuk en daarna laten ze je gewoon doodvallen. Ik heb niets anders meegemaakt. En die gevoelens die je dan krijgt zijn meer killing dan geen vrienden hebben.
Niet mee eens. De meeste van mijn "vrienden" zullen me inderdaad laten vallen. Dat is eensgelijks.quote:Op zondag 10 mei 2015 11:57 schreef _Megatron_ het volgende:
[..]
Dit trouwens, vraag maar aan mensen die iets van kanker hebben gehad of iets dergelijks. Maarja wordt je hard van.
Probeer voor jezelf uit te vinden wat je écht leuk vind en daaromheen mensen te zoeken waarmee je kunt opschieten. Dat helpt je ook een beetje aan een netwerk en je hebt gelijkgestemden om je heen. Dat je een eenzame en onbegrepen puberteit hebt gehad: join the club mijn beste. Dat heb ik ook en het is nu ook goed gekomen met mijquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:21 schreef harrydeboer het volgende:
Geachte fokkers,
Sinds dat ik op de middelbare school zit, ben ik erg gepest. Dit komt vooral omdat ik als blank persoon op een zwarte school zat. Er werden hier veel grapjes gemaakt om mijn blanke uiterlijk, werd ik vaak op school opgewacht en in elkaar geslagen. Ook kon ik in deze periode met niemand aansluiting vinden.
Door dit alles ben ik erg onzeker over mijzelf geworden, en durf ik met niemand te praten. Ik heb geen werk of opleiding hierdoor, en zit ik dus hele dagen thuis. Inmiddels ben ik 26 jaar.
Weten jullie hoe ik aan vrienden kan komen ?
True. Maar ook gewoon een opleiding en werk zoeken, en niet in de slachtoffer rol kruipen.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:47 schreef jaha het volgeinde:
[..]
Probeer voor jezelf uit te vinden wat je écht leuk vind en daaromheen mensen te zoeken waarmee je kunt opschieten. Dat helpt je ook een beetje aan een netwerk en je hebt gelijkgestemden om je heen. Dat je een eenzame en onbegrepen puberteit hebt gehad: join the club mijn beste. Dat heb ik ook en het is nu ook goed gekomen met mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |