Ik woon nog gewoon bij mijn moeder. Ik heb in die tijd, op aandringen van mijn moeder en mijn oma, wel af en toe vrijwilligerswerk gedaan.quote:Geen werk of opleiding? Wat heb je tussen je 18de en 26ste gedaan?
Zou jij dat kunnen denk jequote:Op donderdag 6 maart 2014 19:24 schreef Solo14 het volgende:
Leer gewoon te accepteren dat je geen vrienden hebt.
Dit is R&P, met reacties zoals deze kun je in KLB terecht.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gefeliciteerd, je bent nu een echte FOK!ker
De meeste fokkers kunnen (of moeten) dit. Zolang je nog op dit forum kunt posten mag je niet klagen.quote:
Hmm. dit is wel een serieus topic. Dus als je niks zinnigs te zeggen hebt, zeg dan ook niksquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
De meeste fokkers kunnen (of moeten) dit. Zolang je nog op dit forum kunt posten mag je niet klagen.
En vergeet vooral ook niet de wijze wooorden van Henk:
Dan kun jij beter je mond houden, het enige wat je kunt is andermans reacties bekritiseren.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:55 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Hmm. dit is wel een serieus topic. Dus als je niks zinnigs te zeggen hebt, zeg dan ook niks
we got a badass herequote:Op donderdag 6 maart 2014 20:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dan kun jij beter je mond houden, het enige wat je kunt is andermans reacties bekritiseren.
Ja, omdat mensen het nodig vinden om zelfs in R&P mensen af te gaan zeikenquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dan kun jij beter je mond houden, het enige wat je kunt is andermans reacties bekritiseren.
niemand van 26 heeft nog vriendenquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:21 schreef harrydeboer het volgende:
Geachte fokkers,
Sinds dat ik op de middelbare school zit, ben ik erg gepest. Dit komt vooral omdat ik als blank persoon op een zwarte school zat. Er werden hier veel grapjes gemaakt om mijn blanke uiterlijk, werd ik vaak op school opgewacht en in elkaar geslagen. Ook kon ik in deze periode met niemand aansluiting vinden.
Door dit alles ben ik erg onzeker over mijzelf geworden, en durf ik met niemand te praten. Ik heb geen werk of opleiding hierdoor, en zit ik dus hele dagen thuis. Inmiddels ben ik 26 jaar.
Weten jullie hoe ik aan vrienden kan komen ?
De mens is een kudde dier. Het accepteren van het hebben van geen vrienden gaat lastig als je die behoefte hebt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:24 schreef Solo14 het volgende:
Leer gewoon te accepteren dat je geen vrienden hebt.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:33 schreef Woestijnvos het volgende:
Ga een paar negers in elkaar slagen.
Dit. Dit. Dit.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:33 schreef Panaewa het volgende:
Ik heb ooit anderhalf jaar geleden een jank-topic geopend op dit forum en nu anderhalf jaar later, ben ik echt waar ik droomde ooit te zijn. Vooral de laatste 3 maanden viel ineens alles op zijn plek.
Wat heeft het gekost? Ik heb heel erg hard aan mezelf moeten werken en mezelf moeten uitdagen. Stop met denken over je problemen en jezelf zielig vinden maar ga ook daadwerkelijk iets doen. En dat zal niet altijd even makkelijk en leuk zijn. Doe zaken welke je nooit hebt willen doen maar anderen wel doen. Leer je grenzen opnieuw kennen. En of je het leuk lijkt is in het begin niet relevant, probeer het gewoon een flink aantal keer.
Gewoon doen en niet meer denken of het wel leuk vindt. Wat je nu doet werkt niet, dus gooi het roer om en kijk of je door dingen te doen die je niet leuk vindt in het geheel gelukkiger kan worden. Soms kunnen niet-leuke dingen wel zeer leuke bij-effecten hebben waardoor het uiteindelijk toch waard is om te blijven doen. Probeer hier een balans in te vinden. Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat je ineens ook dingen leuk blijkt te vinden waarvan je het niet verwacht had.
Tot het uitgaat natuurlijk ...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:06 schreef Saleu het volgende:
Heb je wel een partner? Vanaf het moment dat ik met mijn vriendin ging samenwonen (toen was ik pas 19) ben ik eigenlijk al mijn eigen leven gaan leiden en dan verwateren veel vriendschappen. Ik vind het prima zo met zijn tweeën.
Zonder werk , opleiding en vrienden lijkt mij die kans klein.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:06 schreef Saleu het volgende:
Heb je wel een partner? Vanaf het moment dat ik met mijn vriendin ging samenwonen (toen was ik pas 19) ben ik eigenlijk al mijn eigen leven gaan leiden en dan verwateren veel vriendschappen. Ik vind het prima zo met zijn tweeën.
Precies, daarom zit ik ook op Fok. Hier tref je altijd wel iemand, ongeacht het tijdstip.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:19 schreef HSG het volgende:
Fokkers hebben geen echte vrienden nodig want die hebben Fok-vrienden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[IMG]http://i.imgur.com/MP0P6.gif[/IMG]
Je verleden ligt achter je, laat het daar. Ga je huis uit, want behalve jezelf ga je daar geen vrienden vinden. Zoek werk, vind een opleiding. Je geeft het antwoord zelf al, je weet heel goed wat je moet doen. Nu komt het moeilijkste (en het leukste): doen!quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:21 schreef harrydeboer het volgende:
Geachte fokkers,
Sinds dat ik op de middelbare school zit, ben ik erg gepest. Dit komt vooral omdat ik als blank persoon op een zwarte school zat. Er werden hier veel grapjes gemaakt om mijn blanke uiterlijk, werd ik vaak op school opgewacht en in elkaar geslagen. Ook kon ik in deze periode met niemand aansluiting vinden.
Door dit alles ben ik erg onzeker over mijzelf geworden, en durf ik met niemand te praten. Ik heb geen werk of opleiding hierdoor, en zit ik dus hele dagen thuis. Inmiddels ben ik 26 jaar.
Weten jullie hoe ik aan vrienden kan komen ?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:37 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dit is R&P, met reacties zoals deze kun je in KLB terecht.
Klopt maar tot op zekere hoogte is het niet een heel onverstandig besluit. Zelf heb ik de hoop op het krijgen van een sociaal leven enkele jaren geleden opgegeven en voel me nadien beter dan ooit te voren. Nog steeds voel ik me permanent kut maar ik heb er wel een hoop rust in mijn hoofd voor terug gekregen wat mij ook wel wat waard is. Willen verkeren in een situatie waar je niet in terecht komt is voor het lichaam niets meer dan pure stress en als je dat kunt voorkomen door moedwillig de toekomstverwachtingen grondig bij te schaven dan is dat niet per definitie een onverstandige keuze.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:34 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De mens is een kudde dier. Het accepteren van het hebben van geen vrienden gaat lastig als je die behoefte hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |