Ik woon nog gewoon bij mijn moeder. Ik heb in die tijd, op aandringen van mijn moeder en mijn oma, wel af en toe vrijwilligerswerk gedaan.quote:Geen werk of opleiding? Wat heb je tussen je 18de en 26ste gedaan?
Zou jij dat kunnen denk jequote:Op donderdag 6 maart 2014 19:24 schreef Solo14 het volgende:
Leer gewoon te accepteren dat je geen vrienden hebt.
Dit is R&P, met reacties zoals deze kun je in KLB terecht.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gefeliciteerd, je bent nu een echte FOK!ker
De meeste fokkers kunnen (of moeten) dit. Zolang je nog op dit forum kunt posten mag je niet klagen.quote:
Hmm. dit is wel een serieus topic. Dus als je niks zinnigs te zeggen hebt, zeg dan ook niksquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
De meeste fokkers kunnen (of moeten) dit. Zolang je nog op dit forum kunt posten mag je niet klagen.
En vergeet vooral ook niet de wijze wooorden van Henk:
Dan kun jij beter je mond houden, het enige wat je kunt is andermans reacties bekritiseren.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:55 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Hmm. dit is wel een serieus topic. Dus als je niks zinnigs te zeggen hebt, zeg dan ook niks
we got a badass herequote:Op donderdag 6 maart 2014 20:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dan kun jij beter je mond houden, het enige wat je kunt is andermans reacties bekritiseren.
Ja, omdat mensen het nodig vinden om zelfs in R&P mensen af te gaan zeikenquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dan kun jij beter je mond houden, het enige wat je kunt is andermans reacties bekritiseren.
niemand van 26 heeft nog vriendenquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:21 schreef harrydeboer het volgende:
Geachte fokkers,
Sinds dat ik op de middelbare school zit, ben ik erg gepest. Dit komt vooral omdat ik als blank persoon op een zwarte school zat. Er werden hier veel grapjes gemaakt om mijn blanke uiterlijk, werd ik vaak op school opgewacht en in elkaar geslagen. Ook kon ik in deze periode met niemand aansluiting vinden.
Door dit alles ben ik erg onzeker over mijzelf geworden, en durf ik met niemand te praten. Ik heb geen werk of opleiding hierdoor, en zit ik dus hele dagen thuis. Inmiddels ben ik 26 jaar.
Weten jullie hoe ik aan vrienden kan komen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |