Ook interessant!quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:50 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
UFC Returns to Ireland on July 19
Met een beetje geluk heb je voor ¤ 120 een retourtje Berlijn en ¤ 150 richting Dublinquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook interessant!
Ben benieuwd wat voor cards het worden, dan eens verder kijken. Berlijn wil ik sowieso nog terug namelijk.
Ik ging voor 87 retour naar Dublinquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Met een beetje geluk heb je voor ¤ 120 een retourtje Berlijn en ¤ 150 richting Dublin
Nice, maar dit event valt in juliquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ging voor 87 retour naar Dublin
True true.. ben vooral benieuwd naar de card en de prijs van de kaartjes.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:06 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nice, maar dit event valt in juli
quote:Berlin, Germany on May 31
Dublin, Ireland on July 19
Stockholm, Sweden on Oct. 4
Istanbul, Turkey on Nov. 22
Ik zou de betekenis vam evade eens opzoekenquote:
en wat is de rest van je budget?quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Met een beetje geluk heb je voor ¤ 120 een retourtje Berlijn en ¤ 150 richting Dublin
Ik kwam het gifje tegen, mocht het je boeien:quote:Op zondag 2 maart 2014 10:44 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Filmpje van rampage doet het niet meer, Chael vs wanderlei zag er wel treurig uit idd...
Rampage, kneusquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik kwam het gifje tegen, mocht het je boeien:
[ afbeelding ]
Rampage slaat M'Pumbu knock-out en terwijl die aan het bijkomen is staat Rampage als een hooligan tegen hem te schreeuwen. Bij de post fight interview pakt hij de microfoon van Jimmy Smith, komt met een WWE-achtig verhaal en wijst en schreeuwt naar King Mo: "You next! You next! You next!"
[ afbeelding ]
Mja
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:19 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik zou de betekenis vam evade eens opzoeken
Vliegticket 125quote:
Toch vind ik het stiekem een beetje leuk. Build up naar Rampage vs. Moquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rampage slaat M'Pumbu knock-out en terwijl die aan het bijkomen is staat Rampage als een hooligan tegen hem te schreeuwen. Bij de post fight interview pakt hij de microfoon van Jimmy Smith, komt met een WWE-achtig verhaal en wijst en schreeuwt naar King Mo: "You next! You next! You next!"
[ afbeelding ]
Mja
zo, kaartje is wel veel geldquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Vliegticket 125
Kaartje 300
3 nachten hotel 225
4 dagen food 150
----------------------------
¤ 800 voor 4 dagen Berlijn + UFC event
Shopping van het vrouwtje buiten beschouwing gelaten.
En dan zit je echt niet in een crappy kamertje of in een crappy seat
Is een schatting he, weet niet wat ze kosten.quote:
Dan zult u dit ook wel vermakelijk vinden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Toch vind ik het stiekem een beetje leuk. Build up naar Rampage vs. Mo
Thanks voor het delen!quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja
BLACK ON BLACK CRIME.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |