Ik heb wat cash op MJ by submissionquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:05 schreef Fenomeno het volgende:
Vrij 50/50 denk, ik gooi zo wat geld op Melvin @ 2.4 iig.
Deze telt niet mee joh.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:08 schreef RipMcPants het volgende:
Kan het nog? Of ben ik te laat?
In ieder geval;
Nelson
Pickett
MJ
Gustafsson
wat is PSV?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:17 schreef Geo4kant het volgende:
Ga de maincard missen.. PSV moet om 20.45
Are you syrillius?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Zo!! Nu een leuke cent verdienen met een Diabate submission
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:18 schreef Broempoe het volgende:
Dames en Heren, mijn picks voor deze avond
Manuwa
Guillard
Seery
Akhmedov
Trolololool
Jup 15 euro inzet --> 165 cashenquote:
Hoeveel geld deze keer?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:18 schreef Broempoe het volgende:
Dames en Heren, mijn picks voor deze avond
Manuwa
Guillard
Seery
Akhmedov
Trolololool
Tuurlijk wel, Latifi wordt gecutquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij is al retired, die gaat niet winnen, joh
WINNEN WINNEN WINNEN zodat mensen mij als een WINNER herinneren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is zijn laatste gevecht, heeft ie al gezegd, waar zit je dan met je kop?
Jij hebt een foto met McGregor en Tate en je was bij GSP's laatste titelgevecht, jij bent eigenlijk al god zelf.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:25 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
WINNEN WINNEN WINNEN zodat mensen mij als een WINNER herinneren.
twee euro en dertig cent, met een potentiële winst van 635 euro. Die underdog parlays is waar het echte geld op te rapen is, iedere kenner weet dat.quote:
Dat word dus niet veel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:28 schreef Broempoe het volgende:
[..]
twee euro en dertig cent, met een potentiële winst van 635 euro. Die underdog parlays is waar het echte geld op te rapen is, iedere kenner weet dat.
Doe ik ook vaak.. laatst nog 450 euro gewonnen, dat was fantastisch!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:28 schreef Broempoe het volgende:
[..]
twee euro en dertig cent, met een potentiële winst van 635 euro. Die underdog parlays is waar het echte geld op te rapen is, iedere kenner weet dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |