Ik ga toch maar voor de Happy Socks.quote:Op maandag 21 april 2014 23:15 schreef apenkont het volgende:
https://www.massdrop.com/buy/orion-harness-leather-belt
orion natural leather belt voor ongeveer 26 euro incl shipping
I will stay in Japan until my new prototype finish… that means no fixed schedule… just wait until it finish. And I also have a little meeting with old friends in Tokyo and Osakaquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:14 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Looks nice over there, how do you define a 'semi-long' trip? Very nice of you to keep us updated, much appreciated.
@warning sign: only in japan, hehe
Besteld, was nog op zoek naar een goede riemquote:Op maandag 21 april 2014 23:15 schreef apenkont het volgende:
https://www.massdrop.com/buy/orion-harness-leather-belt
orion natural leather belt voor ongeveer 26 euro incl shipping
Ik heb zelf een norse aros en een norse arnkell. Die tweede draag ik het vaakst van de twee omdat die wat smaller is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Iemand een goede tip voor een chino?
- Skinny/Slim, Ik heb nu een Rogue Territory SK en qua fit vind ik die perfect
- Niet te dik, basic uiterlijk
- Ongeveer 150 euro
Nicequote:Op woensdag 23 april 2014 15:31 schreef TN-FR het volgende:
Zoals beloofd wat foto's van de vooruitgang na 8 maanden japan blue 0404
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Seht gut ausquote:Op woensdag 23 april 2014 15:31 schreef TN-FR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 april 2014 15:31 schreef TN-FR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tofquote:Op woensdag 23 april 2014 15:31 schreef TN-FR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op woensdag 23 april 2014 15:31 schreef TN-FR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Origamiquote:Op woensdag 23 april 2014 17:55 schreef Bob_lorr het volgende:
New MASA mascot, a lucky piece
[ link | afbeelding ]
Three legged bird origami mascot reflect the concept of the MASA, "Happiness is Simple"quote:
quote:
Nice!quote:Op woensdag 23 april 2014 15:31 schreef TN-FR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel dopequote:Op woensdag 23 april 2014 15:31 schreef TN-FR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
To bad manquote:Op woensdag 23 april 2014 20:33 schreef kipknots het volgende:
[..]
Nice!
Kan er jammer genoeg niet bijzijn bij de meet.
Coolquote:Op woensdag 23 april 2014 17:55 schreef Bob_lorr het volgende:
New MASA mascot, a lucky piece
[ link | afbeelding ]
Welcome back, meeting is 10 mei waarschijnlijk in a'dam ivm denim daysquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:20 schreef MartiniNL het volgende:
Eindelijk weer kunnen inloggen, meeting top! Alleen het weekend van 9-5 ben ik er niet wegens een weekend weg mbt mijn verjaardag. Sanjay heeft m'n mail nog van de vorige mailing toch?
Sowieso. Eerst maar weer op centraal afspreken lijkt me. Wat is handig qua tijd?quote:Op maandag 28 april 2014 21:58 schreef Michhas het volgende:
Wanneer gaan we nou meeten? Het lijkt er op dat 10 mei (volgende week zaterdag) iedereen kan. Let's make it official.
11:00/11:30? Same place in centraal?quote:Op woensdag 30 april 2014 08:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Sowieso. Eerst maar weer op centraal afspreken lijkt me. Wat is handig qua tijd?
Amsterdam toch ivm denimdays?quote:Op woensdag 30 april 2014 11:41 schreef Michhas het volgende:
Waar gaat de meet plaatsvinden dan? Utrecht?
Wat vervelend toch.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:55 schreef JetLife het volgende:
Dat weekend kan ik niet, was helemaal vergeten dat ik dan in Berlijn ben. Volgende keer ben ik er weer bij.
Oja, was me even ontschoten.quote:
Nice, ik kom net terug.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:55 schreef JetLife het volgende:
Dat weekend kan ik niet, was helemaal vergeten dat ik dan in Berlijn ben. Volgende keer ben ik er weer bij.
Kijk even bij blokker misschien hebben ze nog voor 15 euro dalkaarten voor hele dagquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:00 schreef tweemeter het volgende:
Ik ga proberen om op de meet te komen, moet even kijken of ik goedkoop een treinkaartje kan hosselen anders wordt het een beetje een dure grap voor mij.
Loopt niet meer. Misschien dat ik een weekend abo neem. Dat is 29 euro, kan ik ook nog naar mijn ouders.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:41 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Kijk even bij blokker misschien hebben ze nog voor 15 euro dalkaarten voor hele dag
Ben bekend met 14oz, althans, de locatie aan de Neue Schonhauser. Hoe is de andere locatie?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:49 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Nice, ik kom net terug.
Om ontopic te blijven, voor denim moet je 14oz checken. Zieke store, als ik ooit heel rijk word ga ik daar winkelen![]()
M1stral, 0702 weg, copper label weg... Van je geloof gevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |