Sowieso. Eerst maar weer op centraal afspreken lijkt me. Wat is handig qua tijd?quote:Op maandag 28 april 2014 21:58 schreef Michhas het volgende:
Wanneer gaan we nou meeten? Het lijkt er op dat 10 mei (volgende week zaterdag) iedereen kan. Let's make it official.
11:00/11:30? Same place in centraal?quote:Op woensdag 30 april 2014 08:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Sowieso. Eerst maar weer op centraal afspreken lijkt me. Wat is handig qua tijd?
Amsterdam toch ivm denimdays?quote:Op woensdag 30 april 2014 11:41 schreef Michhas het volgende:
Waar gaat de meet plaatsvinden dan? Utrecht?
Wat vervelend toch.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:55 schreef JetLife het volgende:
Dat weekend kan ik niet, was helemaal vergeten dat ik dan in Berlijn ben. Volgende keer ben ik er weer bij.
Oja, was me even ontschoten.quote:
Nice, ik kom net terug.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:55 schreef JetLife het volgende:
Dat weekend kan ik niet, was helemaal vergeten dat ik dan in Berlijn ben. Volgende keer ben ik er weer bij.
Kijk even bij blokker misschien hebben ze nog voor 15 euro dalkaarten voor hele dagquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:00 schreef tweemeter het volgende:
Ik ga proberen om op de meet te komen, moet even kijken of ik goedkoop een treinkaartje kan hosselen anders wordt het een beetje een dure grap voor mij.
Loopt niet meer. Misschien dat ik een weekend abo neem. Dat is 29 euro, kan ik ook nog naar mijn ouders.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:41 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Kijk even bij blokker misschien hebben ze nog voor 15 euro dalkaarten voor hele dag
Ben bekend met 14oz, althans, de locatie aan de Neue Schonhauser. Hoe is de andere locatie?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:49 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Nice, ik kom net terug.
Om ontopic te blijven, voor denim moet je 14oz checken. Zieke store, als ik ooit heel rijk word ga ik daar winkelen![]()
M1stral, 0702 weg, copper label weg... Van je geloof gevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |