Taps toelopend heet het volgens mij. Maar ook dat bekt niet echt lekkerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:08 schreef Bojore het volgende:
Is er eigenlijk een nederlands woord voor taper? Ik kom uit op spits toelopend maar dat rolt niet zo lekker over de tong.
Sanjay houd alles achterquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:28 schreef kipknots het volgende:
Ligt er bij Coef nog iets interessants qua broeken? Als ik op de website kijk valt het nogal tegen.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:50 schreef MartiniNL het volgende:
Terug fietsen na het stappen blijft lastig
[ afbeelding ]
En al gaten in dan ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:50 schreef MartiniNL het volgende:
Terug fietsen na het stappen blijft lastig
[ afbeelding ]
Hehe, nee dat niet. Wel van voren en achter onder de modder, heb hem pas 65 dagen gedragen.. Dus laat het er maar afslijtenquote:
Daarom moet je ook een wat oudere broek meenemen met stappen. Of een goedkope hobbybroek erbij halen...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:17 schreef MartiniNL het volgende:
[..]
Hehe, nee dat niet. Wel van voren en achter onder de modder, heb hem pas 65 dagen gedragen.. Dus laat het er maar afslijten
Denimasa?quote:
Hoeveel wear zit erin eigenlijk?quote:Op zondag 30 maart 2014 15:38 schreef kipknots het volgende:
Jup. Zitten al wel bijna gaten in bij de phonefade jammer genoeg. Nog niet helemaal uit wat ik daarmee ga doen. Iemand tips voor de mooiste manier om dat te laten fixen?
Kleine 7 maand. Slijt sneller dan verwacht, heb twee maanden geleden al een patch tegen de binnenkant gezet (met vliesofix) maar zoek iets permanenters. Maar zit over twee maanden in NYC, mogelijk kunnen ze bij self edge wel wat eraan doen. Heb niet de beste pet op van de locale kleermakers hier.quote:
T ligt er vooral aan wanneer je m wilt dragen. Ik vind zelf 15/16 oz perfect voor Nederlands weer, en 20+ wordt al snel warm in de zomer.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:51 schreef TGun het volgende:
Vraagje: wat zien jullie als minimum "oz" voor een dry? Ik heb dr een op het oog maar die is slechts 11,5 oz..
Oz is het laatste waar ik een spijkerbroek om zou kopen, ik vind de fit en soort stof belangrijker en fijner dan de zwaarte van de stofquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:51 schreef TGun het volgende:
Vraagje: wat zien jullie als minimum "oz" voor een dry? Ik heb dr een op het oog maar die is slechts 11,5 oz..
Okéquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:18 schreef Analoog het volgende:
[..]
T ligt er vooral aan wanneer je m wilt dragen. Ik vind zelf 15/16 oz perfect voor Nederlands weer, en 20+ wordt al snel warm in de zomer.
De meeste 'normale' spijkerbroeken zijn geloof ik rond 11 oz, dus wat dat betreft is 11,5 oz niet te licht.
Wat heb je op t oog btw?
Denim-meet met de FOK! denim-fappers, belooft een denimpeepshow te worden.quote:
11,5 is dikke prima hoor voor de zomer. Over het algemeen is mijn ervaring dat lichtere broeken wat sneller faden. Maar dat is natuurlijk van allerlei factoren afhankelijk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:51 schreef TGun het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |