abonnement Unibet Coolblue
pi_138017611
Even een kopie van m'n OP gemaakt.

Goede avond lieve Fokkers en Fokkerinnen,

ik heb een 'probleem'.

Ik zit tussen maatje 34 en 36 in, ik heb goedkope jeans en dure jeans van allerlei soorten merken (Vero, Seven, Samsoe2, Tommy, C&A, Denham, Maison Scotch, Levi's, vanalles) maar toch zit het allemaal niet al te best.

Wanneer ze net uit de was komen zit het allemaal als gegoten, maar aan het einde van de dag zit het was losjes bij mijn knieën, middel en achterkant benen/kont (heb nogal een dynamische baan waarbij ik veel buk/klim/traploop. Hihaho inb4) om over de volgende dag maar niet te spreken. Nou heb ik geen zin om dure jeans iedere keer te moeten wassen (sowieso geen zin om iedere dag te wassen) nadat ik ze 1 dag heb gedragen en zoek ik dus een jeans (gebaseerd op persoonlijke ervaring) dat niet al na 1 dag dragen begint te lubberen maar gewoon redelijk in vorm blijft. De meeste die ik heb zijn 36 maar bij 34 wil het ook nog wel voorkomen.

Verder houd ik niet zo van stretch dingen omdat die er goedkoop uitzien, en huppel ik ook niet rond in leggings want dat ziet er nog goedkoper uit. Ik zoek gewoon een paar goede jeans die niet na 1 dag al uitgedragen zijn en verder wel comfortabel zitten. Ook wil ik er niet teveel pre-washing in. Als deze jeans ook nog met lengtemaat 28 te koop zou zijn, zou dat al helemaal perfect zijn.

Kom maar op!

Of hoe doen jullie dat bij het kopen, 1 kopen die nét iets te strak zit omdat deze toch uit gaat lopen? Ik koop altijd een die perfect zit omdat ik bang ben dat ik 'm anders toch te klein koop maar de volgende dag zit 'ie kut, wellicht moet ik gewoon echt enkel nog maar 34 en lager aanschaffen maar dan voel ik me een skinny bitch.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 21:34:53 #77
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_138019991
Ik koop in feite een maatje kleiner ivm stretchen van de waist. Hoef ik het ook niet te wassen elke keer. Überhaupt de laatste keer dat ik een broek heb gewassen is een aantal jaren geleden inmiddels. :')
Love will tear us apart (Joy Division)
  vrijdag 21 maart 2014 @ 21:36:13 #78
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_138020075
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:01 schreef don-diablo het volgende:
Nieuwe apc (ps washed black):
[ link | afbeelding ]

Maatje kleiner dan m'n dry ps (30 om 31), maar zit een klein beetje stretch in verwerkt dus zit gelijk al comfortabel. Hopelijk stretcht de waist niet zo mega veel als bij de vorige. Kreeg het relatief eenvoudig dicht, maar denk dat een maatje kleiner niet comfortabel zal zijn rond de thigh en de kuiten.
Maak verdorie nou eens een broek af ja :P
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  zaterdag 22 maart 2014 @ 10:32:10 #79
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_138032682
update van m'n momo: bijna 4 maandjes wear, nog steeds zeer content mee :)
Als vanouds crappy phone-pics, moet toch eens een fatsoenlijke camera aan gaan schaffen.. Op deze foto's komt de kleur niet echt naar voren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26"
Fading slowly.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 11:41:14 #80
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_138034366
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 21:36 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Maak verdorie nou eens een broek af ja :P
Op een gegeven moment wil ik een andere fit en draag ik bepaalde broeken gewoon een stuk minder. Zo ook m'n momotaro. Al vind ik de fit van m'n apc nog steeds oke en zou die graag meer dragen, maar de waist is te groot en moet nog een reparatie uitvoeren.
Love will tear us apart (Joy Division)
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:01:40 #81
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_138057020
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 20:43 schreef Myrr het volgende:
Even een kopie van m'n OP gemaakt.

Goede avond lieve Fokkers en Fokkerinnen,

ik heb een 'probleem'.

Ik zit tussen maatje 34 en 36 in, ik heb goedkope jeans en dure jeans van allerlei soorten merken (Vero, Seven, Samsoe2, Tommy, C&A, Denham, Maison Scotch, Levi's, vanalles) maar toch zit het allemaal niet al te best.

Wanneer ze net uit de was komen zit het allemaal als gegoten, maar aan het einde van de dag zit het was losjes bij mijn knieën, middel en achterkant benen/kont (heb nogal een dynamische baan waarbij ik veel buk/klim/traploop. Hihaho inb4) om over de volgende dag maar niet te spreken. Nou heb ik geen zin om dure jeans iedere keer te moeten wassen (sowieso geen zin om iedere dag te wassen) nadat ik ze 1 dag heb gedragen en zoek ik dus een jeans (gebaseerd op persoonlijke ervaring) dat niet al na 1 dag dragen begint te lubberen maar gewoon redelijk in vorm blijft. De meeste die ik heb zijn 36 maar bij 34 wil het ook nog wel voorkomen.

Verder houd ik niet zo van stretch dingen omdat die er goedkoop uitzien, en huppel ik ook niet rond in leggings want dat ziet er nog goedkoper uit. Ik zoek gewoon een paar goede jeans die niet na 1 dag al uitgedragen zijn en verder wel comfortabel zitten. Ook wil ik er niet teveel pre-washing in. Als deze jeans ook nog met lengtemaat 28 te koop zou zijn, zou dat al helemaal perfect zijn.

Kom maar op!

Of hoe doen jullie dat bij het kopen, 1 kopen die nét iets te strak zit omdat deze toch uit gaat lopen? Ik koop altijd een die perfect zit omdat ik bang ben dat ik 'm anders toch te klein koop maar de volgende dag zit 'ie kut, wellicht moet ik gewoon echt enkel nog maar 34 en lager aanschaffen maar dan voel ik me een skinny bitch.
Als eerst, check de maten gebaseerd op de afmetingen in plaats van wat het kaartje je zegt. Dit is vooral handig als je bijvoorbeeld online een aankoop wilt doen. Veelal klopt de maatvoering niet (undersized/oversized ook wel vanity sizing genoemd). Lengtematen niet op doodstaren, elk respectabel kleermaker kn een broek voor je inkorten, zodoende heb je dus ook meer keus.
Zeker met prewash jeans rekening houden met stretchen van de broek. Een maatje kleiner kopen dus dan degene die jij perfect vind zitten, indien mogelijk.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_138105446
Heb bij mijn linker pijp een rare diagonale lijn lopen waarlangs hij creased waardoor de stacks heel raar lopen iemand een simpele oplossing hiervoor?
pi_138106637
Even kort indirect strijken zou moeten helpen, ik heb gisteravond mijn lht moeten wassen na mijn bezoek aan Disclosure afgelopen vrijdag :(
pi_138106649
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 09:25 schreef apenkont het volgende:
Heb bij mijn linker pijp een rare diagonale lijn lopen waarlangs hij creased waardoor de stacks heel raar lopen iemand een simpele oplossing hiervoor?[ afbeelding ]
Strijken?
pi_138107122
hoe erg een broek ook kan stinken na een fijn feestje :P
pi_138107745
mwe laat die crease gewoon zitten denk ik add vast character later :p
pi_138108361
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:04 schreef apenkont het volgende:
mwe laat die crease gewoon zitten denk ik add vast character later :p
Precies, dit soort dingen maken het juist jóúw broek.

M'n Dry Bones hangt al weer eventjes aan de waslijn, ze heeft nu al meerdere soaks gehad. Het lijkt wel alsof het water van de soaks de vezels 'opent' of iets dergelijks, waardoor ze sneller fadet.
pi_138116154
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 09:25 schreef apenkont het volgende:
Heb bij mijn linker pijp een rare diagonale lijn lopen waarlangs hij creased waardoor de stacks heel raar lopen iemand een simpele oplossing hiervoor?[ afbeelding ]
Gewoon zo laten, heb ik ook bij mijn oldblue dan van mijn kont naar beneden ;)

Wat repair pics:

Hidden rivet is echt hidden/verdwenen :P





Patch want linksonder crotch begint bijna te rippen. Nog steeds geen pro qua naaien, maar het is iets :P





Roping inside:



:*
We fear that which we cannot see
pi_138125752
Looking Good :)

Sneak preview na de wasbeurt..



[ Bericht 27% gewijzigd door MartiniNL op 24-03-2014 19:16:54 ]
  maandag 24 maart 2014 @ 19:22:04 #90
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_138126471
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 15:23 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Gewoon zo laten, heb ik ook bij mijn oldblue dan van mijn kont naar beneden ;)

Wat repair pics:

Hidden rivet is echt hidden/verdwenen :P

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Patch want linksonder crotch begint bijna te rippen. Nog steeds geen pro qua naaien, maar het is iets :P

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Roping inside:

[ link | afbeelding ]

:*
Goede progress (martini ook)

Fix mijn apc :P Wordt de komende tijd vermoedelijk weinig gedragen.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_138128091
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 19:09 schreef MartiniNL het volgende:
Looking Good :)

Sneak preview na de wasbeurt..

[ afbeelding ]
Goede sokken
Faka G
pi_138129509
Thanks, happysocks :)
pi_138131715
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 19:09 schreef MartiniNL het volgende:
Looking Good :)

Sneak preview na de wasbeurt..

[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar full update :)

quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 19:22 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Goede progress (martini ook)

Fix mijn apc :P Wordt de komende tijd vermoedelijk weinig gedragen.
Hahaha is goed maar is wel op eigen risico ;)
We fear that which we cannot see
pi_138157504


pi_138159113
quote:
Die combs zijn ziek O+ ^O^
We fear that which we cannot see
  dinsdag 25 maart 2014 @ 16:48:44 #96
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_138160227
Ziet er goed uit. :Y

Zeg mensen wanneer is de volgende meet? De winter is voorbij en het weer wordt steeds beter.. Goede reden om weer een terras te pakken. ;)
Love will tear us apart (Joy Division)
  woensdag 26 maart 2014 @ 14:23:16 #97
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_138191625
Datumprikkertje doen :P?
#FREEBAJSKORV
pi_138192425
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 14:23 schreef xSanjay het volgende:
Datumprikkertje doen :P?
Do it.
  woensdag 26 maart 2014 @ 15:13:10 #99
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_138193118
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_138193296
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 14:23 schreef xSanjay het volgende:
Datumprikkertje doen :P?
Goed idee.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')