Dat vraagt hij niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:24 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat is het praktisch nut van die bunker?
Is dat van belang dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:24 schreef Hyaenidae het volgende:
dreiging van de russen...jwtquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:24 schreef Hyaenidae het volgende:
Een bunker is een militair verdedigingswerk dat een zekere mate van bescherming biedt tegen beschietingen en bombardementen. Het betreft een zelfstandig, klein verdedigingswerk dat meestal gebouwd is van gewapend beton en soms voorzien is van een schuilkelder. Bunkers hebben meestal een enkelvoudige functie zoals geschutsopstelling, commandopost of schuilplaats.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:24 schreef Hyaenidae het volgende:
Antwoord op zo'n voor de hand liggende vraag geven is toch wel het minste wat je kunt doen als je gratis gebruik wilt maken van andermans kennis.quote:
Ik ga er niet heel erg veel mee doen, hooguit als opslagplaats gebruiken voor mijn militaria-verzameling.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Antwoord op zo'n voor de hand liggende vraag geven is toch wel het minste wat je kunt doen als je gratis gebruik wilt maken van andermans kennis.
Ik heb ooit eens ergens gelezen dat Duitse grond goedkoper is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:27 schreef borbit het volgende:
Als je Nederland aan wil vallen vanuit je bunker zou ik Duitse grond kopen.
Zodat een ander die daar wat langsloopt het er gewoon uit kan jatten. Niet echt slim.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:30 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Ik ga er niet heel erg veel mee doen, hooguit als opslagplaats gebruiken voor mijn militaria-verzameling.
Koop dan gewoon een bunker! Die kosten bijna niks en staan regelmatig te koop.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:30 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Ik ga er niet heel erg veel mee doen, hooguit als opslagplaats gebruiken voor mijn militaria-verzameling.
Dubbele bodemquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:30 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Zodat een ander die daar wat langsloopt het er gewoon uit kan jatten. Niet echt slim.
Dat is mijn plan B, want ik heb het liever dichtbij huis.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een bunker! Die kosten bijna niks en staan regelmatig te koop.
Er staan zowat overal wel bunkers. Uit WOII of de koude oorlog.. Waar zoek je iets?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:34 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Dat is mijn plan B, want ik heb het liever dichtbij huis.
Waar de fuck koop je zoiets? Ik zou best een bunker willen hebben! Mag je er dan ook in wonen. Is de bunker echt van jou of mag de overheid hem gewoon terug claimen in de volgende oorlog?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een bunker! Die kosten bijna niks en staan regelmatig te koop.
Aan de kust in de buurt van Den Haag.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er staan zowat overal wel bunkers. Uit WOII of de koude oorlog.. Waar zoek je iets?
Natuurlijk mag je er verder niks mee in Nederland. Dat zou mooi zijn! Dan zouden mensen de hoge prijzen op de huizenmarkt ontlopen door alternatieven te zoeken!quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:35 schreef borbit het volgende:
[..]
Waar de fuck koop je zoiets? Ik zou best een bunker willen hebben! Mag je er dan ook in wonen. Is de bunker echt van jou of mag de overheid hem gewoon terug claimen in de volgende oorlog?
Stond pas een hele grote bunker uit de koude oorlog te koop in Den Haag.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:36 schreef borbit het volgende:
[..]
Aan de kust in de buurt van Den Haag.
In de buurt van Beek (Gelderland).quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er staan zowat overal wel bunkers. Uit WOII of de koude oorlog.. Waar zoek je iets?
Een blokhut bouwen mag toch zeker wel.. met als excuus dat je er hout gaat opslaan.. ?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je er verder niks mee in Nederland. Dat zou mooi zijn! Dan zouden mensen de hoge prijzen op de huizenmarkt ontlopen door alternatieven te zoeken!
Verder betwijfel ik of het fijn wonen is in een bunker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |