Volgens mij is het toch met een t achteraf gezienquote:
Het is een vervoeging in de voltooid verleden tijd.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:56 schreef Speedball het volgende:
Volgens mij is het toch met een t achteraf gezien
nee toch niet het is de lijdende vorm en niet de vervoeging, met d dus
kut taal
quote:Op maandag 10 maart 2014 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een vervoeging in de voltooid verleden tijd.
Niet mij verbeteren oke?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:56 schreef Speedball het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch met een t achteraf gezien
nee toch niet het is de lijdende vorm en niet de vervoeging, met d dus
kut taal
Geen idee wat het is, wil ik zo houden ook.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:29 schreef Copycat het volgende:
Voor je gemoedsrust kun je de COS en SV beter links laten liggen.
Wat doe je dan in het uto gedeelte van Fok! ?quote:Op maandag 10 maart 2014 16:16 schreef Travel. het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, wil ik zo houden ook.
Voltooid deelwoord. De tijd doet niet eens ter zake (aangezien het een vd is), maar als je wil weten welke werkwoordstijd het is: 'wordt beschuldigd' is ott. Voor een voltooide tijd moet er een hulpwerkwoord van 'hebben' of 'zijn' in staan.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een vervoeging in de voltooid verleden tijd.
En dat treedt het kofschip of het fokschaap in werking.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:45 schreef Mozart13 het volgende:
Voltooid deelwoord. De tijd doet niet eens ter zake (aangezien het een vd is), maar als je wil weten welke werkwoordstijd het is: 'wordt beschuldigd' is ott. Voor een voltooide tijd moet er een hulpwerkwoord van 'hebben' of 'zijn' in staan.
Neeeee, de les is voorbij!quote:Op maandag 10 maart 2014 17:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat treedt het kofschip of het fokschaap in werking.
Wordt gefietst.
Wordt beschuldigd.
Wordt vervolgd?
Netjes beëindigd of abrupt gestopt?quote:
Hahhaa die bonustrack.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:54 schreef R0T29 het volgende:
Krijgen jullie ook geen genoeg van Dre'tje d'r gejank?
Ik heb vakantie en duidelijk te veel tijd....
Daarom mijn allereerste soundboard gemaakt zodat we van Dre'tje kunnen blijven genieten:
[ link | afbeelding ]
Ik kijk op tv en ging hier lezen over Andrea. Mag dat?quote:Op maandag 10 maart 2014 16:53 schreef Speedball het volgende:
[..]
Wat doe je dan in het uto gedeelte van Fok! ?
Ga je nou alles uitleggen? Als ik het zeg is het gewoon goed. Dat is de hoofdregel.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat treedt het kofschip of het fokschaap in werking.
Wordt gefietst.
Wordt beschuldigd.
Wordt vervolgd?
Sorry, ik hoopte ook nog wat over te brengen in plaats van enkel mede te delen.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:22 schreef Travel. het volgende:
Ga je nou alles uitleggen? Als ik het zeg is het gewoon goed. Dat is de hoofdregel.
Als men dt niet snapt dan heeft het ook geen zin om het uit te leggen. Regel 2.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry, ik hoopte ook nog wat over te brengen in plaats van enkel mede te delen.
Je hebt een valide punt.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:24 schreef Travel. het volgende:
Als men dt niet snapt dan heeft het ook geen zin om het uit te leggen. Regel 2.
We triest om hier wel op spelfouten te wijzen,quote:Op maandag 10 maart 2014 16:16 schreef Travel. het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, wil ik zo houden ook.
terwijl je niet eens weet welk subforum je zitquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:12 schreef Travel. het volgende:
Geniet wat meer van het leven meid, er is zo veel mooiers buiten fok. Gr.
Er zijn mensen die gevaarlijker zijn dan Andrea. Dat blijkt maar weerquote:Op maandag 10 maart 2014 13:33 schreef Speedball het volgende:
[..]
Vind het erg raar dat Andrea wordt beschuldigd van bepaalde zaken die niet eens bewezen zijn. Zoiets met een hond kan heftige reacties bij mensen oproepen en gevaarlijk uitpakken voor haar familie en of haarzelf.
Hoe betrouwbaar is een bron ? Hoe check je iets na ? Heb je een journalistieke opleiding gedaan ?
Ik vind dat je gevaarlijk bezig bent en ik zou er nog maar eens goed over nadenken als je een artikel plaatst.
Huh, waar wijs ik niet op spelfouten dan?quote:Op maandag 10 maart 2014 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
We triest om hier wel op spelfouten te wijzen,
[..]
terwijl je niet eens weet welk subforum je zit
Ik wens je veel plezier met fok te doorspitten. Ook een leuk leven.
En om even on topic te gaan
[..]
Er zijn mensen die gevaarlijker zijn dan Andrea. Dat blijkt maar weer
Gr gr
Ga nu maar weg.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:55 schreef Travel. het volgende:
[..]
Huh, waar wijs ik niet op spelfouten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |