Dit zei ze om een punt te maken dat ze het krom vond dat haar vriend boos was op zijn vriendin, door met een ander meisje te zoenen.quote:Tijdens carnaval was ik met een groep vrienden en een stelletje die ik verder niet kende in een café. Die vriend van dat stelletje liet haar links liggen. Dus wij gingen die vriendin op. Op een gegeven moment zoende ze met een meisje en werd haar vriend boos. Toen zoende die vriend met dat meisje om wraak te nemen.
Reden genoeg om het af te kappen.quote:Ik vertrouw haar niet meer.
quote:
20 en 18, blijkbaar ook problemen waar je op die leeftijd tegenaan loopt.quote:
En misschien die vriend wat ze stellig ontkent zoals ik beschreven heb.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
stel je niet aan manze heeft met een meid gebekt.. gast.. serieus.
En dat lijkt me dan ook een goede reden om verder te kijken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:46 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het nogal apart dat zij met een meid gaat zoenen waar haar vriend bij is, maar die even geen aandacht voor haar heeft.
Dan nog, gun dr beetje een wilde tijd af en toe.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:22 schreef Senderious het volgende:
[..]
[..]
20 en 18, blijkbaar ook problemen waar je op die leeftijd tegenaan loopt.
[..]
En misschien die vriend wat ze stellig ontkent zoals ik beschreven heb.
Ja ik vind het zelf ook erg sneu, al ben ik er vergeten bij te vertellen dat die jongen zelf ook aan het flirten was. Maar dan hoor je dat alsnog niet te doen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dat lijkt me dan ook een goede reden om verder te kijken.![]()
Dat soort vrouwen.Nog los van vertrouwensissues en dergelijken.
tsja, zoenen is zoenen weetje, als ik tegen haar zou zeggen dat ik met een gast gezoend zou hebben zou ze ook zoiets hebben van wtf?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:38 schreef Mr.ACE het volgende:
Dude, ze zoent met een andere meid. Who gives a fucking fuck. Als ze nou lesbische gevoelens ontwikkelde zou ik me pas ietwat zorgen gaan maken. Maar indien dit zo is, probeer er nog wel eerst een trio uit te slepen natuurlijk.
Nou,![]()
toedeloeee
![]()
Maar mannen zijn nou eenmaal ook anders dan vrouwen. Ik zie mannen nooit voor de lol met elkaar zoenen, vrouwen wel. En nog meer van zulke bi-trekjes voorbeeldenquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:17 schreef Senderious het volgende:
[..]
tsja, zoenen is zoenen weetje, als ik tegen haar zou zeggen dat ik met een gast gezoend zou hebben zou ze ook zoiets hebben van wtf?
Maar inderdaad, tegen die tijd speel ik in op de trio haha
Ja heel apart.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:46 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het nogal apart dat zij met een meid gaat zoenen waar haar vriend bij is, maar die even geen aandacht voor haar heeft.
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:34 schreef zarGon het volgende:
Jullie hebben geen relatie, strikt genomen mag ze alles doen zonder enige vorm verantwoording richting jou.
Verder snap ik dit niet:
- ze vertelt een verhaal, waarin zij aangeeft dat X zowel met een meisje als een jongen heeft gezoend.
- ze blijkt zelf X te zijn
- ze ontkent gezoend te hebben met de jongen
- like wtf...
Klopt dit een beetje?
In eerste instantie wilde ze volgens mij niet vertellen dat ze X was, ze gaf het toe omdat ik het vroeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:15 schreef KataStrofe het volgende:
Trouwens, volgens het verhaal in je quote heeft ze dan toch juist wél ook met die jongen gezoend, of lees ik het nu scheef?
Vrouwenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:34 schreef zarGon het volgende:
Jullie hebben geen relatie, strikt genomen mag ze alles doen zonder enige vorm verantwoording richting jou.
Verder snap ik dit niet:
- ze vertelt een verhaal, waarin zij aangeeft dat X zowel met een meisje als een jongen heeft gezoend.
- ze blijkt zelf X te zijn
- ze ontkent gezoend te hebben met de jongen
- like wtf...
Klopt dit een beetje?
Zal dus gelul zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:18 schreef Senderious het volgende:
Later zei ze dat die jongen haar wilde zoenen maar dat haar vrienden die gast wegtrokken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |