abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137447659
Hey fokkers,

Een maand geleden nam een meid waarmee ik eerder heb gezeten weer contact met me op, we hebben wat dates gehad en het is ons beide goed bevallen. Nou hadden we dinsdag afgesproken om naar de film te gaan, vervolgens gingen we naar haar huis.
Daar vertelde ze me vervolgens dit:

quote:
Tijdens carnaval was ik met een groep vrienden en een stelletje die ik verder niet kende in een café. Die vriend van dat stelletje liet haar links liggen. Dus wij gingen die vriendin op. Op een gegeven moment zoende ze met een meisje en werd haar vriend boos. Toen zoende die vriend met dat meisje om wraak te nemen.
Dit zei ze om een punt te maken dat ze het krom vond dat haar vriend boos was op zijn vriendin, door met een ander meisje te zoenen.

Ik vroeg aan haar of zij dat meisje was waarmee ze gezoend had, dit was waar, ze ontkende wel stellig dat ze met die jongen had gezoend, ze zei dat die jongen haar wilde zoenen en zei tegenstribbelde en haar vrienden die jongen vervolgens wegtrokken
Ik ben vervolgens boos geworden en zij zei dat ze er erg veel spijt van had. Ik ben daarna naar mijn auto gelopen om weg te rijden, komt ze er ineens naast zitten om me nogmaals te proberen te overtuigen dat ze echt erg veel spijt heeft en niet wil dat ik hierdoor niks meer met haar wil.
Daarna heeft ze nog geappt etc. Hier heb ik neit op gereageerd.

Zoals jullie kunnen lezen bevind ik me nu in een kutsituatie. Ik vind haar best leuk en wilde wat serieus met haar beginnen maar heb nu toch mijn twijfels door wat er is voorgevallen. Ik vertrouw haar niet meer. Ook woont ze niet dichtbij dus heb ik totaal geen kijk van wat ze in het weekend doet. Dus als ik opnieuw wat met haar wil denk ik dat ze het opnieuw zal doen.

Als ik het niet doe neem ik mezelf in bescherming, maar vind ik het heel jammer dat het niks is geworden

Ik ben benieuwd naar jullie kijk hierop, bedankt voor het lezen!
pi_137447689
quote:
Ik vertrouw haar niet meer.
Reden genoeg om het af te kappen.
Google is your friend, abuse your friends
  donderdag 6 maart 2014 @ 14:47:52 #3
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_137447742
jullie hebben geeneens een relatie. net een date gehad...als zij zo eerlijk is dit te vertellen ben je nog niets verloren?

je zegt dat je liever niet hebt dat zoiets weer gebeurt wanneer jullie wel verder gaan.

daarna paai je haar het bed in en lekker ballen die handek...mocht ze het weer flikken dump je haar alsnog
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_137448041
stel je niet aan man :') ze heeft met een meid gebekt.. gast.. serieus.
pi_137448251
Ik neem aan dat je boosheid komt door een vorm van jaloezie. Dit kan ik enigzins begrijpen,als je iemand heel leuk vind deel je die het liefste niet.

Maar gezien jullie geen relatie hebben, en ze je het ook nog eens gewoon verteld... tja dan zou ik er niet te zwaar aan tillen.

Als je haar nu echt niet meer vertrouwd kun je t maar beter afkappen. Anders word je zo'n paranoide vriend.
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:07:31 #6
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_137448328
offtopic: hou oud zijn jullie..?
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:46:10 #7
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_137449454
Ik vind het nogal apart dat zij met een meid gaat zoenen waar haar vriend bij is, maar die even geen aandacht voor haar heeft.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_137449547
Problemen van een 16-jarige. :').
pi_137452828
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:07 schreef goed_volk het volgende:
offtopic: hou oud zijn jullie..?
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:49 schreef Robuustheid het volgende:
Problemen van een 16-jarige. :').
20 en 18, blijkbaar ook problemen waar je op die leeftijd tegenaan loopt.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
stel je niet aan man :') ze heeft met een meid gebekt.. gast.. serieus.
En misschien die vriend wat ze stellig ontkent zoals ik beschreven heb.
pi_137452880
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:46 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het nogal apart dat zij met een meid gaat zoenen waar haar vriend bij is, maar die even geen aandacht voor haar heeft.
En dat lijkt me dan ook een goede reden om verder te kijken. ^O^
Dat soort vrouwen. :') Nog los van vertrouwensissues en dergelijken.
pi_137452996
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:22 schreef Senderious het volgende:

[..]

[..]

20 en 18, blijkbaar ook problemen waar je op die leeftijd tegenaan loopt.

[..]

En misschien die vriend wat ze stellig ontkent zoals ik beschreven heb.
Dan nog, gun dr beetje een wilde tijd af en toe.
Op die leeftijd moet je niet verwachten dat iemand halsstarrig leeft.
pi_137453310
Dude, ze zoent met een andere meid. Who gives a fucking fuck. Als ze nou lesbische gevoelens ontwikkelde zou ik me pas ietwat zorgen gaan maken. Maar indien dit zo is, probeer er nog wel eerst een trio uit te slepen natuurlijk.

Nou, :* :* toedeloeee :* :*
pi_137454397
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:25 schreef Murdera het volgende:

[..]

En dat lijkt me dan ook een goede reden om verder te kijken. ^O^
Dat soort vrouwen. :') Nog los van vertrouwensissues en dergelijken.
Ja ik vind het zelf ook erg sneu, al ben ik er vergeten bij te vertellen dat die jongen zelf ook aan het flirten was. Maar dan hoor je dat alsnog niet te doen.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:38 schreef Mr.ACE het volgende:
Dude, ze zoent met een andere meid. Who gives a fucking fuck. Als ze nou lesbische gevoelens ontwikkelde zou ik me pas ietwat zorgen gaan maken. Maar indien dit zo is, probeer er nog wel eerst een trio uit te slepen natuurlijk.

Nou, :* :* toedeloeee :* :*
tsja, zoenen is zoenen weetje, als ik tegen haar zou zeggen dat ik met een gast gezoend zou hebben zou ze ook zoiets hebben van wtf?
Maar inderdaad, tegen die tijd speel ik in op de trio haha
pi_137454705
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:17 schreef Senderious het volgende:

[..]

tsja, zoenen is zoenen weetje, als ik tegen haar zou zeggen dat ik met een gast gezoend zou hebben zou ze ook zoiets hebben van wtf?
Maar inderdaad, tegen die tijd speel ik in op de trio haha
Maar mannen zijn nou eenmaal ook anders dan vrouwen. Ik zie mannen nooit voor de lol met elkaar zoenen, vrouwen wel. En nog meer van zulke bi-trekjes voorbeelden ;)

Ik zou er niet te zwaar aan tillen. Maar laat haar wel weten dat je je er iniedergeval niet fijn bij voelt. Tenzij je mee mag doen dus.. ;)
pi_137454879
Je hebt nog geen relatie, dus er is nog niks aan de hand. Wees blij dat ze zo eerlijk tegen je is geweest.
pi_137455774
:( God man, wees blij dat ze een beetje gewillig is
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_137456786
Dit topic. :')
pi_137456913
Van drank doen mensen gekke dingen. Als het haar vergeeft geen punt van maken. Anders ander meisje zoeken.
pi_137612943
Ze is blijkbaar nogal een losbol, maar wel eerlijk tegen je. Als je daar niet tegen kan (zo blijkt) dan kun je denk ik maar beter verder kijken. Maar zoals al gezegd, jullie hebben nog niks, dus als je nu al gaat claimen dan belooft dat veel goeds voor de toekomst. Ze is nu (soort van) eerlijk tegen je geweest, maar of ze dat na zo'n reactie zal blijven zijn is ook maar de vraag..

Trouwens, volgens het verhaal in je quote heeft ze dan toch juist wél ook met die jongen gezoend, of lees ik het nu scheef? :?
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_137613481
Jullie hebben geen relatie, strikt genomen mag ze alles doen zonder enige vorm verantwoording richting jou.

Verder snap ik dit niet:
- ze vertelt een verhaal, waarin zij aangeeft dat X zowel met een meisje als een jongen heeft gezoend.
- ze blijkt zelf X te zijn
- ze ontkent gezoend te hebben met de jongen
- like wtf...

Klopt dit een beetje?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2014 12:34:54 ]
pi_137613653
Dit klinkt als relatiestruggles van een brugklasser.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 11 maart 2014 @ 12:43:21 #22
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137613701
- Rotzooi. -

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2014 12:48:49 ]
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_137620071
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:46 schreef Luxuria het volgende:
Ja heel apart.
pi_137658176
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 12:34 schreef zarGon het volgende:
Jullie hebben geen relatie, strikt genomen mag ze alles doen zonder enige vorm verantwoording richting jou.

Verder snap ik dit niet:
- ze vertelt een verhaal, waarin zij aangeeft dat X zowel met een meisje als een jongen heeft gezoend.
- like wtf...

Klopt dit een beetje?
Daar heb je gelijk in.
Inderdaad wtf, klopt wat je zegt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 12:15 schreef KataStrofe het volgende:
Trouwens, volgens het verhaal in je quote heeft ze dan toch juist wél ook met die jongen gezoend, of lees ik het nu scheef? :?
In eerste instantie wilde ze volgens mij niet vertellen dat ze X was, ze gaf het toe omdat ik het vroeg.
Ze vertelde dat om het verhaal minder gecompliceerd te maken, ze wilde een punt maken dat ze het raar vond dat die jongen boos werd omdat zijn vriendin met een ander meisje had gezoend (Zij dus) en zich zo afreageerde.
Later zei ze dat die jongen haar wilde zoenen maar dat haar vrienden die gast wegtrokken..
pi_137658261
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 12:34 schreef zarGon het volgende:

Verder snap ik dit niet:
- like wtf...

Klopt dit een beetje?
Vrouwen :') _O-
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:18 schreef Senderious het volgende:
Later zei ze dat die jongen haar wilde zoenen maar dat haar vrienden die gast wegtrokken..
Zal dus gelul zijn. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')