quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:06 schreef Ransjih het volgende:
hahahaha ze heeft een gebruikte test bij zich, er zit nog zeik aan
van belang is toen Ruud er in kwamquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:06 schreef snetje het volgende:
[..]
Billy is al elke keer ongesteld vanaf het moment dat ze er in kwam ...
Nieuwe trend?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:07 schreef beequeen het volgende:
Ze heeft een gebruikte zwangerschapstest in haar toilettas.
Noumoe! Ik ga vanavond 2 hele lekkere slobberwijnen kopen. GSUSFOCKINGCHRIST!quote:
Ja.quote:
is het wel een oude ???quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:07 schreef Persefoneia het volgende:
Heel belangrijk om in je kist mee te nemen.
Een oude positieve zwangerschapstest.
Ze roept het inderdaad erg vaak, maar ik heb haar ook horen zeggen (tegen Lot) dat ze dan niet ongesteld was, maar dat ze dat dan dacht.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:06 schreef snetje het volgende:
[..]
Billy is al elke keer ongesteld vanaf het moment dat ze er in kwam ...
lach maarquote:
Ik zal wel te oud zijn, te ouderwets, of weet ik veel wat. Maar ik snap er echt helemaal niets meer vanquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:08 schreef PoezeligDing het volgende:
'Wil je met me trouwen'? Kus kus.'Ik vind je echt lief, ik vind je nu nog leuker, de arrogantie dat ie denkt dat ik met hem een kind wil'
Die is echt helemaal van dr padje af!quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:07 schreef Chanel5 het volgende:
Een oude test van vroeger bewaart???? En die neem je mee naar Utopia.... Schiet mij maar lek.
Precies wat ik zei.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:07 schreef PeZu het volgende:
van
http://www.libresse.nl/mi(...)s-je-ongesteld-bent/
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |