in het boek haagse pernoze .quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dit kan ik mij nog wel herinneren.
Maar dat hij zich zo stort op John de Mol en Utopia niet
Ongetwijfeld maar meneer Brown heeft verder niets met de COS te maken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:00 schreef kaya39 het volgende:
Ik denk dat mr brown heel veel weet .
maar als de dorpsgek wordt afgeschilderd omdat te veel weet
en nu roepen de meesten o die gek mot je niet geloven.
Dat denkt ze goed.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:03 schreef Joezi het volgende:
Ze hebben tijdens haar ongesteldheid sex gehad, dus ze kan niet zwanger zijn denkt Bil
Je kan zelfs mét pil zwanger worden. Is niet 100% save.quote:
nee hoor, het kan welquote:
O dan verstond ik het toch goed. Wat een imbeciel! Jezus Christus! 3 keer!quote:
Ja, maar dan nog ben je als vrouw alleen vruchtbaar tijdens de eisprong.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je kan zelfs mét pil zwanger worden. Is niet 100% save.
nee hoor op ieder moment vd cyclusquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:05 schreef Tayu het volgende:
[..]
Als je 2 weken menstrueert, dan kan dat inderdaad.
sorry kusje?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar meneer Brown heeft verder niets met de COS te maken.
Met dat zaad van Ruud kun je geloof ik van alles van verwachtenquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:05 schreef Chanel5 het volgende:
Zaad kan tot 72 uur blijven leven, als je een erg vroege eisprong hebt tja dan....
Ja, dat wist ik. Van Bilyboy dacht ik 1 keer.quote:
Billy is al elke keer ongesteld vanaf het moment dat ze er in kwam ...quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:05 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog ben je als vrouw alleen vruchtbaar tijdens de eisprong.
quote:Vraag jij je af of je tijdens je ongesteldheid toch zwanger kunt worden? Het antwoord is: ja! Je kunt tijdens ieder moment van de menstruatiecyclus zwanger worden. De kans is op sommige momenten kleiner, maar zeker aanwezig. De tijd voor en tijdens de eisprong is de periode tijdens je menstruatiecyclus waarin je bevrucht kunt worden. Als je een korte cyclus hebt, kun je al ovuleren (dus vruchtbaar zijn) tijdens je ongesteldheid en toch zwanger raken.
Als je op de voorgeschreven manier de pil slikt en in je stopweek zit, dan ben je wel beschermd tegen zwangerschap (maar niet tegen SOA’s!). Als je geen anticonceptiepil slikt en niet zwanger wilt worden, gebruik dan een condoom! Twijfel je of je door seks tijdens je ongesteldheid, toch zwanger bent geworden, doe dan een zwangerschapstest of ga naar je huisarts. Lees voordat je een zwangerschapstest doet, goed de bijsluiter!
Op het moment dat je zwanger bent geraakt, kun je nog steeds ongesteld worden. Eigenlijk is dit geen ongesteldheid, maar een ander soort bloeding. Dit bloedverlies kan bijvoorbeeld innestelingsbloed zijn of onttrekkingsbloed. Het bloedverlies van een vrouw die de anticonceptiepil slikt en in haar stopweek zit, noemt men ook wel onttrekkingsbloed. Het is een soort nagemaakte menstruatie. Door pilgebruik wordt de eisprong geremd en kun je niet zwanger raken, maar tijdens de stopweek heb je wel bloedverlies. Dit bloedverlies kan blijven komen als je de pil blijft slikken en tegelijk zwanger bent.
en was ook postitief ?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:06 schreef Ransjih het volgende:
hahahaha ze heeft een gebruikte test bij zich, er zit nog zeik aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |