Soms geloof ik ook niet dat mensen zo dom kunnen zijn. Zij hebben toch ook van die vonkjes tussen verschillende gedeeltes in hun hersenen? Of denken we dat er gewoon niks gebeurt, beetje zoals bij Homer? Ik begrijp er niks meer van, maar als dit nep is kunnen ze acteren als beren.quote:
Nee, jij leest zelf niet goed. Iedere vrouw heeft een cyclus (lang of kort), en alleen tijdens de ovulatie in die cyclus ben je vruchtbaar. Op alle andere dagen niet. Een vrouw kan dus niet op ieder moment in haar cyclus zwanger raken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
lach maar![]()
maar je lacht om je eigen eigenwijsheid
Steve Brown is een doorgesnoven malloot die zich inlaat met gekkies als Micha Kat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:00 schreef kaya39 het volgende:
Ik denk dat mr brown heel veel weet .
maar als de dorpsgek wordt afgeschilderd omdat te veel weet
en nu roepen de meesten o die gek mot je niet geloven.
gioquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:11 schreef Ransjih het volgende:
kwakkwak heeft het goedgekeurd
wie is dat?
Nou kan er nog wel een paar opnoemen daarquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:11 schreef Joezi het volgende:
Mensen als Ruud zouden eigenlijk gedwongen gecastreerd moeten worden, die genen zijn echt een bedreiging voor onze evolutie.
hahaha, hoe komt hij aan die bijnaam, is me helemaal ontgaanquote:
Ja he, wat zijn vrouwen toch gore wezens inderdaad.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:11 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
lekker cossen over menstruatie, kutbloedingen en afgebroken zwangerschappen.
waarom zit ik niet buiten.
stel je eens voor.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:13 schreef laquinquetta het volgende:
En straks wil Billy geen koffie meer, want dan is ze toch zwanger![]()
![]()
I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't diequote:Op donderdag 6 maart 2014 14:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja he, wat zijn vrouwen toch gore wezens inderdaad.
laat maar, jij hebt zo'n bord voor je kop dat het onmogelijk is om jou iets te lerenquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:12 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nee, jij leest zelf niet goed. Iedere vrouw heeft een cyclus (lang of kort), en alleen tijdens de ovulatie in die cyclus ben je vruchtbaar. Op alle andere dagen niet. Een vrouw kan dus niet op ieder moment in haar cyclus zwanger raken.
Als ze zwanger blijkt te zijn, dan zal dat vast van Bram zijn en niet van Ruud?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:14 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
stel je eens voor.
ze is zwanger.
en dan wordt ze emotioneel.
poetin gooi de bom maar
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
laat maar, jij hebt zo'n bord voor je kop dat het onmogelijk is om jou iets te leren![]()
![]()
dit was de laatste keer voorts negeer je totale ignorantie direct
dat was tijdens een bespreking dat iedereen een keer een functie moest bekleden en om alles zo laagdrempelig te houden en niet iemand als baas te zien werd een hoge functie kwakkwak genoemdquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:12 schreef Ransjih het volgende:
[..]
hahaha, hoe komt hij aan die bijnaam, is me helemaal ontgaan
rienk: die baby heeft dan een IQ van negatief
Ik vind dat zo'n enorme zakkenwasser.quote:
ja die spiraal had ze beter aan billy kunnen schenken de egoistquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:14 schreef Persefoneia het volgende:
De boer met groenten.... Andrea weer met haar kruidenspiraal.......
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat was tijdens een bespreking dat iedereen een keer een functie moest bekleden en om alles zo laagdrempelig te houden en niet iemand als baas te zien werd een hoge functie kwakkwak genoemd
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wordt vast een heel lelijk persoon over een jaar of 25...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahahaquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:16 schreef kaya39 het volgende:
[..]
ja die spiraal had ze beter aan billy kunnen schenken de egoist
and very gay.. ik hou er van.. ik mis een relnicht hierinquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n enorme zakkenwasser.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:11 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Misschien had ze die wel meegenomen om een zwangerschap te faken daar. Soort van voorbedachte rade om iemand er in te luizen
[ afbeelding ]
Oh hemel Willem in de kas als hij maar niet zoek raaktquote:
ze heeft een boek gekregen van JDMquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Willem : Heb je advies gehad van iemand die er verstand van heeft?
Andrea: Nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |