Je hebt ook aanhangertjes die minder dan 200 kilo wegen, hoor.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:38 schreef ecktebaas123 het volgende:
Is dit een serieus topic? Met een cuore 1.0 een aanhanger trekken ?!!!!
Volgens mij heeft zo een cuore al moeite met 4 personen te vervoeren laat staan nog een aanhangwagen met lading
Koop gewoon een diesel bestelbus ofzo en trek daarmee wat je wilt
Hoever je in je recht staat, is zo moeilijk te beoordelen. Heb je een aankoop keuring gedaan, of ben je op blind vertrouwen gegaan? Zomaar je geld terug gaat namelijk niet in Nederland, er zitten wat haken en ogen aan het ontbinden van een koop. Maar daar zou je onze buren van Werk, Geldzaken & Recht voor moeten hebbenquote:Op zondag 9 maart 2014 18:08 schreef cuore1999 het volgende:
Hier zit meestal maar 1 persoon in, en zoals op de bumper te zien heeft er een trekhaak onder gezeten.
Een diesel "gewoon"dit ding is maar 15,50 belasting en 6.76 verzekering, kan me dit net permiteren, dus heel soms even benzine en rijden maar.
Chuck die eerste garage kwam hij van, 2de garage liet ik even onderkant keuren voor 20 euro en ikzelf heb die trekhaak partikulier van een andere cuore gekocht woensdag jl. met ijzeren platen voor binnenin kofferbak daar de bouten door etc. alles kompleet ik zag die cuore waar hij af gehaald is, busjes, bouten moeren alles is erbij en de gaten passen, het onderste gat op die foto oftewel hart ongeveer op 83 cm en middenschroeven/plaat hart op 20 cm, al die gaten zitten al in deze bodemplaat.
Maar dus die garage de balk vernieuwen of ik die 1150 terug morgen, ppff en ikw as zo blij, we zullen zien.
Wereldvreemde....quote:Op zondag 9 maart 2014 17:38 schreef ecktebaas123 het volgende:
Volgens mij heeft zo een cuore al moeite met 4 personen te vervoeren laat staan nog een aanhangwagen met lading
Al koop je bij een dealer het ontslaat je niet van je onderzoeksplicht.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:43 schreef zuigmarmot het volgende:
als je hem bij een garagebedrijf/ dealer hebt gekocht, mag je ervan uitgaan dat deze verstand van zaken
heeft. Je mag ervan uitgaan dat je met de auto die je aanschaft veilig op de openbare weg mag en kan,mits dit niet expliciet aan je wordt verteld.
Dit gebrek is niet plots ontstaan dit gebrek was aanwezig ten de auto je werd verkocht.
Heb je particulier gekocht, dan heb je een probleem en ben je aangewezen op coulance van de verkoper
onzin een 2cv of kever trek ik ook aanhanger mee. en waar dikke volvo's hun koppeling staan te verbranden trek ik met 34pk een boot uit het water. (boot en trailer zijn meer dan 750 kg officieel)quote:Op zondag 9 maart 2014 17:38 schreef ecktebaas123 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door T42 op 09-03-2014 23:25:46 ]
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:14 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wereldvreemde....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat klopt, maar dat rijkt voor een consument maar tot een bepaalde hoogte, en dat is alles wat de consument rederlijkwijs ter plaatse kan controleren. Dus komt in de praktijk neer op kilometerstand vragen, uiterlijke kenmerken zoals deuken e.d en alles wat duidelijk komt bovendrijven bij een proefritquote:Op zondag 9 maart 2014 23:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Al koop je bij een dealer het ontslaat je niet van je onderzoeksplicht.
Een kuub zand achter een WagonR?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:35 schreef cuore1999 het volgende:
Een 1000 cc suzuki wagon r v 1998 en 4 jr lang heb ik een aanhanger er achter gehad met grote schuren, honderden grote 5 en 6 cm dikke betontegels v 25 kg per stuk tot een kuub zand
Doet me meteen denken aan die James bond scene in frankrijk met die mini'squote:Op maandag 10 maart 2014 16:24 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Een kuub zand achter een WagonR?Een kuub droog zand is zo'n 1500 kg, dat ding mag 1000 kg geremd hebben, dus daar zit je al 50% overheen en dan moet er nog een aanhanger omheen.
Mensen die zoiets moedwillig achter zo'n frikandel hangen moeten ze meteen hun rijbewijs voor 10 jaar afnemen.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:24 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Een kuub zand achter een WagonR?Een kuub droog zand is zo'n 1500 kg, dat ding mag 1000 kg geremd hebben, dus daar zit je al 50% overheen en dan moet er nog een aanhanger omheen.
Haha stoer!quote:Op zondag 9 maart 2014 23:48 schreef cuore1999 het volgende:
Mijn hond in haar aanhanger, ik kocht een freebird in lopikerkapel, 2 wielige as in hoorn en maakte de bak v.d. freebird op die 2 wielige as, uit plexi heb ik die kap gezaagt, roostertje erin, hele dikke isolatie hele binnenkant en madam haar kussen erin, ruimte genoeg, maar ze wilde naar buiten kijken :-) lief he, slik slik...ze is niet meer, heb 4 zonen, zij was mijn hondendochter en zo trouw als maar kan, die schat!!!!!
[ afbeelding ]
Dat zei je niet. Ik heb je letterlijk geciteerd. Vandaar dus dat ik ook schrok. Doet er verder ook niet toe.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:21 schreef cuore1999 het volgende:
ik zei een kuub zand ik 3 keer (3 ritten)
En dat zegt natuurlijk niets, haha!quote:Op maandag 10 maart 2014 18:21 schreef cuore1999 het volgende:
Hahahaha mijn rijbewijs afnemen rij al 41 jaar van mercedusbussen met aanhangers tot spitfire's (80tige jaren), nog nooit een ongeluk gehad, alleen rijdend naar oa. passau, leipzich, zwitserland, spanje, alles ondernomen.
Het lager op de drukgroep, misschien?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:20 schreef cuore1999 het volgende:
En nu de volgende vraag, gisteren heb ik voor het eerst weer gereden en onder het schakelen kraakt de koppelingpendaal het klinkt net als oude vering van een stoel of zo.
Dit heb ik nu met een koude motor weer geprobeerd bij stilstand en binnenin hoorde ik nu niets maar
met de deur open hoor ik een krakend geluid wegkomen onder de motorkap.
Is dit ook normaal en geen drukgroep o.i.d. die het snel begeeft???
As. maandag wordt hij gelukkig goed gelast bij de desbetreffende garage op hun kosten dat is goed.
zulke aanhangers trek ik met een fietsquote:Op zondag 9 maart 2014 20:14 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wereldvreemde....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zal wel moeten als je niet meer dan een fiets hebt.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:35 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
zulke aanhangers trek ik met een fiets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |