Jij hebt mijn dag gemaaktquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:05 schreef cuore1999 het volgende:
net reageerde ik op zuigmarmot (die naam sjee de jeugd hedendaags) met bovengenoemde tekst mbt oliekoeler.
Dit ja....quote:
krijgen wij als dank koekjes gebakken op grootmoeders wijze?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:08 schreef cuore1999 het volgende:
hahahahha dank je wel en jij/jullie de mijne , toch leuk om van een oma komplimentjes te krijgen niet. daaaaag, nu zoeken hoe af te melden.
ALT - F4.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:08 schreef cuore1999 het volgende:
hahahahha dank je wel en jij/jullie de mijne , toch leuk om van een oma komplimentjes te krijgen niet. daaaaag, nu zoeken hoe af te melden.
Gefeliciteerd, je eerste orgasme!quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:28 schreef Braddie het volgende:
Mijn lachspieren, mensen, wat gebeurd hier
Cookieeees...quote:
jeugdquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:05 schreef cuore1999 het volgende:
net reageerde ik op zuigmarmot (die naam sjee de jeugd hedendaags) met bovengenoemde tekst mbt oliekoeler.
Er zijn twee type's Cuore, een waar een trekhaak onder kan, en een waar het niet kan. Let hier goed op. Daar zijn wij namelijk ook nat op gegaanquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:51 schreef cuore1999 het volgende:
Fer de trekhaak was maar 70 euro dus die zet je er zelf voor niets onder, dat kan iedere vrouw als ze even aanpakt.
Als die foto een beetje reprenstatief is voor de werkelijke locatie dan lijkt het mij op het eerste ook een hulplangsbalk, = 4E of te wel 50% mag weg gerot zijn. Meer foto's of een daadwerkelijke blik verteld meer. Is het dus niet handiger om even langs je garage te gaan met de vraag mag dit voor de APK? Nee= auto afkeur, en dan kun je beter opzoek naar wat anders, want dragende delen vervangen is pleuris duur.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:49 schreef cuore1999 het volgende:
Tja als je budget niet toereikend is voor een duurder, dan moet je soms wat, een vriendin kocht een twingo van 1993 voor 450 en rijd al 3 jaar zonder verrotte bodem etc.
eXplorer1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bent U ergens !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb nu de foto van de hele balk open, drukte er zo doorheen, mag ik nogmaals je emailadres zodat die foto erop gezet kan worden, want ditttt mag niet, dragende gedeeltes (schokbreker zit eraan) zegt het rdw het volgende over........
Bij herstellen geldt dat op niet dragende delen gelast mag worden, dragende delen moeten vervangen worden. Aan delen waar andere constructies bevestigd zitten worden bij de APK keuring andere eisen gesteld. Deze delen mogen over het algemeen geen roest bevatten.
en echt nu is het helemaal open.
vriendelijke groet M
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |