De video werkt gewoon als je hem aanklikt..quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:32 schreef cuore1999 het volgende:
Dank je hartelijk maar er staat: deze video is momentele niet meer beschikbaar.
Ja idd... Fijn he dat wereldwijde web...quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:33 schreef cuore1999 het volgende:
okeeee, hahah dus conclusie ik moet ergens op internet een foto zetten, die de hele wereld kan zien, dat is komisch een stuk vloer van een auto.
Ok, weet je hoe je een foto moet emailen? dan zet ik er het er wel op voor je (PM/DM mij als je dit wil, dan stuur ik je mijn emailadres).quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:35 schreef cuore1999 het volgende:
jaaa en bij mij dus niet, ik klikte door na die tekst en zag allemaal teksten, nogmaals...of ik wordt hier gehackt oid.
Dan moet je even op de tekst onder de video klikken, dan stuurt ie je naar youtube met de juiste videoquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:36 schreef cuore1999 het volgende:
nee echt een zwarte afbeelding van dat video scherm met die tekst , momenteel niet beschikbaar etc etc
Mijn oproepjes aan vrouwen..?? Die doe ik heulemaal nooit....quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:42 schreef cuore1999 het volgende:
ooo dat was explorer 1 met die hulp jouw forum teksten zijn wel mbt auto;s ik keek per ongelijk naar snowballed en lachte om zijn oproepjes naar vrouwen, ik ben niet zo;n type vrouw maar serieus.
Leuk toch? Dat ook de oudere mensen massaal gaan internetten, ik vind het wel wat hebben hoor.quote:
Geen sorry nodig hoor.. de ene is net iets beter in uitleggen dan een ander..quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:48 schreef cuore1999 het volgende:
onee snowballed het is niet negatief bedoeld, ieder mens is vrij in zijn/haar keuzes, ik moest alleen lachen en dacht, wat ene wereld en jeugd, geen slechte gedachten anders zou ik jou niet mijn autofoto willen mailen, vond juist lief dat iemand ook zooo anders en behulpzaam is. sorry!!!!
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:52 schreef cuore1999 het volgende:
Hahahaha Don (leuke naam heet mijn 50 jrg neef ook)
...
De eerdere berichten wist een mod wel.. Ik heb het al even aangegeven.. (uitroepteken onderaan het forum) die bekommeren zich er wel even om, daar hoef/kun je zelf niets aan doen..quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:59 schreef cuore1999 het volgende:
hihihi zie mij, ik probeer eerdere berichten te wissen, dat lukt dus ook niet, ik ga lunchen.....
maar echt ene gat is echt iets open.
dat is toch een draagbalk?
Zou ik me niet zo druk over maken. Je mag toch geen zware aanhanger achter een Cuore hangen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:02 schreef cuore1999 het volgende:
Jaa die maak ik er zelf onder en stopte nu door dat gat wat ervoor zit, rukt die aanhanger dat niet verder open, scheureffect, hoewel de trekhaak met 4 bouten en nusjes door de vloer gaat en ook nog waar hij net onder de bumper uitsteekt achter een haak komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |