Ik vier het niet meer sinds een paar jaar maar dat helpt niet, want nu stuurt ze op mijn verjaardag per e-mail haar uitnodiging rond. Dat is toch raar en niet gepast, of ligt het aan mij?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:33 schreef Re het volgende:
circle of death
maar verder... wat maakt het irritant, dat jij even niet meer het centrum van de aandacht bent of iets?
Dat ligt niet aan jou, zij is een kopstuk in het grote wereldwijde complot wat er momenteel aan de gang is om jouw leven tot een hel te maken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:37 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik vier het niet meer sinds een paar jaar maar dat helpt niet, want nu stuurt ze op mijn verjaardag per e-mail haar uitnodiging rond. Dat is toch raar en niet gepast, of ligt het aan mij?
Het is toch wel te gek van woorden hoor, man man man.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:37 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik vier het niet meer sinds een paar jaar maar dat helpt niet, want nu stuurt ze op mijn verjaardag per e-mail haar uitnodiging rond. Dat is toch raar en niet gepast, of ligt het aan mij?
misschien is het haar traditie en gebruikt ze jouw dag als referentie, zo van: ah de uitnodigingen moeten er weer uit, hoplaquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:37 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Godver, het gaat steeds erger worden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:37 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Haha, wat pijnlijk herkenbaar dit trouwens.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:33 schreef Individual het volgende:
Five rules for dealing with Dutch birthdays
Zo te zien heb je met allebei evenveel moeiet want het is onderdeel van het grote complot om jouw leven tot een hellllll te maken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:44 schreef Loekie1 het volgende:
Een andere schoonzus gaat op mijn stoel zitten als ik even naar de keuken loop en een zus van weer een andere schoonzus heeft zelfmoord gepleegd op mijn verjaardag.
De antichrist!quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:44 schreef Loekie1 het volgende:
Een andere schoonzus gaat op mijn stoel zitten als ik even naar de keuken loop
Allemaal kutschoonzussen, doodgaan op jouw verjaardag terwijl het om jou zou moeten draaien, hoe durft zequote:Op donderdag 6 maart 2014 11:44 schreef Loekie1 het volgende:
Een andere schoonzus gaat op mijn stoel zitten als ik even naar de keuken loop en een zus van weer een andere schoonzus heeft zelfmoord gepleegd op mijn verjaardag.
Zo, dat wou ik even kwijt.
Ze doen het wel echt allemaal om je te pesten he? Dat je dat piktquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:44 schreef Loekie1 het volgende:
zus van weer een andere schoonzus heeft zelfmoord gepleegd op mijn verjaardag.
Die strenge rangorde moet er hard worden ingeslagen!quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:44 schreef Loekie1 het volgende:
Een andere schoonzus gaat op mijn stoel zitten als ik even naar de keuken loop
Daar zijn we voor.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:54 schreef Loekie1 het volgende:
Je gaat dit soort dingen toch opkroppen en ik ben blij dat jullie zo hartverwarmend reageren.
Daar zullen ze vast ook wel kutschoonzussen hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:57 schreef Nat-Water het volgende:
Dit topic is echt wel de definitie van first world problems. Man man man..
Leg dit maar eens uit in een krottenwijk in Afrika
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |