Stond dat niet al in de vooraf ingevulde aangifte? Bij mij hoefde ik alleen maar op akkoord te klikken, ideaal! (En ja, de betaalde rente vul je inderdaad in bij aftrekbare rente.)quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:14 schreef egelhond het volgende:
Ik ben de belastingaangifte aan het doen.
Klein vraagje waar ik het niet zeker weet. (vast een stomme vraag)
Dit zijn mijn gegevens van mijn hypotheek en het belastingprogramma:
[ afbeelding ]
Aegon hypotheek - Eigenwoningschuld 131.502 euro - Aftrekbare hypotheekrente (?)
Bij aftrekbare hypotheekrente, moet ik daar 6605 invullen? Of mag ik de aflossingen meetellen?
Moet ik uberhaupt de 1214 euro aflossingen ergens invullen?
Alvast bedankt.
Waarom moet ik langs komen? Alleen voor de eierekoeken?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Jij zegt het, wanneer kom je langs? De eierkoeken zijn heerlijk vers
nopequote:Op zondag 9 maart 2014 11:11 schreef donald_dick het volgende:
een verplichte rijbewijskeuring van iemand onder 75 jaar is nog steeds niet aftrekbaar?
quote:Op zondag 9 maart 2014 10:34 schreef Probability het volgende:
Handige site: http://www.wijzeringeldza(...)ngaangifte-doen.aspx
Kijk ook eens op www.Belastingdienst.nlquote:Op zondag 9 maart 2014 10:34 schreef Probability het volgende:
Handige site: http://www.wijzeringeldza(...)ngaangifte-doen.aspx
Lijkt me een goed begin. En dan kunnen we eens over koetjes en kalfjes babbelen.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:25 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Waarom moet ik langs komen? Alleen voor de eierekoeken?
Heb het even getest, maar je kan nog steeds gewoon apart aangifte doen. Wel alles 100% vermelden en dan verdeling aangeven, maar dat is al een aantal jaren zo.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:10 schreef kaputwiehund het volgende:
Is het nieuw dat je als fiscale partners verplicht bent om samen aangifte te doen. Voorheen kon dat apart zolang je samen maar alles aangaf. Dus wel fiscaal partnerschap, maar aparte aangifte
Als ouder mag je niet de studiekosten van een kind aftrekken. Behalve als het aan te merken is als levensonderhoud (geen kinderbijslag/geen stufi etc.)quote:Op maandag 10 maart 2014 09:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja. Anders is het aftrekbaar bij je ouders.
Niet aftrekbaar..zo maak ik het ook op uit deze context.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:04 schreef D662 het volgende:
Met studiefinanciering is die drempel inderdaad lastig te halen.
Heb ik nog een vraag waar ik al jaren mee zit en waar ik geen eenduidig antwoord op kan vinden. In box 3 kan je schulden volgens de wet studiefinanciering opgeven. Valt de prestatiebeurs op het moment van studeren nou wel of niet onder schulden volgens de wet studiefinanciering?
Enkele topics op FOK zeggen van wel, de telefoniste van de DUO zegt van niet. Is er iemand die hierop een onderbouwd antwoord kan geven?
Heb ik geen tijd voor.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:52 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Lijkt me een goed begin. En dan kunnen we eens over koetjes en kalfjes babbelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |