quote:
Ben jij snugger dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zou heel snugger zijn als ik hier zelf die post maak en er vervolgens zelf achter zou zitten hé..
Ik denk dat het gewoon een lurker is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zou heel snugger zijn als ik hier zelf die post maak en er vervolgens zelf achter zou zitten hé..
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:22 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon een lurker is.
Succes met de verkoop jongensquote:Afbouw WORP week 11 gestopt
Doordat er zeer mooi weer wordt verwacht deze week en aanstaande weekend, hebben we in samenspraak met replenishment ervoor gezorgd dat assortimentsgroep diepvries ijs/gebak niet verder wordt geminimaliseerd.
Alleen WWM
Daarnaast zien we dat de winkels zo leeg zijn dat we de restvoorraden zullen ruimen naar de WWM winkels
Afzender: Diepvries Team
quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:50 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Komt er ook al barbecuevlees binnen soms....?![]()
Waarom krijgen franchisers dan niet? Door dat gedoe met de kosten voor transport of hebben ze dat al uitgevochten?quote:
nieuw bericht was vrijdag.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:15 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, volgens het taakbericht zou iedere winkel het op de donderdag ontvangen.
Plus die foto die na 5 minuten nadat ik 'm hier had geplaatst op FB stond.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:22 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon een lurker is.
las het net.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:19 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, maar die stond pas online nadat ik SSC had gemaakt en HB levering had gehad. Dus vandaar.
Omdat franshise dat niet zo leuk vind meestal.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom krijgen franchisers dan niet? Door dat gedoe met de kosten voor transport of hebben ze dat al uitgevochten?
Hoeveel meter en hoe lang was je er mee bezig?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:21 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Omdat franshise dat niet zo leuk vind meestal.
De diepvries worp heb ik vandaag al gedaan OMDAT hij dus zo leeg was en heb alles met de hand besteld wat nieuw bij ons is maar bij grote winkels al standaard assortiment. Alles wat ze nog willen induwen en geen assortiment is kan meteen het DV-actie eiland in
4 kasten. Denk ongeveer een uurtje. Hij moet morgen nog wel even afgestickerd worden want de nieuwe stickers waren natuurlijk nog niet binnen. Maar dat is het werk niet meer half uurtje ofzo.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:23 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hoeveel meter en hoe lang was je er mee bezig?
Ik doe 'm maandag.
Bekende url voor de salaristabel inderdaadquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:02 schreef d4v1d het volgende:
http://ahbelike.blogspot.(...)14-albert-heijn.html
Die tabel is gejat uit de OP volgensmij. En de salaristabel op het andere tabje heeft ook precies dezelfde url als in de OP
Wie zit erachter
Niet dat het uitmaakt
Kosten voor opslag bedoel je. Volgens mij botert het nog steeds niet helemaal tussen de appie en de franchisersquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom krijgen franchisers dan niet? Door dat gedoe met de kosten voor transport of hebben ze dat al uitgevochten?
Oh dat valt nog mee.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:30 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
4 kasten. Denk ongeveer een uurtje. Hij moet morgen nog wel even afgestickerd worden want de nieuwe stickers waren natuurlijk nog niet binnen. Maar dat is het werk niet meer half uurtje ofzo.
Het nare van diepvries is dat als je hem pas op maandag doet dat nieuwe producten altijd al op zaterdag binnenkomen als het AAH assortiment is.
Wat denk je dat er in een kleine winkel met een krat met 12 zakjes nasigroente gebeurt?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:29 schreef d4v1d het volgende:
Waarom zit soms op panklaar maar 2 dingen in een kratje waar er makkelijk 1 of 2 meer in kunnen? Vooral bij champignons maar ook die nasi groente in dat bakje past meer bij.
Wat is de gedachte hierachter? Spinazie, boerenkool etc. zitten wel weer helemaal vol..
True, Maar bv die champigions zouden dan ook gewoon in een kleiner kratje kunnen zodat het minder ruimte ineemt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat denk je dat er in een kleine winkel met een krat met 12 zakjes nasigroente gebeurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |