Die zijn wel goed te doen idd.quote:
Ja, zeker nu, hehequote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Die zijn wel goed te doen idd.
Worden jullie trouwens ook altijd zo dorstig na het roken van een joint?
Jep. Ik drink tijdens mijn joint ook veelquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Die zijn wel goed te doen idd.
Worden jullie trouwens ook altijd zo dorstig na het roken van een joint?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ben wel benieuwd naar wat ik gerookt heb eigenlijk. Zal er nooit achterkomen.
Het shagdeel was Pall Mall. De wiet kan werkelijk alles zijnquote:
Ja echt vet kut. Maar beneden is ook niet beter.. 4 mannen die halo spelen op de beamerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Luiheid na het roken van een joint... Herkenbaar.
Die gamers ook altijdquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja echt vet kut. Maar beneden is ook niet beter.. 4 mannen die halo spelen op de beamer
Jepquote:
Channiequote:
Idd, lekker chillenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JepIk hoop dat ze straks nog boven komen chillen. Maar denk 't niet. Ik ga over half uurtje wel naar hun toe haha
[..]
ChannieLekker een tjoepie aan het roken?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:27 schreef bondage het volgende:
Een tjoepie? Is dat Channienees voor joint?
Ben erg stoned Amalientje appelsientje....lig onderuit gezakt,pyamaatje aan,dikke tjoepie aan me lip hangen...en jij?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JepIk hoop dat ze straks nog boven komen chillen. Maar denk 't niet. Ik ga over half uurtje wel naar hun toe haha
[..]
ChannieLekker een tjoepie aan het roken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |