quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga een half jaar oude joint roken. Ben benieuwd.
Ik ben zelf niet zo'n fan van oude shag en oude wietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
Smaakt nog hetzelfde als een van zijn matties ruim een half jaar geleden en ik voel me licht stoned. Naaaice.
Ik heb ook al ruim een half jaar niet meer gerookt/gesmoked (paar trekjes, maar die tellen niet), misschien dat het daarom effect heeft.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo'n fan van oude shag en oude wietDe shag vind ik smerig en de wiet te weinig effect hebben.
Ik ben ook een keer een ruime tijd gestopt en de eerste joint die ik daarna rookte sloeg behoorlijk aan, heeft er idd vast mee te maken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb ook al ruim een half jaar niet meer gerookt/gesmoked (paar trekjes, maar die tellen niet), misschien dat het daarom effect heeft.
Besef me net trouwens dat de wiet die er inzit minstens driekwart jaar oud is.
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer een ruime tijd gestopt en de eerste joint die ik daarna rookte sloeg behoorlijk aan, heeft er idd vast mee te maken.
Maar ach, als het effect heeft en je het niet ranzig vind is er weinig aan de hand natuurlijk
Dat is soms best leuk.quote:
Die zou je voor de grap moeten flashen...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
Grappig wel. Kan niet binnen smoken dus dat doe ik op het platte dak. Kijk vanuit daar recht op een kapel en de kamers van een aantal paters. Zie ze soms zelfs zitten. Sorry God.
God heeft ons de de plant genaamd hennep gegeven. Hij ziet het vast als waardering dat we daar dankbaar gebruik van maken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
Grappig wel. Kan niet binnen smoken dus dat doe ik op het platte dak. Kijk vanuit daar recht op een kapel en de kamers van een aantal paters. Zie ze soms zelfs zitten. Sorry God.
Nicequote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:02 schreef bondage het volgende:
Nichtje is net opgehaald door haar moeder. Zo ff een jointje fixen
Die zijn wel goed te doen idd.quote:
Ja, zeker nu, hehequote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Die zijn wel goed te doen idd.
Worden jullie trouwens ook altijd zo dorstig na het roken van een joint?
Jep. Ik drink tijdens mijn joint ook veelquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Die zijn wel goed te doen idd.
Worden jullie trouwens ook altijd zo dorstig na het roken van een joint?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ben wel benieuwd naar wat ik gerookt heb eigenlijk. Zal er nooit achterkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |