Ooh lol nooit op gevallenquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:08 schreef Channie83 het volgende:
[..]
dat ben ik altijd wel
[..]
altijd weer de hebberige kutrussen....
met mijn uiterlijk val ik ook niet opquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:14 schreef klawie het volgende:
[..]
En dat ligt niet aan je uiterlijk
Zag een mooie foto in us
Nou als je langs loopt val je echt wel op hoor wees saar maar niet bang voorquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:15 schreef Channie83 het volgende:
[..]
met mijn uiterlijk val ik ook niet op
ja ik maak me daar niet druk om ,of ik opval of niet als ik langs loop.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:37 schreef klawie het volgende:
[..]
Nou als je langs loopt val je echt wel op hoor wees saar maar niet bang voor
9gagquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:54 schreef BaasBanaan het volgende:
jeetje, wat duurt het lang voordat je weer mag posten bij 9gag. Kutsite.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:32 schreef FL_Freak het volgende:
9gag was wel een tijdje leuk maar tegenwoordig erg saai.
Goeiemorregen is geen goed woord. Omdat er regen inzit....ER ZIT REGEN IN AMAquote:
btb is it youquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:43 schreef AssiMar. het volgende:
Goeiemorregen is geen goed woord. Omdat er regen inzit. behalve als je van regen houdt. Dan is het wel goed. Maar de meeste mensen houden van zon. dus waarom zeg je niet zonnige morgen?
goede morgen kan ook. maar misschien heb je morgen pas een goede morgen. of alleen een goede ochtend (=morgen) en een slechte middag/avond.
Dus als je weekend hebt en je zegt goedemorgen en wordt pas rond het middaguur wakker. heb je dus een goede morgen gehad. want slapen is fijn! maar in de middag wordt je wakker! en dat is soms niet fijn
deze is wel erg lekker en niet droog maar smeuig. vers appeltje erin....ik ga het nu maar maken want ik dut in door het zonnetje in mijn smoeltjequote:Op donderdag 6 maart 2014 15:28 schreef Amarantha het volgende:
Lekker. Ook al ben ik niet zo'n fan van cake
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |