Haha nee hoorquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:37 schreef Channie83 het volgende:
[..]
wel schattig.....iedereen wilt je zeker altijd knuffelen/kroelen?
Uhm zijn wel meer mensen klein. Al mijn vrouwelijke huisgenoten zijn onder de 1,70quote:
ik ben ook de kleinste van de andere 9 broers/zussen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm zijn wel meer mensen klein. Al mijn vrouwelijke huisgenoten zijn onder de 1,70
Gek genoeg vonden mensen mij een paar jaar terug nog klein (was ik ongeveer net zo groot) maar dat hoor ik nu niet meer zo vaakquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:41 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ik ben ook de kleinste van de andere 9 broers/zussen.
hahaha das goeie...slaap lekkertjesssquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gek genoeg vonden mensen mij een paar jaar terug nog klein (was ik ongeveer net zo groot) maar dat hoor ik nu niet meer zo vaakMaar ik ga slapen. Trusten
dat ben ik altijd welquote:
altijd weer de hebberige kutrussen....quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik geef je een knuffel en je pakt gelijk heel mijn hebben en doen
Ooh lol nooit op gevallenquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:08 schreef Channie83 het volgende:
[..]
dat ben ik altijd wel
[..]
altijd weer de hebberige kutrussen....
met mijn uiterlijk val ik ook niet opquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:14 schreef klawie het volgende:
[..]
En dat ligt niet aan je uiterlijk
Zag een mooie foto in us
Nou als je langs loopt val je echt wel op hoor wees saar maar niet bang voorquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:15 schreef Channie83 het volgende:
[..]
met mijn uiterlijk val ik ook niet op
ja ik maak me daar niet druk om ,of ik opval of niet als ik langs loop.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:37 schreef klawie het volgende:
[..]
Nou als je langs loopt val je echt wel op hoor wees saar maar niet bang voor
9gagquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:54 schreef BaasBanaan het volgende:
jeetje, wat duurt het lang voordat je weer mag posten bij 9gag. Kutsite.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:32 schreef FL_Freak het volgende:
9gag was wel een tijdje leuk maar tegenwoordig erg saai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |