Cool, een mooi EU-antwoord zou zijn om weer groots te investeren in een nieuw ICBM-programma, en elk andere semi-schurkenstaat ook, gezien verdragen "jack shit" waard zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:45 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dan kan het zelfbeschikkingsrecht linea recta de prullenbak in dus?
Ik ook, binnenvallen van een NAVO-land betekend oorlog.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:27 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik durf m'n anus erop te wedden.
Juist, want Rusland heeft de Krim bezet om de Russische burgers daar te ontzetten van het regime van Yanukovychquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:07 schreef vluggejapie99 het volgende:
Gezellig. Wordt hoog tijd dat Rusland ook maar Estland, Letland en Litouwen binnenvalt om de Russen daar (respectievelijk 24%, 28% en 7.2% van de bevolking) daar te ontzetten van de illegitieme, dictatoriale, fascistische en repressieve anti-Russische regimes.
[ afbeelding ]
"Er was sprake van bescherming".quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:34 schreef doge het volgende:
[..]
Juist, want Rusland heeft de Krim bezet om de Russische burgers daar te ontzetten van het regime van Yanukovych
twitter:UkraineInEurope twitterde op donderdag 06-03-2014 om 11:18:18Russia strategy clear. Low key, non-violent occupation until managed referendum 16 March, then ultimatum to Ukrainian military to leave. reageer retweet
twitter:shaunwalker7 twitterde op donderdag 06-03-2014 om 12:28:33Crimea politician: This now Russian territory. Only legal troops here russian. any troops of a 3rd country will be treated as illegal bands. reageer retweet
Moeite waard inderdaad!quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:32 schreef vluggejapie99 het volgende:
Mooi stukje:
http://www.state.gov/r/pa/prs/ps/2014/03/222988.htm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen wat als de Oekrainiers niet weg gaan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:37 schreef theNull het volgende:
twitter:UkraineInEurope twitterde op donderdag 06-03-2014 om 11:18:18Russia strategy clear. Low key, non-violent occupation until managed referendum 16 March, then ultimatum to Ukrainian military to leave. reageer retweet
Nee daar hoef ik vast geen uitleg voor te geven.quote:
Kun je die feitelijk opsomming soms ook weerleggen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee daar hoef ik vast geen uitleg voor te geven.
Doe ik de hele reeks al.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:42 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Kun je die feitelijk opsomming soms ook weerleggen?
Dan worden ze langzaam weg gepest. Water afsluiten, stroom afsluiten. Radio/telefoons blokkeren, bevoorrading blokkeren, etc...quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alleen wat als de Oekrainiers niet weg gaan?
De amerikanen erkennen het nieteensquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:45 schreef doge het volgende:
1 maart 2014:
"De pro-Russische premier van de Krim heeft de Russische president Poetin vanochtend om hulp gevraagd bij het herstellen van de “kalmte en orde” op het eiland."
Dit is iedereen zeker al vergeten?
Nou nou nou Baaj; dat is niet netjes van je. Zeker niet gezien het feit dat jouw eigen aantal chromosomen ook niet helemaal klopt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Heb jij een verstandelijke beperking?
Omdat het aanvragen van buitenlandse militaire interventie waarschijnlijk onder de verantwoordelijkheid van de regering in Kiev valt, en niet onder de verantwoordelijkheid van Simferopol.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De amerikanen erkennen het nieteens
Die erkennen de fastistische groepen in kiev, en onze eigen verhofstad deed dat ook, nogal uitbundig zelfs.
Verbaast me niks aangezien ze terroristen in Syrië ook al erkenden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De amerikanen erkennen het nieteens
Die erkennen de fastistische groepen in kiev, en onze eigen verhofstad deed dat ook, nogal uitbundig zelfs.
Exact.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:49 schreef doge het volgende:
[..]
Verbaast me niks aangezien ze terroristen in Syrië ook al erkenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |