Ze mogen 3 potjes spelen voor de lol.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk nu al uit naar het moment dat Nederland uit het WK ligt.
Hij gaat er in rap tempo bijkomen. Jong Ajax is ook na 4 wedstrijdjes voorbij voor die jongen, toch zeer knap om dat allemaal zo snel na de blessures voor elkaar te krijgen. Onder 17, 18 en 19 ook nooit voor gespeeld, mag gelijk naar Jong Oranje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind ze beiden niet Nederland elftal-waardig.
Kishna heeft 3 leuke wedstrijden gespeeld.
Promes ook trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankrijk is niks in vergelijking met Spanje, Duitsland, Brazilië.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die hebben gewoon een geweldig elftal man.Spelen zowat allemaal bij topclubs. Dan missen ze Ribery nog.
Ja, dat het een heel groot talent is is duidelijk idd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij gaat er in rap tempo bijkomen. Jong Ajax is ook na 4 wedstrijdjes voorbij voor die jongen, toch zeer knap om dat allemaal zo snel na de blessures voor elkaar te krijgen. Onder 17, 18 en 19 ook nooit voor gespeeld, mag gelijk naar Jong Oranje.
sowieso belachelijk dat je een keeper selecteert die nog nooit met een vinger over de landsgrenzen in een andere zwaardere competitie heeft gespeeldquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:42 schreef VeX- het volgende:
Ik snap echt niet dat die Cillessen zoveel vertrouwen krijgt in Oranje. Totaal geen uitstraling, gaat nooit punten voor ons pakken. Bah.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga Duits leren.Je wil Promes aan gaan moedigen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga Duits leren.Jij wil een solide SF scoren en dan eruit gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Wat zijn wij dan ?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Frankrijk is niks in vergelijking met Spanje, Duitsland, Brazilië.
De elftal?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
Willems zou de ster van de elftal zijn.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze mogen 3 potjes spelen voor jan lul
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Enigste redding is Zoet en Depay inbrengen.
wie?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:44 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Redding zou zijn die naar huis sturen en kishna laten komen
En dat zegt iets positiefs?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij gaat er in rap tempo bijkomen. Jong Ajax is ook na 4 wedstrijdjes voorbij voor die jongen, toch zeer knap om dat allemaal zo snel na de blessures voor elkaar te krijgen. Onder 17, 18 en 19 ook nooit voor gespeeld, mag gelijk naar Jong Oranje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |